Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 11 września 2013 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 11 września 2013 r. o godz. 12:30 odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.

Porządek posiedzenia:
1. Wyjazd w teren – sprawa nabycia działki 361 ul. Tarpana w Dołujach, przy użytku ekologicznym.
2. Porządek posiedzenia:
3. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia aktualizacji Programu Ochrony Środowiska Gminy Dobra na lata 2013-2016 z perspektywą na lata 2017-2020.
4. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na rok 2013.
5. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XX/280/2012 z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2013-2025.
6. Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na 2014 r.
7. Projekt uchwały w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości na rok 2014.
8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dziennej opłaty targowej oraz wprowadzenia zwolnień od opłaty targowej.
9. Projekt uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej.
10. Projekt uchwały w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej.
11. Projekt uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia nieruchomości gruntowej.
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej.
13. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Dobra.
14. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Mierzyn.
15. Projekt uchwały w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej.
16. Projekt uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Dobrej oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania.
17. Projekt uchwały w sprawie utworzenia gminnej jednostki organizacyjnej – Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.
18. Informacja Wójta Gminy Dobra o wykonaniu budżetu Gminy Dobra za I półrocze 2013 r. wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej w Dobrej za I półrocze 2013 r.
19. Informacja Wójta Gminy Dobra o wykonaniu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2013-2025 za I półrocze 2013 r.
20. Informacja Wójta Gminy Dobra w sprawie opłat od posiadania psów w 2014 roku.
21. Informacja Wójta Gminy Dobra dotycząca stawek podatku od środków transportowych na 2014 rok.
22. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra za okres od dnia 01 czerwca 2013 r. do dnia 31 sierpnia 2013 r.
23. Zaopiniowanie wniosku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działek nr 2/15, 2/16, 2/17, 2/18 obręb Dołuje.
24. Zaopiniowanie wniosku o przejęcie przez Gminę działki 143 obręb Grzepnica.
25. Zaopiniowanie wniosku o zmianę Studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra obręb Grzepnica i część działki nr 311/28 w Dobrej.
26. Zaopiniowanie wniosku o zmianę planu miejscowego obręb Wołczkowo.
27. Wolne wnioski.

Przewodniczący Komisji
Jerzy Stachowicz
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
06 wrz 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
06 wrz 2013, godz. 09:41

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
06 wrz 2013, godz. 09:41