Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 9 maja 2018 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 9 maja 2018 r. o godz. 12: 30 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.
  2. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2018 rok.
  3. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2018-2025.
  4. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Dobra w 2018 roku.
  5. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany do aktualizacji Programu do usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Dobra.
  6. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującego działki nr 302/110, nr 302/317 w obrębie Mierzyn 3, gmina Dobra.
  7. Projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXVI/503/2014 Radny Gminy Dobra z dnia 30 października 2017 r. zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego plany zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dobra.
  8. Projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr XXXV/479/2014 Rady Gminy Dobra
    z dnia 18 września 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dobra.
  9. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie podziału Gminy Dobra na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
  10. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2017.
  11. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.04.2018 r. do dnia 30.04.2018 r.
  12. Wniosek dotyczący „wyprostowania” przebiegu ul. Brzoskwiniowej w Dołujach. Droga gminna publiczna – dz. nr 162.
  13. Wniosek dotyczący zmiany przeznaczenia z terenu usług rzemiosła na zabudowę mieszkaniową jednorodzinną z usługami nieuciążliwymi dla terenu działek nr 301/64, 301/65 oraz 301/23 obręb Mierzyn 3.
  14. Wniosek o sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
  15. Pismo dotyczące opłaty za wywóz odpadów komunalnych z posesji w m. Mierzyn.
  16. Przystąpienie do projektu uprawniającego uczniów szkół podstawowych do bezpłatnych przejazdów transportem zbiorowym organizowanym przez ZDiTM.
  17. Wolne wnioski i informacje.
  18. Zamknięcie obrad.                                                                                                                             

Przewodniczący Komisji 

 Jerzy Stachowicz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Wiśniewska

Data wytworzenia:
30 kwi 2018

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
30 kwi 2018, godz. 16:06

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
30 kwi 2018, godz. 16:09