Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 22 listopada 2017 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 22 listopada 2017 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.

 

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Projekt budżetu Gminy na 2018 r.- opracowanie stanowiska Komisji.
  3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2017 rok.
  4. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2017 – 2025.
  5. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Polickiego.
  6. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Dobra na lata 2018-2022.
  7. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Dobra na lata 2018-2020.
  8. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Dobra na rok 201
  9. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Dobra na rok 2018.
  10. Projekt uchwały w sprawie wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla członka ochotniczej straży pożarnej, który uczestniczy w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym.
  11. Projekt uchwały w sprawie przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania przez przewoźników z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Dobra.
  12. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Dobra na lata 2017-2023.
  13. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia i wdrożenia do realizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dobra, opracowanego w ramach realizacji projektu pn. „Zintegrowany Plan Gospodarki Niskoemisyjnej Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego”.
  14. Informacja o wysokości podatku rolnego w 2018 r.
  15. Informacja o wysokości podatku leśnego w 2018 r.
  16. Rozpatrzenie skargi na działalność Wójta Gminy.
  17. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Dobra w roku szkolnym 2016/20
  18. Informacja o podmiotach wyznaczonych do wykonywania kary ograniczenia wolności oraz prac społecznie użytecznych.
  19. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.10.2017r. do dnia 31.10.2017r.
  20. Wniosek w sprawie zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego obejmującego działki nr 41/1, 45/16, 921/17, 45/21, 921/2, 45/18, 45/19, 921/4, 45/20, 921/5 obręb Mierzyn 2 pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną.
  21. Wniosek dotyczący zmiany przeznaczenia z terenu usług rzemiosła na zabudowę mieszkaniową jednorodzinną z usługami nieuciążliwymi dla terenu działek nr 301/64, 301/65 oraz 301/23 obręb Mierzyn 3.
  22. Wniosek dotyczący sprzedaży w trybie przetargu ograniczonego pomieszczenia przynależnego w celu powiększenia jednego z wyodrębnionych lokali w budynku przy ul. Weleckiej 9 w miejscowości Mierzyn.
  23. Wniosek dotyczący nabycia na rzecz Gminy działki drogi prywatnej nr 302/78 stanowiącej ul. Gwiezdną w miejscowości Mierzyn oraz przejęcie sieci kanalizacji sanitarnej posadowionej w ww. ulicy.
  24. Wniosek o pozbawienie kategorii drogi publicznej części działki nr 206/21 ul. Akacjowa obręb Mierzyn 3 oraz jej zbycie.
  25. Wniosek dotyczący sprzedaży na rzecz użytkowników wieczystych gminnej działki 907/8 będącej drogą dojazdową do posesji przy ul. Pięknej w miejscowości Dołuje.
  26. Wniosek dotyczący opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra dla terenu działek 126/1, 126/2, 126/3, 124/4, 125/5, 126/7, 126/8, 127/9, 126/10 w obrębie Dobra pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i bliźniaczą z dopuszczeniem nieuciążliwych usług.
  27. Wolne wnioski i informacje.
  28. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Komisji
Jerzy Stachowicz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Wiśniewska

Data wytworzenia:
13 lis 2017

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
13 lis 2017, godz. 15:02

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
13 lis 2017, godz. 15:03