Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Przebudowa odcinka ul. Lipowej wraz z kanalizacją deszczową w Wołczkowie

WÓJT GMINY DOBRA

OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANEO WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

„Przebudowa odcinka ul. Lipowej wraz z kanalizacją deszczową
w Wołczkowie”


Kody CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy Lipowej wraz z kanalizacją deszczową w Wołczkowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje: przebudowę odcinka ulicy Lipowej (dz. nr 249 dr) i utwardzenie części powierzchni gruntu na działce budowlanej nr 411 wraz z budową kanalizacji deszczowej w Wołczkowie.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach 9,10,11 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
4. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
5. Wykonawca ponosi koszty związane z przejazdem pojazdów nienormatywnych.
6. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
7. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu drogi.
8. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do 30.09.2014 r.
11. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp),według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
11. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
- wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum
1 pracę podobną polegającą na wykonaniu drogi, parkingu z kostki brukowej betonowej z odwodnieniem o wartości minimum 150 000 zł brutto
2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia:
- do kierowania robotami w zakresie prac drogowych;
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
12. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do wykonania części udzielonego zamówienia (jako podwykonawca) na rzecz generalnego wykonawcy.
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
5) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.
13. Zamawiający żąda wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść w wysokości 20 000 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 29.08.2013 r. do godziny 10.30.
14. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 119, poz. 1158, z późn. zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy przelewem na konto Urzędu Gminy w Dobrej: Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr  91 1240 3927 1111 0000 4099 2097.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy wnieść w osobnej kopercie opisanej nazwą zamówienia i dopiskiem WADIUM do postępowania pn. „Przebudowa odcinka ul. Lipowej wraz z kanalizacją deszczową w Wołczkowie” do kasy Urzędu Gminy Dobra (pon. 8:-17:00, wt. i pt. 10:00-14:00, śr. i czw. 7:00-14:00).
15. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
16. Termin związania ofertą - 30 dni.
17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
18. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
19. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
20. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających (do wartości 50 % wartości zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
21. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, Dobra pok. 8 w godz. pn. 8:00-17:00, wt. 8:00-15:00, śr.- pt. 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
22. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek, Aneta Abramowska – tel. 91-422-39-22, fax. 91-422-39-20.
23. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 29.08.2013 r., do godz. 10:30.
24. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 29.08.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
25. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.08.2013 r. pod nr 158797-2013.

Wójt

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
09.08.2013.10.33.19 ogloszenie 1z3 (JPG, 495.40Kb) 2013-08-09 10:33:19 43
09.08.2013.10.33.50 ogloszenie 2z3 (JPG, 528.62Kb) 2013-08-09 10:33:50 28
09.08.2013.10.34.34 ogloszenie 3z3 (JPG, 289.81Kb) 2013-08-09 10:34:34 37

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
06.09.2013.14.10.33 wyniki1 (JPEG, 298.83Kb) 2013-09-06 14:10:33 85
06.09.2013.14.11.06 wyniki2 (JPEG, 134.58Kb) 2013-09-06 14:11:06 10

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
09 sie 2013

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
09 sie 2013, godz. 10:33

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
09 sie 2013, godz. 10:33