Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Mierzynie na terenie Gminy Dobra przy zastosowaniu mieszanki mineralno-emulsyjnej typu Slurry Seal

 GMINA DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

OGŁASZA, ŻE:

PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH  NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

 

Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Mierzynie na terenie Gminy Dobra przy zastosowaniu mieszanki mineralno-emulsyjnej typu Slurry Seal

Kod CPV 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych metodą Slurry Seal Szczegółowo prace ujęte są  w załącznikach nr  9 i 10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
  2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-emulsyjnymi typu Slurry Seal w ciągu dróg gminnych w Mierzynie zgodnie z poniższym zestawieniem:
  3.  
    • Ulica Spółdzielców, na odcinku długości 720 mb, szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku 420 m wynosi 5m, natomiast na dalszych 300m jezdnia bitumiczna ma szerokość 3m (pozostałe 2m szerokości to płyty typu JOMB). Szacunkowa powierzchnia robót remontowych: 2900 m².
    • Ulica Długa, na odcinku 870 mb, jezdnia bitumiczna o szerokości 6m. Szacunkowa powierzchnia robót remontowych: 5220 m².
    • Ulica Topolowa, na odcinku 680mb, jezdnia bitumiczna o szerokości 5,5m. Szacunkowa powierzchnia robót remontowych: 3740 m².

Prace remontowe obejmują także wykonanie w razie konieczności (zależnie od stanu nawierzchni istniejącej) remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej polegających na usunięciu ubytków, wybojów, spękań i rozszerzonych spoin. Remonty cząstkowe mają na celu przygotowanie nawierzchni istniejącej do remontu właściwego polegającego na ułożeniu warstwy mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno (typu „slurry seal”) o grubości 2cm.

Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach 9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.

  1. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
  2. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu.
  4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  6. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do 30.06.2013 r.
  7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

             1)  Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp),, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2
                   do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert    a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

     10.  Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

  1. posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:

             a)  wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
                  krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobna do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna prace,
                 gdy Wykonawca wykaże, że wykonał jedną pracę podobną - roboty budowlane z zakresu budowy/przebudowy/remontu drogi publicznej
                 w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego 
                 zamówienia tzn. wykonanie cienkiej warstwy z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno o powierzchni min 3000 m².

             b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

- do kierowania robotami w zakresie prac drogowych

 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

11.  Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

               1)  Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru,
                     stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

    W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

       2)  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć:
             Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacja o tym, że
             wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,

             W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

      3)   Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace
             podobne),
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
            jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących
            najważniejszych robót, określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane
            zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,

    W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do wykonania części udzielonego zamówienia (jako podwykonawca na rzecz generalnego wykonawcy

4)  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez
      wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania
      zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
      według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz, 

      W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

5)  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają
      wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr
      7
do siwz.

12. Zamawiający  nie żąda wniesienia wadium.

13. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

14. Termin związania ofertą  - 30 dni

15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

18. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

19. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. Pon. 8:00-17:00, wt. 8:00-15:00, śr.-pt. 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl– dział zamówienia publiczne.

20. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek – tel. 91-422-39-22  Fax. 91-422-39-20.

21.  Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 23.04.2013 r., do godz. 10:30.

22. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 23.04.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.

23.  Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu ……………………….…r. pod nr ………………….

Wójt 

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
25.04.2013.20.01.35 wyniki Slurry Seal 001 (JPG, 105.52Kb) 2013-04-25 20:01:35 35

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
03 kwi 2013

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
03 kwi 2013, godz. 19:55

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
03 kwi 2013, godz. 19:55