WYKAZ PROWADZONYCH REJESTRÓW
WYKAZ PROWADZONYCH REJESTRÓW
-
Rejestr wydanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego.
-
Dziennik ewidencji wykonanych dokumentów .
-
Rejestr umów na budowę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
-
Rejestr działalności gospodarczej.
-
Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
-
Rejestr wydanych licencji na taksówki osobowe.
-
Ewidencja innego obiektu świadczącego usługi hotelarskie.
-
Rejestr weksli.
-
Rejestr jednostek organizacyjnych.
-
Rejestr instytucji kultury.
-
Rejestr Uchwał Rady Gminy.
-
Rejestr skarg i wniosków.
-
Rejestr zamówień publicznych.
-
Rejestr zezwoleń na organizację imprez sportowych i rekreacyjnych.
-
Rejestr wyborców.
-
Rejestr ewidencji ludności.
-
Rejestr decyzji o warunkach zabudowy.
-
Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego o znaczeniu gminnym.
-
Rejestr zezwoleń na wycinkę drzew.
-
Rejestr wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięć.
-
Rejestr decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięć.
-
Rejestr decyzji na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
Dostęp do informacji znajdującej się w wykazach i rejestrach można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrej i jej jednostkach na zasadach określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej /Dz.U Nr. 112 z póź.zm./ oraz w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych/ tekst jednolity Dz.U Nr 101 poz.926 z póź.zm./
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
06 cze 2006
Osoba dodająca informacje
Administrator BIP Data publikacji:
14 kwi 2022, godz. 08:49
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
14 kwi 2022, godz. 08:51