Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 12 września 2018 roku
INFORMACJA
Informuję, że w dniu 12 września 2018 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.
1. Otwarcie obrad.
2. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok.
3. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018 – 2025.
4. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia statutu Gminy Dobra.
5. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do projektu nadania uprawnień do bezpłatnych przejazdów uczniom szkół podstawowych, uczniom klas gimnazjalnych, uczniom szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych zamieszkujących na terenie gmin ze Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.
6. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Dobra na lata 2018-2022
7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody za udział Gminy Dobra w projekcie partnerskim.
8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
9. Projekt uchwały w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej poprzez wyłączenie z użytkowania jako drogi publicznej na terenie gminy Dobra.
10. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 2.
11. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 2.
12. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, obejmującego teren w obrębie Bezrzecze, w rejonie ul. Szkolnej.
13. Informacja o wykonaniu budżetu Gminy za I półrocze 2018 r wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej za I półrocze 2018 r.
14. Informacja o wykonaniu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018-2025 za I półrocze 2018 r.
15. Informacja o realizacji zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.07.2017 r. – 30.06.2018 r.
16. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.06.2018 r. do 31.08.2018 r.
17. Wniosek dotyczący opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra dla terenu działek nr 126/1, 126/2, 126/3, 126/4, 126/5, 126/6, 126/7, 126/8, 126/9, 126/10, w obrębie Dobra pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i bliźniaczą z dopuszczeniem nieuciążliwych usług.
18. Wolne wnioski i informacje.
19. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Komisji
Jerzy Stachowicz
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
09 wrz 2018
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
09 wrz 2018, godz. 22:01
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
10 wrz 2018, godz. 07:48