Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Dobra
WÓJT GMINY DOBRA
ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra
tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20
e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„ Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Dobra”
Kod CPV 77314100-5 usługi w zakresie trawników
- Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na wykaszaniu poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczeniem chodników na terenie Gminy Dobra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5 do SIWZ.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia - do dnia 31.10.2012r.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Wykonawcawykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum jedną usługę podobną ( tożsame ) do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna usługi polegające na systematycznie sprzątanych chodnikach i wykaszaniu terenów zielonych o wartości nie niższej niż 50.000 każda z prac.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
- Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
- Wykaz prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą -30 dni
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)
15. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. Pon. 8.00-17.00, wt. 8.00-15.00, śr-pt 7.00-15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl &?????? dział zamówienia publiczne.
16. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek – tel.091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
17. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 16.03.2012r., do godz. 10:30
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.03.2012r. o godz. 11.00 w sali Konferencyjnej Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a.
20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu ………………………pod nr ……………….………..
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogA oszenie koszenie 001 (JPG, 143.36Kb) | 2012-03-02 10:57:05 | 53 | |
ogA oszenie koszenie 002 (JPG, 103.82Kb) | 2012-03-02 10:57:20 | 41 |
SWZ
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wynikach - wykaszanie (JPG, 78.55Kb) | 2012-04-13 12:44:02 | 45 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Rozalia Adamska Data wytworzenia:
02 mar 2012
Osoba dodająca informacje
Rozalia Adamska Data publikacji:
02 mar 2012, godz. 10:57
Osoba aktualizująca informacje
Rozalia Adamska Data aktualizacji:
02 mar 2012, godz. 10:57