Usługa odławiania zwierząt z terenu Gminy Dobra, Police, Nowe Warpno, Kołbaskowo, w roku 2014
Dobra: Usługa odławiania zwierząt z terenu Gminy Dobra, Police, Nowe Warpno, Kołbaskowo, w roku 2014
Numer ogłoszenia: 252223 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Usługa odławiania zwierząt z terenu Gminy Dobra, Police, Nowe Warpno, Kołbaskowo, w roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:1. Odławianie zwierząt odbywać się będzie całodobowo, w dni robocze, wolne od pracy oraz święta. Przewidywana ilość zwierząt do odłowienia w skali miesiąca wynosi około 25 szt. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.1.) Przyjmowania zgłoszeń wyłącznie od służb gminnych (Straż Gminna, Policja, Straż Pożarna, przedstawicieli gmin oraz ze Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej) o konieczności niezwłocznego odłowienia zwierzęcia lub udzielenia pomocy zwierzętom rannym, potrąconym, pogryzionym, błąkającym się bez opieki, agresywnym oraz tym, które stwarzają zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i zwierząt, 1.2.) Podjęcia natychmiastowej interwencji (nie później niż w ciągu 45 minut od przyjęcia zgłoszenia, przy czym podjęcie interwencji oznacza podjęcie działania na miejscu interwencji) polegającej na odłowieniu zwierzęcia i przewiezieniu go do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy ul. Zwierzynieckiej 1, 2. W przypadku zwierząt rannych: 2.1.) W godzinach 7.00 - 16.00 w dni robocze, soboty i niedziele - przewiezienie go do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy ul. Zwierzynieckiej 1, 2.1.) W godzinach 16.00 - 7.00 - przewiezienie go do lecznicy wskazanej przez Zamawiającego i po udzieleniu pierwszej pomocy - do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy Zwierzynieckiej 1, (koszt leczenia w lecznicy będzie ponosił Zamawiający), 2.3.) Całodobowo w święta - przewiezienie go do lecznicy wskazanej przez Zamawiającego i po udzieleniu pierwszej pomocy - do Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Dobrej przy Zwierzynieckiej 1, (koszt leczenia w lecznicy będzie ponosił Zamawiający), 2.4.) Każdorazowego pisemnego potwierdzenia, przez podmiot zlecający, określony w pkt. 2.1.), wykonania zgłoszenia, 2.5.) Powiadomienia dyżurującego lekarza weterynarii o każdym przypadku wymagającym udzielenia natychmiastowej pomocy weterynaryjnej. 2.6.) Odławianie zwierząt odbywać się będzie całodobowo, w dni robocze, w soboty i dni wolne od pracy (niedziele i święta)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Usługa odławiania zwierząt z terenu Gminy Dobra, Police, Nowe Warpno, Kołbaskowo, w roku 2014- do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):85.20.00.00-1, 85.21.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że: 1.1) posiada zezwolenie wydane przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w zakresie przewozu i transportu zwierząt towarzyszących. 1.2) Posiada decyzję - Zezwolenie na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie: ochrony przed bezdomnymi zwierzętami zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2005 nr 236, poz. 2008) ze wszystkich gmin w obrębie których prowadzone będzie przez wykonawcę odławianie zwierząt
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej: 1. Samochód dostosowany do transportu zwierząt-1 sztuka 2. Klatka metalowa przenośna dla psa-1sztuka 3. Klatka przenośna lub transporter dla kota-1 sztuka 4. poskrom dla psa-1 sztuka 5. chwytak na koty-1 sztuka 6. Siatka na wysięgniku do łapania kotów-1 sztuka 7. Nosze-1 sztuka 8. Rękawice ochronne-2 sztuki 9. Siatka narzucana-1 sztuka 10. Kaganiec, różne rozmiary-4 sztuki 11. smycz różne rozmiary- 4 sztuki
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 30 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmianie może ulec ilość odławianych zwierząt
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:06.12.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
26.11.2013.13.48.44 siwz (DOC, 185.50Kb) | 2013-11-26 13:48:44 | 126 | |
26.11.2013.13.49.36 Zalacznik nr 1 oferta cenowa odlawianie (DOCX, 22.67Kb) | 2013-11-26 13:49:36 | 119 | |
26.11.2013.13.49.58 Zalacznik nr 2 oswiadczenie odlawianie (DOCX, 12.78Kb) | 2013-11-26 13:49:58 | 123 | |
26.11.2013.13.50.45 Zalacznik nr 3 grupa kapitalowa (DOC, 32.00Kb) | 2013-11-26 13:50:45 | 121 | |
26.11.2013.13.51.02 Zalacznik nr 4 wykaz sprzetu odlawianie (DOCX, 15.78Kb) | 2013-11-26 13:51:02 | 137 | |
26.11.2013.13.51.11 Zalacznik nr 5 wzor umowy odlawianie (DOCX, 28.47Kb) | 2013-11-26 13:51:11 | 196 | |
26.11.2013.13.51.20 Zalacznik nr 1 do umowy Wykaz przeprowadzonych interwencji (DOCX, 16.20Kb) | 2013-11-26 13:51:20 | 124 | |
26.11.2013.13.51.30 Zalacznik nr 6 OPZ (DOCX, 18.87Kb) | 2013-11-26 13:51:30 | 118 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
19.12.2013.07.31.33 wyniki odlawianie 1 (JPEG, 366.60Kb) | 2013-12-19 07:31:33 | 16 | |
19.12.2013.07.31.44 wyniki odlawianie 2 (JPEG, 152.92Kb) | 2013-12-19 07:31:44 | 39 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
26 lis 2013
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
26 lis 2013, godz. 13:47
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
26 lis 2013, godz. 13:47