Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Informacja o posiedzeniu Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska w dniu 22 czerwca 2016 roku

INFORMACJA
Informuję, że w dniu  22 czerwca 2016 r. o godz. 12:30 w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej odbędzie się posiedzenie Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra.

Porządek posiedzenia:
1.    Otwarcie obrad.
2.    Sprawozdanie merytoryczne z działalności Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej za okres styczeń – grudzień 2015 r.
3.    Sprawozdanie finansowe Gminy Dobra wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za rok 2015.
4.    Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Dobra wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za rok 2015.
5.    Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2015.
6.    Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy na 2016 rok. 
7.    Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Dobra na lata 2016 - 2025. 
8.    Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie przyjęcia i wdrożenia do realizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Dobra, opracowanego w ramach realizacji projektu pn „Zintegrowany Plan Gospodarki Niskoemisyjnej Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego”.
9.    Projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany do aktualizacji Programu usuwania azbestu wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Dobra.
10.    Projekt uchwały w sprawie nieodpłatnego przeniesienia własności nieruchomości w formie darowizny na rzecz Gminnego Centrum Kultury i Bibliotek.
11.    Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Dobra – Piesza.
12.    Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Dobra – Borowikowa.
13.    Informacja z wykonania uchwał podjętych przez Radę Gminy Dobra w okresie od 01.07.2015r. – 31.12.2015r.
14.    Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Dobra w okresie od dnia 01.05.2016r. do 31.05.2016r. 
15.    Wniosek na wykonanie odwodnienia gruntów przy ul. Grafitowej 31 – 54 w Mierzynie.
16.    Wniosek w sprawie opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Mierzyn 3 obejmującego działkę nr 269/106.
17.  Apel Rady Gniny Dobrzeń Wielki w sprawie podjęcia aktywności i starań zmierzających do zmiany przepisów ustawy o samorządzie gminnym w zakresie regulującym podstawy prawne dla zmiany granic gmin.
18.    Wolne wnioski.
19.    Zamknięcie obrad.


Przewodniczący Komisji

Jerzy Stachowicz
 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kinga Kowalewska

Data wytworzenia:
13 cze 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
13 cze 2016, godz. 15:14

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
13 cze 2016, godz. 15:16