Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie  przetargu nieograniczonego  na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

 

„ Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Dobra”

Kod CPV 77314100-5 usługi w zakresie trawników

  1. Przedmiotem zamówienia jest  wykonywanie usług polegających na wykaszaniu poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczeniem chodników na terenie Gminy Dobra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 5 do SIWZ.
  2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Termin wykonania zamówienia  -  do dnia 31.10.2012r.
  5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:

a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

  1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące

1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:

a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za  pracę podobną do przedmiotu zamówienia Wykonawcawykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum jedną usługę podobną ( tożsame ) do objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne Zamawiający uzna usługi polegające na systematycznie sprzątanych chodnikach i wykaszaniu terenów zielonych o wartości nie niższej niż 50.000 każda z prac.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

          7.   Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

 

  1. Wykaz prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

 

8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.

10. Termin związania ofertą   -30 dni

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)

15. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. Pon. 8.00-17.00, wt. 8.00-15.00, śr-pt 7.00-15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl &?????? dział zamówienia publiczne.

16. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek – tel.091-422-39-22  Fax. 091-422-39-20

17. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 16.03.2012r., do godz. 10:30

19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 16.03.2012r. o godz. 11.00 w sali Konferencyjnej Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji Urzędu Gminy w Dobrej, ul. Graniczna 24a.

20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu ………………………pod nr ……………….………..

Wójt 

Teresa Dera 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogA oszenie koszenie 001 (JPG, 143.36Kb) 2012-03-02 10:57:05 53
ogA oszenie koszenie 002 (JPG, 103.82Kb) 2012-03-02 10:57:20 41

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
sciezka rowerowa1 (JPG, 96.15Kb) 2012-03-02 11:18:07 115
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 40.41Kb) 2012-03-02 10:57:47 166
sciezka rowerowa 2 (JPG, 92.47Kb) 2012-03-02 11:18:18 111
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 26.34Kb) 2012-03-02 10:57:56 140
Zalacznik nr 3 - oswiadczenie (PDF, 28.37Kb) 2012-03-02 10:58:03 135
Zalacznik nr 4 - wykaz prac podobnych (PDF, 25.62Kb) 2012-03-02 10:58:11 139
Zalacznik nr 5 - opis przedmiotu zamA wienia - omowienie (PDF, 20.65Kb) 2012-03-02 10:59:07 155
Zalacznik nr 5 - opis przedmiotu zamowienia - wykaz miejscowosci (PDF, 74.64Kb) 2012-03-02 10:59:16 216
Zalacznik nr 6 - wzor umowy (PDF, 64.24Kb) 2012-03-02 11:22:03 221
Bezrzecze I (JPG, 150.93Kb) 2012-03-02 10:59:53 120
Bezrzecze II (JPG, 125.49Kb) 2012-03-02 11:00:35 114
Bezrzecze III (JPG, 180.82Kb) 2012-03-02 11:01:09 113
Bezrzecze IV (JPG, 73.14Kb) 2012-03-02 11:01:42 111
bezrzecze V (JPG, 98.56Kb) 2012-03-02 11:02:08 112
Bezrzecze VI (JPG, 60.71Kb) 2012-03-02 11:02:47 114
Buk (JPG, 50.98Kb) 2012-03-02 11:03:41 114
Buk - przejA cie graniczne (JPG, 31.12Kb) 2012-03-02 11:04:03 117
Dobra I (JPG, 152.14Kb) 2012-03-02 11:05:06 115
Dobra II (JPG, 165.42Kb) 2012-03-02 11:06:14 114
Dobra III (JPG, 149.01Kb) 2012-03-02 11:06:26 112
Dobra IV (JPG, 159.35Kb) 2012-03-02 11:06:46 113
Dobra - rA w-Graniczna (JPG, 160.11Kb) 2012-03-02 11:04:51 115
Grzepnica (JPG, 75.87Kb) 2012-03-02 11:07:42 112
KoA cino (JPG, 113.92Kb) 2012-03-02 11:08:03 112
Lubieszyn (JPG, 91.05Kb) 2012-03-02 11:08:24 112
Mierzyn (JPG, 124.23Kb) 2012-03-02 11:08:58 112
Mierzyn II (JPG, 126.76Kb) 2012-03-02 11:09:42 113
Mierzyn III (JPG, 125.48Kb) 2012-03-02 11:09:53 112
Mierzyn IV (JPG, 95.07Kb) 2012-03-02 11:10:14 112
Mierzyn V (JPG, 239.39Kb) 2012-03-02 11:15:13 112
rA w (JPG, 84.66Kb) 2012-03-02 11:15:46 111
Rzedziny (JPG, 92.53Kb) 2012-03-02 11:16:24 113
SIWZ (PDF, 173.67Kb) 2012-03-02 10:57:34 137
Skarbimierzyce (JPG, 83.57Kb) 2012-03-02 11:16:49 112
Stolec (JPG, 61.41Kb) 2012-03-02 11:17:06 114
Wawelnica (JPG, 82.84Kb) 2012-03-02 11:18:59 114
Wawelnica II (JPG, 73.06Kb) 2012-03-02 11:19:17 111
Wolczkowo (JPG, 129.44Kb) 2012-03-02 11:19:59 111

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach - wykaszanie (JPG, 78.55Kb) 2012-04-13 12:44:02 45

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
02 mar 2012

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
02 mar 2012, godz. 10:57

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
02 mar 2012, godz. 10:57