Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zakup wraz z sukcesywną dostawą: leków weterynaryjnych, środków medycznych, narzędzi chirurgicznych na potrzeby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej w podziale na części na rok 2014

Dobra: Zakup wraz z sukcesywną dostawą: leków weterynaryjnych, środków medycznych, narzędzi chirurgicznych na potrzeby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej w podziale na części na rok 2014
Numer ogłoszenia: 79645 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

·         Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Zakup wraz z sukcesywną dostawą: leków weterynaryjnych, środków medycznych, narzędzi chirurgicznych na potrzeby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej w podziale na części na rok 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą na telefon, leków weterynaryjnych, środków medycznych, narzędzi chirurgicznych na potrzeby Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej na rok 2014, zgodnie z tabelami zawartymi w złącznikach nr 1a, 1b, 1c stanowiących oferty cenowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu produktami leczniczymi weterynaryjnymi, a także substancjami psychotropowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z rozdziałem I; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie przedmiotu umowy i zmianie wynagrodzenia. Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej: 1) w przypadku wycofania danego leku, środka z obrotu - dostawa zamiennika o takim samym zakresie działania - zmiana wprowadzona aneksem do umowy, 2) w przypadku trudności w dostępie do leku, środka z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - dostawa zamiennika o podobnym składzie chemicznym i takim samym zakresie działania - zmiana wprowadzona aneksem do umowy, 3) w przypadku trudności w dostępie do narzędzi chirurgicznych określonych w ofercie z przyczyn niezależnych od Dostawcy, dopuszcza się dostawę innego zamiennika o tym samym zastosowaniu, w ramach zaoferowanej ceny, po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:22.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat - pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Dostawa leków weterynaryjnych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej,.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dostawa leków weterynaryjnych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Dostawa środków medycznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dostawa środków medycznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.60.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania:Zakończenie: 31.12.2014.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
18.04.2014.14.25.37 pytania 1 001 (JPG, 114.33Kb) 2014-04-18 14:25:38 40
18.04.2014.14.25.48 pytania 1 002 (JPG, 46.11Kb) 2014-04-18 14:25:48 38
22.04.2014.16.08.08 pytania i odpowiedzi 001 (JPG, 135.71Kb) 2014-04-22 16:08:08 78
22.04.2014.16.08.18 pytania i odpowiedzi 002 (JPG, 144.83Kb) 2014-04-22 16:08:18 61
22.04.2014.16.08.26 pytania i odpowiedzi 003 (JPG, 56.40Kb) 2014-04-22 16:08:26 1
25.04.2014.15.38.33 pytania 3 001 (JPG, 122.42Kb) 2014-04-25 15:38:33 1
25.04.2014.15.38.43 pytania 3 002 (JPG, 144.85Kb) 2014-04-25 15:38:43 56
25.04.2014.15.39.04 pytania 3 003 (JPG, 99.13Kb) 2014-04-25 15:39:04 45
25.04.2014.15.39.29 Zalacznik 4 cz. I (PDF, 258.16Kb) 2014-04-25 15:39:29 27
25.04.2014.15.39.46 Zalacznik 4 cz. II (PDF, 230.34Kb) 2014-04-25 15:39:46 79
25.04.2014.15.40.07 Zalacznik 4 cz. III (PDF, 197.38Kb) 2014-04-25 15:40:07 57
25.04.2014.15.40.29 Zalacznik 1a cz. I (PDF, 321.66Kb) 2014-04-25 15:40:29 85
25.04.2014.15.40.40 Zalacznik 1b cz. II (PDF, 327.40Kb) 2014-04-25 15:40:40 64
25.04.2014.15.41.57 Zalacznik 1 c cz. III (PDF, 323.72Kb) 2014-04-25 15:41:57 45
25.04.2014.15.46.45 ZaA A cznik 1a CZESC I oferta leki weterynaryjne 2 (DOCX, 40.25Kb) 2014-04-25 15:46:45 11
25.04.2014.15.46.56 ZaA A cznik 1b CZESC II oferta leki weterynaryjne 2 (DOCX, 43.20Kb) 2014-04-25 15:46:56 91
25.04.2014.15.47.04 ZaA A cznik 1c CZESC III oferta narzA dzia chirurgiczne 2 (DOCX, 35.66Kb) 2014-04-25 15:47:04 30
28.04.2014.14.01.59 pytania 4 001 (JPG, 76.58Kb) 2014-04-28 14:01:59 77

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
18.04.2014.14.27.14 zmiana terminu (PDF, 44.18Kb) 2014-04-18 14:27:14 88

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
08.05.2014.21.47.22 wyniki 001 (JPG, 116.57Kb) 2014-05-08 21:47:22 33
08.05.2014.21.47.35 wyniki 002 (JPG, 65.07Kb) 2014-05-08 21:47:35 62

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kinga Kowalewska

Data wytworzenia:
11 kwi 2014

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
11 kwi 2014, godz. 13:30

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
11 kwi 2014, godz. 13:30