Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 12 września 2018 roku

INFORMACJA
Informuję, że w dniu 12 września  2018 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy Dobra 
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.


1.    Otwarcie obrad.
2.    Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok.
3.    Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018 – 2025.
4.    Projekt uchwały w sprawie uchwalenia statutu Gminy Dobra.
5.    Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do projektu nadania uprawnień do bezpłatnych przejazdów uczniom szkół podstawowych, uczniom klas gimnazjalnych, uczniom szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych zamieszkujących na terenie gmin ze Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego.
6.    Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Dobra na lata 2018-2022
7.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody za udział Gminy Dobra w projekcie partnerskim.
8.    Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości.
9.    Projekt uchwały w sprawie pozbawienia kategorii drogi gminnej poprzez wyłączenie z użytkowania jako drogi publicznej na terenie gminy Dobra.
10.    Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 2.
11.    Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębie Mierzyn 2.
12.    Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, obejmującego teren w obrębie Bezrzecze, w rejonie ul. Szkolnej.
13.    Informacja o wykonaniu budżetu Gminy za I półrocze 2018 r wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnego Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej za I półrocze 2018 r.
14.    Informacja o wykonaniu wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018-2025 za I półrocze 2018 r. 
15.    Informacja o realizacji zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie za okres 01.07.2017 r. – 30.06.2018 r.
16.    Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.06.2018 r. do 31.08.2018 r. 
17.    Wniosek dotyczący opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra dla terenu działek nr 126/1, 126/2, 126/3, 126/4, 126/5, 126/6, 126/7, 126/8, 126/9, 126/10, w obrębie Dobra pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i bliźniaczą z dopuszczeniem nieuciążliwych usług.  
18.    Wolne wnioski i informacje. 
19.    Zamknięcie obrad. 


Przewodniczący Komisji    
Jerzy Stachowicz
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
09 wrz 2018

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
09 wrz 2018, godz. 22:01

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
10 wrz 2018, godz. 07:48