Przebudowa ul. Zielonej w m. Dobra wraz z infrastrukturą towarzyszącą
WÓJT GMINY DOBRA
OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Przebudowa ul. Zielonej w m. Dobra wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
Kod CPV 45233124-4 – drogi dojazdowe,
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie drogi w ul. Zielonej oraz przebudowa kabla doziemnego i kabla linii napowietrznej w ul. Zielonej w Wołczkowie gmina Dobra Szczecińska.
2. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
4. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu modernizowanej drogi.
5. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.08.2013r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobna do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna prace, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał jedną pracę podobną - roboty budowlane polegające na budowie drogi wraz z kanalizacją sanitarną lub deszczową lub z przebudową sieci telekomunikacyjnej o wartości nie niższej niż 200.000zł brutto; Wykonawca musi wykazać, że wykonał min. jedną pracę opisana powyżej.
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnych bez ograniczeń.
- do kierowania robotami budowlanymi w zakresie prac drogowych
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
10. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
11. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13. Termin związania ofertą - 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759)
18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
20. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 15.01.2013r., do godz. 10:30
21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 15.01.2013r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna
22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.12.2012 r. pod nr 263223-2012.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 34.77Kb) | 2012-12-12 12:33:42 | 420 | |
Zalacznik nr 2 oswiadczenie wykluczenie (PDF, 31.65Kb) | 2012-12-12 12:33:52 | 403 | |
Zalacznik nr 3 oswiadczenie warunki (PDF, 32.67Kb) | 2012-12-12 12:34:00 | 404 | |
Zalacznik nr 4 wykaz prac (PDF, 30.80Kb) | 2012-12-12 12:34:09 | 409 | |
Zalacznik nr 5 wykaz osob (PDF, 32.50Kb) | 2012-12-12 12:34:17 | 405 | |
Zalacznik nr 6 oswiadczenie (PDF, 30.58Kb) | 2012-12-12 12:34:30 | 415 | |
Zalacznik nr 7 wzor umowy (PDF, 85.17Kb) | 2012-12-12 12:34:41 | 392 | |
Zalacznik nr 8 przedmiar (ZIP, 176.55Kb) | 2012-12-12 12:34:52 | 530 | |
Zalacznik nr 9 projekt techniczny (ZIP, 3.22Mb) | 2012-12-12 12:35:17 | 494 | |
Zalacznik nr 10 specyfikacja techniczna (PDF, 1,023.51Kb) | 2012-12-12 12:35:34 | 480 | |
SIWZ (PDF, 227.04Kb) | 2012-12-12 12:33:33 | 469 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedzi Zielona 31.12.2012 001 (JPG, 91.90Kb) | 2012-12-31 13:41:07 | 16 | |
odpowiedzi Zielona 31.12.2012 002 (JPG, 89.95Kb) | 2012-12-31 13:41:18 | 75 | |
odpowiedzi Zielona 31.12.2012 003 (JPG, 30.76Kb) | 2012-12-31 13:41:30 | 18 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wyniki Zielona s1 14 02 2013 (JPG, 94.27Kb) | 2013-02-14 13:41:03 | 86 | |
wyniki Zielona s2 14 02 2013 (JPG, 63.18Kb) | 2013-02-14 13:41:15 | 26 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
12 gru 2012
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
12 gru 2012, godz. 12:33
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
12 gru 2012, godz. 12:33