Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykonanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębach Dobra, Wołczkowo, Dołuje, Bezrzecze, Mierzyn.

WÓJT GMINY DOBRA

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Wykonanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra, w obrębach Dobra, Wołczkowo, Dołuje, Bezrzecze, Mierzyn.”

1. Przedmiotem oraz zakresem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: opracowanie planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Dobra z wyłączeniem terenów, na których obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, w obrębie Dobra, Wołczkowo, Dołuje, Bezrzecze, Mierzyn. Opracowanie planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego dla poszczególnych obrębów będzie realizowane zgodnie z zakresem określonym w uchwałach z podziałem na oferty częściowe.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
6. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) dysponują min. jedną osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne, tj. osoba ta musi posiadać prawo do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu, zagospodarowaniu przestrzennym
2) wykazania się wiedzą i doświadczeniem w realizacji usług podobnych do objętych niniejszym postępowaniem poprzez wykazanie, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia.
Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

8. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium:
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą - 30 dni.-
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
16. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne (koszt ksero)
17. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba – tel. 91-422-39-22 fax. 91-422-39-20.
18. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 24.05.2012 r. do godz. 10:30.
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 24.05.2012 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, przy ul. Granicznej 24a.
20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.04.2012 r. pod nr 92409-2012.

Wójt

Teresa Dera
 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie 001 (JPG, 150.64Kb) 2012-04-24 13:43:25 26
ogloszenie 002 (JPG, 144.18Kb) 2012-04-24 13:43:58 79
ogloszenie 003 (JPG, 55.98Kb) 2012-04-24 13:44:27 35

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 28.86Kb) 2012-04-24 13:43:58 282
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 25.95Kb) 2012-04-24 13:44:27 273
Zalacznik nr 3 - oswiadczenie (PDF, 26.99Kb) 2012-04-24 13:44:42 256
Zalacznik nr 4 - wykaz prac (PDF, 28.77Kb) 2012-04-24 13:44:59 280
Zalacznik nr 5 - wykaz osob (PDF, 26.71Kb) 2012-04-24 13:45:32 260
Zalacznik nr 6 - oswiadczenie (PDF, 25.39Kb) 2012-04-24 13:45:53 251
Zalacznik nr 7 - wzor umowy (PDF, 54.58Kb) 2012-04-24 13:47:29 277
Zalacznik nr 8 - uchwaly1 (ZIP, 4.94Mb) 2012-04-24 13:51:59 238
Zalacznik nr 8 - uchwaly2 (ZIP, 3.80Mb) 2012-04-24 13:55:22 243
Zalacznik nr 8 - uchwaly3 (ZIP, 2.74Mb) 2012-04-24 13:57:38 245
SIWZ (PDF, 213.95Kb) 2012-04-24 13:43:25 306

Wyjaśnienia i modyfikacje

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ZMIANA TERMINU URBANISCI 001 (JPG, 119.11Kb) 2012-05-23 11:52:41 17
ZMIANA TERMINU URBANISCI 002 (JPG, 41.82Kb) 2012-05-23 11:53:05 68
przedluzenie terminu z dnia 28 05 2012 (JPG, 156.16Kb) 2012-05-29 09:53:31 91

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach (JPG, 121.63Kb) 2012-06-22 13:45:57 37

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
24 kwi 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
24 kwi 2012, godz. 13:43

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
24 kwi 2012, godz. 13:43