Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 16 listopada 2016 roku

INFORMACJA

Informuję, że w dniu 16 listopada 2016 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy Dobra
z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Projekt budżetu Gminy na 2017 r. – zaopiniowanie w zakresie działalności Komisji.
  3. Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2016 rok.
  4. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2016 – 2025.
  5. Projekt uchwały w sprawie przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowej taryfy dla zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Dobra na rok 2017.
  6. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę na rok 2017.
  7. Projekt uchwały w sprawie opłaty prolongacyjnej.
  8. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji i złożenia wniosku aplikacyjnego dla Projektu pn.: "Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Dobra" ze środków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Osi priorytetowej II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu współfinansowanej ze Środków Funduszu Spójności dla działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, Konkurs Nr POIS.02.02.00-IW.02-00-203/16.
  9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości gruntowej.
  10. Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra dla działek nr 99/1 i 99/11 w obrębie Mierzyn 2.
  11. Informacja o wysokości podatku rolnego w 2017 r.
  12. Informacja o wysokości podatku leśnego w 2017 r.
  13. Informacja o podmiotach wyznaczonych do wykonywania kary ograniczenia wolności oraz prac społecznie użytecznych.
  14. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.10.2016r. do dnia 31.10.2016r.
  15. Wniosek o przedstawienie stanowiska w kwestii likwidacji kolejowego zachodniego obejścia Szczecina wyznaczonego w Planie Zagospodarowania Przestrzennego Województwa  Zachodniopomorskiego.
  16. Wniosek w sprawie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego działkę nr 1505/43 w obrębie Dobra.
  17. Wniosek w sprawie sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra nt. połączenia ulicy Antylopy w Dołujach i ulicy Zięby w Kościnie.
  18. Wniosek dotyczący sprzedaży działki drogowej 874/9 w Wołczkowie.
  19. Ponowne rozpatrzenie wniosku po uzupełnieniu dokumentów w sprawie zaktualizowania Uchwały nr XVI/248/04 Rady Gminy Dobra z dnia 26 sierpnia 2004 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za zajęcie pasa drogowego.
  20. Informacja odnośnie opinii komisji w sprawie wniosku o sporządzenie zmiany w planie miejscowym zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra Uchwały nr V/35/98 Rady Gminy w Dobrej z dnia 28 maja 1998r. w sprawie zmian w planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra.
  21. Wolne wnioski.
  22. Zamknięcie obrad.           

Przewodniczący Komisji

Jerzy Stachowicz


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Helena Tomaszewska

Data wytworzenia:
09 lis 2016

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
09 lis 2016, godz. 14:30

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
09 lis 2016, godz. 14:30