INFORMACJA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. REALIZACJI DODATKÓW MIESZKANIOWYCH I ENERGETYCZNYCH OBSŁUGI ZESPOŁU INTERDYSCYPLINARNEGO I REALIZACJI PROGRAMÓW ZDROWOTNYCH GMINY DOBRA W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBREJ
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. REALIZACJI DODATKÓW MIESZKANIOWYCH I ENERGETYCZNYCH
OBSŁUGI ZESPOŁU INTERDYSCYPLINARNEGO I REALIZACJI PROGRAMÓW ZDROWOTNYCH GMINY DOBRA
W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W DOBREJ
Na podstawie art.11 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2018 r. poz.1260)
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
ul. Graniczna 24a
72-003 Dobra
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. realizacji dodatków mieszkaniowych i energetycznych,
obsługi Zespołu Interdyscyplinarnego i realizacji programów zdrowotnych Gminy Dobra w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej
ul. Graniczna 24a 72-003 Dobra
I. Nazwa i adres jednostki:
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Graniczna 24a
72-003 Dobra
II. Stanowisko pracy:
Wolne stanowisko urzędnicze ds. realizacji dodatków mieszkaniowych i energetycznych, obsługi Zespołu Interdyscyplinarnego i realizacji programów zdrowotnych Gminy Dobra
w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej.
III. Miejsce pracy:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrej ul. Graniczna 24 a
IV. Nawiązanie stosunku pracy:
1. Nawiązanie stosunku pracy; od dnia 03 października 2018 r.
2. Forma zatrudnienia; umowa o pracę
3. Wymiar czasu pracy; pełny etat
4. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy
o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
5. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w
tym kierowniczym stanowisku urzędniczym , umowę o pracę zawiera się na czas
określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania
stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
V. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państwa, którym n
podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje
prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Wykształcenie wyższe
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów;
1) ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie
2) ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych
3) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
4) ustawy o samorządzie gminnym
5) ustawy o dostępie do informacji publicznej
6) ustawy o ochronie danych osobowych
7) ustawy z dnia 26 sierpnia 2013 r. o zmianie ustawy Prawo energetyczne oraz
niektórych innych ustaw.
2. Wysoka kultura osobista .
3. Umiejętność planowania sprawnej organizacji pracy.
4. Kreatywność i samodzielność w działaniu.
5. Umiejętność organizacji i koordynowania działań zespołu.
5. Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, odporność na stres.
6. Terminowość, rzetelność, dokładność i odpowiedzialność wykonywanych zadań.
7. Mile widziane doświadczenie zawodowe, zwłaszcza w administracji publicznej.
VI. Zakres wykonywania zadań na stanowisku
1. Przygotowanie i prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego.
2. Przyjmowanie i analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków ora
załączonej do nich dokumentacji o przyznanie dodatku mieszkaniowego, oraz dodatku energetycznego.
3. Ustalanie uprawnień lub braku uprawnień do dodatku mieszkaniowego oraz dodatku
energetycznego.
4. Udzielanie informacji o przysługujących uprawnieniach do dodatku mieszkaniowego
oraz dodatku energetycznego.
5. Przygotowanie projektu decyzji uprawniających lub odmawiających prawa do świadczeń
wymienionych w pkt 2.
6. Przekazywanie kompletu dokumentów wraz z odwołaniem do Samorządowego
Kolegium Odwoławczego w Szczecinie.
7. Prowadzenie postępowań w sprawach nienależnie pobranych świadczeń.
8. Terminowe przygotowanie list do wypłaty świadczeń: dodatku mieszkaniowego
i energetycznego
9. Rozliczanie wypłat dokonywanych świadczeń.
10. Sporządzanie zapotrzebowania na dotację i rozliczenia z wykorzystania dotacji w
zakresie dodatku energetycznego.
11. Analiza wydatków i zgłaszanie zapotrzebowania na środki finansowe do kierownik
jednostki
12. Sporządzanie sprawozdań w zakresie dodatków mieszkaniowych i dodatków
energetycznych.
13. Współpraca z Urzędem Skarbowym, Urzędem Gminy, oraz innymi instytucjami w
zakresie pozyskiwania zaświadczeń i informacji w sprawach o ustalenie prawa do
dodatku mieszkaniowego i energetycznego.
14. Prowadzenie spraw w zakresie obsługi organizacyjno-technicznej Zespołu
Interdyscyplinarnego Gminy Dobra i grup roboczych a w szczególności:
a) przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty,
b) przekazywanie korespondencji kierowanej do Przewodniczącej Zespołu
Interdyscyplinarnego,
c) czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji między Przewodniczącą
Zespołu Interdyscyplinarnego, a członkami Zespołu i grup roboczych
d) informowanie członków Zespołu i grup roboczych o terminach spotkań
e) przygotowanie, uczestnictwo i obsługa posiedzeń Zespołu Interdyscyplinarnego i grup roboczych (przygotowanie pomieszczenia, protokołowanie spotkań)
f) prowadzenie dokumentacji Zespołu Interdyscyplinarnego i grup roboczych
ze szczególnym uwzględnieniem kompletności dokumentów.
g) zakładanie, prowadzenie i aktualizowanie teczek ofiar i sprawców
przemocy,
h) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji Zespołu
g) współpraca z instytucjami, organizacjami, stowarzyszeniami, jednostkami
organizacyjnymi działającymi w obszarze przemocy,
h) przygotowanie sprawozdania rocznego z realizacji Gminnego Programu
Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie i Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie.
15. Rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców gminy w
oparciu o konsultacje z placówkami medycznymi .
16. Przedstawianie Wójtowi Gminy informacji w zakresie potrzeb zdrowotnych
mieszkańców.
17. Przygotowanie projektów uchwał w zakresie realizacji programu zdrowotnego
wraz z kalkulacją kosztów zadania.
18. Realizacja programów zdrowotnych zgodnie z podjętą uchwałą Rady Gminy
19. Współdziałanie z instytucjami i organizacjami pozarządowymi zajmującymi się
promocją i ochroną zdrowia.
20. Współpraca ze Skarbnikiem Gminy przy opracowaniu materiałów do
przygotowania budżetu.
21. Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie spraw załatwianych na
stanowisku, a wymagających zastosowania procedury zamówień
publicznych
- wyłonienie wykonawcy usług medycznych
- przygotowanie zleceń
- koordynacja wykonanej usługi
22. Współdziałanie z powiatowymi jednostkami organizacyjnymi.
23. Opracowanie i przekazywanie informacji o realizowanych programach
zdrowotnych.
24. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji programów zdrowotnych
w gminie.
25. Realizacja innych zadań wynikających z aktualnych potrzeb w zakresie
promocji, profilaktyki i ochrony zdrowia.
26. Bieżące informowanie kierownika jednostki o podejmowanych działaniach
i napotykanych trudnościach w trakcie ich realizacji
27. Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania, wnioski i interpelacje radnych.
28. Sporządzanie pism i udzielanie odpowiedzi w sprawach objętych zakresem zagadnień
na zajmowanym stanowisku.
29. Współpraca z pracownikami Urzędu Gminy w zakresie wykonywanych zadań.
30. Przygotowanie materiałów i projektów odpowiedzi na interpelacje, wnioski i
zapytania radnych, w ramach obowiązującego zakresu czynności.
31. Kontrolowanie dostępu do danych osobowych.
32. Przygotowanie dokumentów do archiwum w oparciu o rzeczowy wykaz akt
obowiązujący w Ośrodku Pomocy Społecznej.
33. Zachowanie w tajemnicy danych oraz sposobu ich zabezpieczenia, do których
pracownik uzyskał dostęp w trakcie zatrudnienia jak również po ustaniu
zatrudnienia.
34. Zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych poprzez ich ochronę
przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem,
nielegalnym ujawnianiem lub pozyskaniem.
35. Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach powierzonego zakresu
czynności
VII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy;
1. Praca będzie wykonywana w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej ul. Graniczna 24 a,
2. Kontakt i praca z osobami doświadczającymi przemocy, oraz osobami stosującymi przemoc.
3. Praca o charakterze biurowym przy monitorze ekranowym, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
4. Narzędzia i materiały pracy: Komputer, drukarka, fax, telefon.
5. Stres związany z podzielnością uwagi przy koordynowaniu i wykonywaniu wielu spraw jednocześnie.
6. Praca w dni robocze tygodnia w godzinach pracy Ośrodka; pon.8-17, wt.8-15, środa – piątek; 7-15.
7. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
VIII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: był niższy niż 6%.
IX. Wymagane dokumenty
1. List motywacyjny.
2. Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej
3. Kwestionariusz osobowy kandydata.
4. Kopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność
oryginałem).
5. Kopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Inne kopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych.
7. Kopia dowodu osobistego.
8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust.2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
9. Oświadczenie kandydata stwierdzające, że posiada pełną zdolność do czynności
prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
10. Oświadczenie kandydata stwierdzające, że nie był skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe.
11. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy
na w.w. stanowisku.
12. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż wyraża zgodę na przetwarzanie
danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procedury
konkursowej .
13. Oświadczenie kandydata do pracy o udostępnieniu danych osobowych wymaganych na podstawie art. 22 § 3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.)
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
1. W siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej, lub pocztą na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Graniczna 24a 72-003 Dobra
w terminie do dnia 25 września 2016 r. do godz. 15,00
w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. realizacji dodatków mieszkaniowych i energetycznych, obsługi Zespołu Interdyscyplinarnego i realizacji programów zdrowotnych Gminy Dobra w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej „
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na wyżej wymieniony adres w terminie do dnia 25 września 2018 r. do godz. 15.00.
W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej)
Oferty, które wpłyną po dniu 25 września 2018 r. nie będą rozpatrywane, jak również oferty które zostaną przesłane pocztą elektroniczną.
2. Składane dokumenty aplikacyjne powinny być kompletne i winny być opatrzone własnoręcznym podpisem, a kserokopie potwierdzone za zgodność.
3. Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego etapu naboru.
4. Zastrzega się prawo odwołania naboru bez wyłaniania kandydatów, w każdym
czasie bez podania przyczyny.
XI Dodatkowe informacje:
1. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
1) I ETAP – sprawdzenie pod względem formalnym złożonych ofert
2) II ETAP – postępowanie rekrutacyjne w postaci testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
2. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji.
3. Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych nie będą informowani.
4. Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.dobraszczecinska.pl), oraz na stronie internetowej Ośrodka .
5. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na stanowisko pracownika socjalnego są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
Klauzula o ochronie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz.U.2018 r. poz. 1000).
Zgodnie z art.13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
Informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie; Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobrej, ul. Graniczna 24 a
2. Administrator Wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Ośrodku pod numerem telefonu 91 311 38 10.
4. Dane osobowe Pana/i będą przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit. a), ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych oraz Kodeksu Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) w celu rekrutacji do pracy w Ośrodku Pomocy Społecznej w Dobrej.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy, albo w przypadku zatrudnienia przez okres 50 lat po ustaniu zatrudnienia.
6. Posiada Pan/i prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
7. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także do przenoszenia danych osobowych.
8. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, jeśli uzna i jest obowiązkowe ze względu na Pan/Pani, iż przetwarzanie przez Administratora Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Niepodanie danych może być podstawą odrzucenia oferty
10. Ośrodek Pomocy Społecznej nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem.
11. Informacji dodatkowych związanych z naborem udziela Pani Anna Bundz – Kierownik Zespołu Świadczeń Rodzinnych tel. 91 311 38 10
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Krystyna Ryszkiewicz
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
06 09 2018 12 57 59Nabor 2018 - zal. 1 (PDF, 128.28Kb) | 2018-09-06 12:57:59 | 73 | |
06 09 2018 12 57 59Nabor 2018 - zal. 2 (DOCX, 12.02Kb) | 2018-09-06 12:57:59 | 27 | |
06 09 2018 12 57 59Nabor 2018 - zal. 3 (DOCX, 12.18Kb) | 2018-09-06 12:57:59 | 68 | |
06 09 2018 12 57 59Nabor 2018 - zal. 4 (DOCX, 12.21Kb) | 2018-09-06 12:57:59 | 74 | |
06 09 2018 12 57 59Nabor 2018 - zal. 5 (DOCX, 13.49Kb) | 2018-09-06 12:57:59 | 25 | |
06 09 2018 12 57 59Nabor 2018 - zal. 6 (DOCX, 12.86Kb) | 2018-09-06 12:57:59 | 87 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
06 wrz 2018
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
06 wrz 2018, godz. 12:52
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
06 wrz 2018, godz. 12:57