Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Organizacja cateringu oraz poczęstunku podczas egzaminów w ramach projektu pn.: "Nauka - lepsza przyszłość"

WÓJT GMINY DOBRA

przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:


„Organizacja cateringu oraz poczęstunku podczas egzaminów w ramach projektu pn.: „Nauka-lepsza przyszłość” realizowanego w Publicznej Szkole Podstawowej w Dobrej. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”


1. Przedmiotem oraz zakresem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: przygotowanie posiłków (część I) dla uczestników projektu oraz organizacja poczęstunków (część II) podczas egzaminów w Publicznej Szkole Podstawowej w Dobrej w okresie od dnia podpisania umowy do 28.06.2013 r.
2. Przewiduje się składanie ofert częściowych. Część I – przygotowanie posiłków, część II – organizacja poczęstunków. Szczegółowy opis przedmiotu w rozdz. XIV SIWZ.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 28.06.2013r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
6. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) wykazania się wiedzą i doświadczeniem w realizacji usług podobnych do objętych niniejszym postępowaniem poprzez wykazanie, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 prace podobne. Za pracę podobną zamawiający uzna zrealizowane bądź będące w trakcie realizacji usługi polegające na systematycznym dostarczaniu gotowych posiłków. Wartość pracy nie może być niższa niż 20.000 zł brutto każda.


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

8. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium:
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą - 30 dni.-
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
16. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne (koszt ksero)
17. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba – tel. 91-422-39-22 fax. 91-422-39-20.
18. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 14.08.2012 r. do godz. 10:30.
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 14.08.2012 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, przy ul. Granicznej 24a.
20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.08.2012 r. pod nr 284322-2012.

 

Wójt

Teresa Dera
 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie 001 (JPG, 159.90Kb) 2012-08-03 12:04:28 18
ogloszenie 002 (JPG, 153.82Kb) 2012-08-03 12:04:51 45
ogloszenie 003 (JPG, 96.23Kb) 2012-08-03 12:05:14 43

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zmiana catering 1z2 09 08 2012 (JPG, 128.52Kb) 2012-08-09 13:32:48 62
zmiana catering 2z2 09 08 2012 (JPG, 45.27Kb) 2012-08-09 13:33:03 66

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach 1z2 (JPG, 113.08Kb) 2012-08-23 13:46:14 53
Informacja o wynikach 2z2 (JPG, 35.70Kb) 2012-08-23 13:46:24 86

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
03 sie 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
03 sie 2012, godz. 12:04

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
03 sie 2012, godz. 12:04