Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 20 października 2015 r.
INFORMACJA
Informuję, że w dniu 20 października 2015 r. o godz. 13:30 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.
Porządek posiedzenia:
- Otwarcie obrad.
- Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2015 rok.
- Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2015 – 2025.
- Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego.
- Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na 2016 rok.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
- Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty targowej w Gminie Dobra.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dziennej opłaty targowej oraz wprowadzenia zwolnień od opłaty targowej.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru formularza informacji dla osób fizycznych
w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego. - Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru formularza deklaracji dla osób prawnych
w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego. - Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2016 .
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie nieruchomości gruntowych.
- Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki nr 269/129, nr 269/130, nr 269/131, nr 269/132, nr 269/133, nr 269/134, nr 269/13 w obrębie Mierzyn 3, gmina Dobra.
- Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, obręb Grzepnica.
- Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę całości infrastruktury systemu odprowadzania ścieków, w tym nieruchomości.
- Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej.
- Wniosek o zajęcie stanowiska w sprawie:
- propozycji zamiany nieruchomości w celu udrożnienia ul. Wykopaliskowej,
- propozycji zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra Nr II/22/02 z dnia 5 grudnia 2002 roku,
- propozycji Spółki Mabo w partycypacji w kosztach zmiany w planie.
- Wniosek w sprawie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego działki nr 302/414, 302/415, 302/334 w obrębie Mierzyn 3.
- Wniosek p. Godlewskiego w sprawie wydzierżawienia części działki nr 379/4 w Dobrej.
- Wniosek w sprawie zbycia części działki nr 19/49 stanowiącej ul. Morenową w Mierzynie.
- Wniosek w sprawie wyrażenia zgody na dzierżawę lokalu przy ul. Granicznej 24a.
- Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.09.2015r. do 30.09.2015r.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Komisji
Jerzy Stachowicz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
15 paź 2015
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
15 paź 2015, godz. 18:57
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
15 paź 2015, godz. 18:58