Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 18 października 2017 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 18 października 2017 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.

 

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Prezentacja firmy Skraw-Met.
  3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2017 rok.
  4. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2017 – 2025.
  5. Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatku od nieruchomości na 2018 r.
  6. Projekt uchwały w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości na rok 2018.
  7. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2018 rok.
  8. Informacja w sprawie opłaty targowej na 2018 rok.
  9. Informacja w sprawie opłat od posiadania psów w 2018 roku.
  10. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Gminy Dobra.
  11. Projekt uchwały uchylającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra, w obrębie Dołuje.
  12. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Dobra.
  13. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.09.2017 r. do 30.09.2017 r.
  14. Wniosek dotyczący opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra dla terenu działek 126/1, 126/2, 126/3, 124/4, 125/5, 126/7, 126/8, 127/9, 126/10 w obrębie Dobra pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną i bliźniaczą z opuszczeniem nieuciążliwych usług.
  15. Wniosek dotyczący projektu uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzaju materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane.
  16. Koncepcja odprowadzenia wód deszczowych w ul. Migdałowej w Dobrej.
  17. Wolne wnioski i informacje.
  18. Zamknięcie obrad.

 

Przewodniczący Komisji
Jerzy Stachowicz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Wiśniewska

Data wytworzenia:
09 paź 2017

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
09 paź 2017, godz. 09:14

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
09 paź 2017, godz. 09:14