Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 7 listopada 2018 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 7 listopada 2018 r. o godz. 12: 30 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.

 

 

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok.
  3. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018 – 2025.
  4. Projekt uchwały w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości na rok 2019.
  5. Informacja o wysokości podatku rolnego w 2019 r.
  6. Informacja o wysokości podatku leśnego w 2019 r.
  7. Informacja o podmiotach wyznaczonych do wykonywania kary ograniczenia wolności oraz prac społecznie użytecznych.
  8. Wniosek dotyczący utworzenia i przystąpienia Gminy do Stowarzyszenia Droga Ekspresowa S10.
  9. Wniosek dotyczący sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra dla terenu działek nr 304/60, 304/61, 304/62, 304/16, 304/15, w obrębie Dobra pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną jednolokalową z wyłączeniem zabudowy bliźniaczej.
  10. Wniosek dotyczący opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uchwały nr V/35/1998.
  11. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.10.2018 r. do 31.10.2018 r.
  12. Wolne wnioski i informacje.
  13. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Komisji

Jerzy Stachowicz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Wiśniewska

Data wytworzenia:
05 lis 2018

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
05 lis 2018, godz. 16:16

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
05 lis 2018, godz. 16:16