Wołczkowo - wykonanie parkingu i oświetlenia przed kościołem
WÓJT GMINY DOBRA
ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
„Wołczkowo - wykonanie parkingu i oświetlenia przed kościołem”
Kod CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zatok postojowych na dz. nr 410 i 249 dr wraz z przebudową istniejącego chodnika i remontem odcinka drogi oraz zagospodarowania działki nr 410 w m. Wołczkowo.
2. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zatok postojowych na dz. nr 410 i 249 dr wraz z przebudową istniejącego chodnika i remontem odcinka drogi oraz zagospodarowania działki nr 410 w m. Wołczkowo. Zamawiający informuje, że postępowanie nie obejmuje wykonania oświetlenia. Szczegółowo prace ujęte w załącznikach 8,9,10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
4. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
5. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
6. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 15.05.2013 r.
9. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
10. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 pracę podobną, za pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wybudowaniu jednej drogi lub chodnika z kostki brukowej o wartości nie niższej niż 150.000 zł brutto, każda ze wskazanych prac.
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
11. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
12. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
13. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
14. Termin związania ofertą - 30 dni
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
17. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759)
19. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
20. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
21. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 31.05.2012r., do godz. 10:30
22. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 31.05.2012r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej ul. Szczecińska 16a, sala konferencyjna
23. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.05.2012 r. pod nr 106055-2012.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie parking Wolczkowo 001 (JPG, 147.35Kb) | 2012-05-14 12:28:20 | 20 | |
Ogloszenie parking Wolczkowo 002 (JPG, 134.64Kb) | 2012-05-14 12:29:22 | 1 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 34.40Kb) | 2012-05-14 12:29:22 | 83 | |
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 31.34Kb) | 2012-05-14 12:34:42 | 78 | |
Zalacznik nr 3 - oswiadczenie (PDF, 32.43Kb) | 2012-05-14 12:35:01 | 75 | |
Zalacznik nr 4 - wykaz prac (PDF, 30.71Kb) | 2012-05-14 12:35:21 | 76 | |
Zalacznik nr 5 - wykaz osob (PDF, 32.30Kb) | 2012-05-14 12:35:42 | 75 | |
Zalacznik nr 6 - oswiadczenie (PDF, 30.36Kb) | 2012-05-14 12:36:01 | 77 | |
Zalacznik nr 7 - projekt umowy (PDF, 84.86Kb) | 2012-05-14 12:36:46 | 84 | |
Zalacznik nr 8 - przedmiar (PDF, 214.72Kb) | 2012-05-14 12:37:08 | 180 | |
Zalacznik nr 9 - projekt techniczny (ZIP, 1.13Mb) | 2012-05-14 12:48:36 | 87 | |
Zalacznik nr 10 - specyfikacja techniczna (ZIP, 859.97Kb) | 2012-05-14 12:49:57 | 75 | |
SIWZ (PDF, 214.92Kb) | 2012-05-14 12:28:20 | 92 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wyniki parking Wolczkowo 001 (JPG, 124.48Kb) | 2012-06-19 14:18:39 | 64 | |
wyniki parking Wolczkowo 002 (JPG, 20.31Kb) | 2012-06-19 14:18:55 | 19 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
14 maj 2012
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
14 maj 2012, godz. 12:28
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
14 maj 2012, godz. 12:28