Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrot do zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy na rzecz Urzędu Gminy Dobra

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie  przetargu nieograniczonego  na usługi od 14 000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:


„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrot do zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy na rzecz Urzędu Gminy Dobra”

KOD CPV 64 11 00 00-0

1.    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrot do zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy na rzecz Urzędu Gminy Dobra.
2.    Zakres zamówienia obejmuje: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych oraz zwrot do zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy na rzecz Urzędu Gminy Dobra, wymienionych w załączniku nr 2 do siwz - formularz cenowy. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach.
2.    Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.    Termin wykonania zamówienia – nie wcześniej niż od dnia 1.02.2013r. do dnia 31.12.2013r.
5.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24    ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada
wymagane zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej udzielone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo
pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2008 r., nr 189, poz. 1159 ze
zmianami) lub złoży oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww.
zezwolenia.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę podobną, polegającą na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych realizowanych nieprzerwanie dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 6 miesięcy i o wartości co najmniej 150 000 zł brutto.
Jeżeli usługa jest w trakcie wykonywania, to na dzień składania ofert musi być już zrealizowana dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 6 miesięcy a wartość zrealizowanych usług, w ramach tej umowy, nie może być niższa niż 150 000 zł brutto.
3) Wykonawca winien dostarczyć Zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej udzielone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2008 r., nr 189, poz. 1159 ze zmianami) lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

8.    Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1)    Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej udzielone przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (Dz. U. z 2008 r., nr 189, poz. 1159 ze zmianami) lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców
składających ofertę wspólna, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za
realizację prac objętych zezwoleniem.
3)    Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

9.    Zamawiający nie żąda wniesienia wadium:
10.    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11.    Termin związania ofertą - 30 dni.
12.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14.    Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15.    Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
16.    Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w pon. w godz. 8.00 do 17.00, wt. W godz. 8.00 do 15.00, śr., czw. pt. w godz. 7.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
17.    Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: p. Marta Dzierba i p.Liliana Toczek – tel. 91-422-39-22  fax. 91-422-39-20.
18.    Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 21.01.2013 r. do godz. 11:30.
19.    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 21.01.2013 r. o godz. 12:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, przy ul. Granicznej 24a.
20.    Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  w dniu 11.01.2013 r. pod nr 7083-2013.

Z up. Wójta Gminy

Sekretarz Gminy

mgr Rozalia Adamska


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie uslugi pocztowe 001 (JPG, 151.90Kb) 2013-01-11 13:40:06 94
ogloszenie uslugi pocztowe 002 (JPG, 165.35Kb) 2013-01-11 13:40:25 30
ogloszenie uslugi pocztowe 003 (JPG, 92.53Kb) 2013-01-11 13:40:43 82

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 (PDF, 29.76Kb) 2013-01-11 13:40:25 176
Zalacznik nr 2 (PDF, 45.49Kb) 2013-01-11 13:40:43 163
Zalacznik nr 3 (PDF, 25.66Kb) 2013-01-11 13:41:53 156
Zalacznik nr 4 (PDF, 28.12Kb) 2013-01-11 13:42:10 153
Zalacznik nr 5 (PDF, 26.22Kb) 2013-01-11 13:42:47 153
Zalacznik nr 6 (PDF, 35.51Kb) 2013-01-11 13:43:00 159
SIWZ (PDF, 222.45Kb) 2013-01-11 13:40:06 197

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zestaw odpowiedzi 1 (PDF, 193.57Kb) 2013-01-18 10:47:29 54
Zestaw odpowiedzi 2 (PDF, 57.32Kb) 2013-01-18 10:47:44 88
Zestaw odpowiedzi 3 (PDF, 544.14Kb) 2013-01-18 10:48:05 28

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu swiadczenie uslug pocztowych (JPG, 103.11Kb) 2013-01-23 10:27:34 73

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
11 sty 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
11 sty 2013, godz. 13:40

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
11 sty 2013, godz. 13:40