Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Realizacja zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Omnibusy ( trzeci )

 

 WÓJT GMINY DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

 

ogłasza że :

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie  przetargu nieograniczonego  na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

 

„Realizacja zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Omnibusy.Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 – Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”

 

KOD CPV 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

 

Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Omnibusy w szkołach podstawowych na terenie gminy Dobra. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 – Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Zakres zamówienia obejmuje: usługi, których celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I – III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Dobra, tj.: Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach, Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu.

Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:

Numer części zamówienia

Nazwa części zamówienia

Liczba godzin

Część 5

Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu dla GRUPY I (10 osób)

30

Część 9

Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach dla GRUPY I (6 osób), II (6 osób)

60

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

5.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

5.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Zamawiający odstępuje od dokonania opisu niniejszego warunku.

5.1.2.  Posiadania wiedzy i doświadczenia.

Zamawiający odstępuje od dokonania opisu niniejszego warunku.

 

5.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis warunku: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują:

- osobami (nauczycielami) z wyższym wykształceniem kierunkowym opisanym poniżej i minimum rocznym doświadczeniem w pracy pedagogicznej.

Wymagania ogólne dotyczące kwalifikacji i wykształcenia zawodowego  osób prowadzących  zajęcia dydaktyczne we wszystkich szkołach:  posiadanie  wykształcenia i kwalifikacji zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie  mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. nr 20, poz. 400) w zakresie edukacji wczesnoszkolnej. Wymagania dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem  Ministerstwa  Edukacji  Narodowej  z dnia 12.03.2009r.  w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie  mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli Karta Nauczyciela Dz. U. z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późniejszymi zmianami  dotyczą: prowadzenia zajęć  socjoterapeutycznych  i psychoedukacyjnych.

5.1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej

Zamawiający odstępuje od dokonania opisu niniejszego warunku

5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Zgodnie z powyższym przepisem z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

5.2.1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;

5.2.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;

5.2.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

5.2.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5.2.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5.2.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5.2.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5.2.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5.2.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, i tak:

 

6.1.   Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzporaz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załączniki do niniejszej SIWZ.

         Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 1.

         Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 2.

 

6.2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

 

6. 3.     Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z           informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia    niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie       czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykaz należy            sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4.

 

 

6.4.   Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

6.5. Oświadczenie z pkt 6.1. dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinno być złożone w formie oryginału, natomiast oświadczenie z pkt 6.1. dotyczące art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie i dokumenty z pkt 6.2. i 6.3. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zobowiązanie z pkt 6.4. w formie oryginału.

6.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii  dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi  wątpliwości, co do jej prawdziwości. Pełnomocnictwa należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

 

6.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,  poświadczonym przez wykonawcę.

 

6.8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej    Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ składa dokument wystawiony w   kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego    likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

7. Termin wykonania zamówienia : Zamówienie będzie wykonywane do dnia 29.06.2012r.

  1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  2. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
  3. Termin związania ofertą - 30 dni.
  4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
  6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
  7. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
    art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
  8. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział  ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. : w poniedziałki 8:00-17:00, wtorki 8:00–15:00, środy, czwartki i piątki 7:00-15:00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
  9. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek i Marta Dzierba – tel. 91-422-39-22  fax. 91-422-39-20.
  10. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a sekretariat,   pok. nr 8, w terminie do dnia 02.02.2012 r. do godz. 10:30.
  11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 02.02.2012 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych  i Inwestycji, przy ul. Granicznej 24a.
  12. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  w dniu ……………………..…….. pod nr…………….………….. . 

Wójt Tresa Dera 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
og-oszenie 001 (JPG, 152.96Kb) 2012-01-25 15:51:23 21
og-oszenie 002 (JPG, 161.58Kb) 2012-01-25 15:51:33 97
og-oszenie 003 (JPG, 161.08Kb) 2012-01-25 15:51:42 21
og-oszenie 004 (JPG, 128.93Kb) 2012-01-25 15:51:54 52

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 (PDF, 44.02Kb) 2012-01-25 15:52:28 80
Zalacznik nr 2 (PDF, 31.89Kb) 2012-01-25 15:52:37 87
Zalacznik nr 3 (PDF, 48.15Kb) 2012-01-25 15:52:45 85
Zalacznik nr 4 do cz. 5 (PDF, 50.86Kb) 2012-01-25 15:52:53 82
Zalacznik nr 4 do cz. 9 (PDF, 51.08Kb) 2012-01-25 15:52:59 76
Zalacznik nr 5 do cz. 5 (PDF, 189.19Kb) 2012-01-25 15:53:10 99
Zalacznik nr 5 do cz. 9 (PDF, 188.12Kb) 2012-01-25 15:53:21 91
SIWZ (PDF, 208.64Kb) 2012-01-25 15:52:06 97

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach - czesc 5 i 9 (001) (JPG, 563.66Kb) 2012-02-06 15:53:27 91
Informacja o wynikach - czesc 5 i 9 (002) (JPG, 109.32Kb) 2012-02-06 15:54:02 66

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
25 sty 2012

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
25 sty 2012, godz. 15:51

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
25 sty 2012, godz. 15:51