Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Modernizacja budynku przy ul. Weleckiej 30 w Mierzynie z przeznaczeniem na Punkt przedszkolny w Mierzynie

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.dobraszczecinska.pl

Dobra: Modernizacja budynku przy ul. Weleckiej 30 w Mierzynie z przeznaczeniem na Punkt przedszkolny w Mierzynie
Numer ogłoszenia: 86861 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Modernizacja budynku przy ul. Weleckiej 30 w Mierzynie z przeznaczeniem na Punkt przedszkolny w Mierzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku przy ul. Weleckiej 30 w Mierzynie z przeznaczeniem na Punkt przedszkolny w Mierzynie.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku przy ul. Weleckiej 30 w Mierzynie z przeznaczeniem na Punkt przedszkolny w Mierzynie

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0, 45.33.30.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 09.05.2014 r. do godz. 10:30. 3. Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. II Oddział Szczecin, nr 91 1240 3927 1111 0000 4099 2097 (w tytule należy wpisać numer postępowania) 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM do przetargu pn.: Modernizacja budynku przy ul. Weleckiej 30 w Mierzynie z przeznaczeniem na Punkt przedszkolny w Mierzynie w kasie Zamawiającego, pok. 1 w budynku Urzędu Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra (poniedziałki 8-17, wtorki i piątki 10-14, środy i czwartki 7-14), natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) gdy odmówi uzupełnienia dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na wezwanie zamawiającego. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 3 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 7. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a oferta uznana za odrzuconą. 9. W ofercie należy wpisać nr konta, na który zamawiający będzie mógł zwrócić wadium lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której zamawiający będzie mógł zwrócić wadium. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 11. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej, Zamawiający zwraca wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a ustawy Pzp tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wpłaconego w formie pieniężnej, dla Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przekaże do właściwego oddziału banku wykonawcy niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O zamówienie mogą ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. roboty polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków o wartości nie mniej niż 200.000,00 zł brutto każda z prac, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum po 1 osobie posiadającą uprawnienia w specjalnościach: - do kierowania robotami budowlanymi; - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 6 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; c) nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof); d) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających, których wykonanie ma wpływ na termin realizacji zamówienia; e) w przypadku konieczności usunięcia niewybuchów, niewypałów lub prowadzenia badań archeologicznych. 2) Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 3) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 4) Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. 5) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. 6) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. 7) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 8) Zmiana Podwykonawców robót z tym, że w przypadku zmiany podwykonawcy, który udostępnił podwykonawcy swój zasób w celu spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca lub on sam spełnia je w stopniu niemniejszym niż wymagany w SIWZ. 9) Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:09.05.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat - pok. Nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
22.04.2014.15.18.00 Ogloszenie (PDF, 238.32Kb) 2014-04-22 15:18:00 29

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
22.04.2014.15.18.00 SIWZ (PDF, 430.73Kb) 2014-04-22 15:18:00 239
22.04.2014.15.18.36 Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 234.94Kb) 2014-04-22 15:18:36 209
22.04.2014.15.18.45 Zalacznik nr 2 (PDF, 229.62Kb) 2014-04-22 15:18:45 199
22.04.2014.15.18.55 Zalacznik nr 3 (PDF, 198.78Kb) 2014-04-22 15:18:55 193
22.04.2014.15.19.05 Zalacznik nr 4 (PDF, 203.79Kb) 2014-04-22 15:19:05 196
22.04.2014.15.19.14 Zalacznik nr 5 (PDF, 154.63Kb) 2014-04-22 15:19:14 198
22.04.2014.15.19.26 Zalacznik nr 6 (PDF, 179.56Kb) 2014-04-22 15:19:26 190
22.04.2014.15.19.44 Zalacznik nr 7 (PDF, 182.32Kb) 2014-04-22 15:19:44 210
22.04.2014.15.22.35 8.1A01 ZT (PDF, 938.45Kb) 2014-04-22 15:22:35 201
22.04.2014.15.22.49 8.1A02 piwnica (PDF, 578.14Kb) 2014-04-22 15:22:49 193
22.04.2014.15.23.12 8.1A03 parter (PDF, 1.16Mb) 2014-04-22 15:23:12 200
22.04.2014.15.23.35 8.1A04 piA tro (PDF, 857.55Kb) 2014-04-22 15:23:35 191
22.04.2014.15.23.49 8.1A05 poddasze (PDF, 369.03Kb) 2014-04-22 15:23:49 188
22.04.2014.15.24.16 8.1A06 przekrA AA (PDF, 800.44Kb) 2014-04-22 15:24:16 198
22.04.2014.15.24.36 8.1A07 przekrA BB (PDF, 904.95Kb) 2014-04-22 15:24:36 182
22.04.2014.15.24.56 8.1A08 zest stolarki (PDF, 276.47Kb) 2014-04-22 15:24:56 189
22.04.2014.15.25.21 8.1A09 detal rampy i schodA w zew (PDF, 1.04Mb) 2014-04-22 15:25:22 188
22.04.2014.15.25.37 8.1A010 detal schodkA w wew. (PDF, 205.25Kb) 2014-04-22 15:25:37 182
22.04.2014.15.25.47 8.1opisPB Arch PP Mierzyn (PDF, 186.40Kb) 2014-04-22 15:25:47 743
22.04.2014.15.25.58 8.1Zestawienie balustrad STAL NIERDZ (PDF, 16.30Kb) 2014-04-22 15:25:58 502
22.04.2014.15.27.39 8.2 ekspertyza przedszkole (PDF, 654.49Kb) 2014-04-22 15:27:39 396
22.04.2014.15.27.56 8.2 K 01 (PDF, 376.37Kb) 2014-04-22 15:27:56 208
22.04.2014.15.28.11 8.2 K 02 (PDF, 365.44Kb) 2014-04-22 15:28:11 180
22.04.2014.15.28.21 8.2 K 03 (PDF, 271.98Kb) 2014-04-22 15:28:21 177
22.04.2014.15.28.37 8.2 K 04 (PDF, 294.01Kb) 2014-04-22 15:28:37 178
22.04.2014.15.28.50 8.2 K 4.1 (PDF, 466.96Kb) 2014-04-22 15:28:50 186
22.04.2014.15.29.01 8.2 opis techniczny PBW mierzyn (PDF, 231.68Kb) 2014-04-22 15:29:01 523
22.04.2014.15.42.41 8.3 plot (LOG, 664.00b) 2014-04-22 15:42:41 173
22.04.2014.15.42.52 8.3 PR-1336 E-00 2014-01-31 str tyt gA (PDF, 72.75Kb) 2014-04-22 15:42:52 918
22.04.2014.15.44.03 8.3 PR-1336 E-00 2014-02-20 opis techniczny (PDF, 4.78Mb) 2014-04-22 15:44:03 746
22.04.2014.15.45.10 8.3 PR-1336 E-01 2014-03-03 - Plan sytuacyjny (PDF, 2.84Mb) 2014-04-22 15:45:10 765
22.04.2014.15.45.24 8.3 PR-1336 E-10 2014-03-03 - Plan instalacji oswietleniowej - podpiwniczenie (PDF, 264.39Kb) 2014-04-22 15:45:24 201
22.04.2014.15.45.56 8.3 PR-1336 E-11 2014-03-03 - Plan instalacji oswietleniowej - parter (PDF, 1.25Mb) 2014-04-22 15:45:56 180
22.04.2014.15.46.10 8.3 PR-1336 E-12 2014-03-03 - Plan instalacji oswietleniowej - pietro (PDF, 361.69Kb) 2014-04-22 15:46:11 177
22.04.2014.15.46.25 8.3 PR-1336 E-13 2014-03-03 - Plan instalacji oswietleniowej - poddasze (PDF, 303.14Kb) 2014-04-22 15:46:25 179
22.04.2014.15.46.41 8.3 PR-1336 E-20 2014-02-20 - Plan gniazd wtykowych - podpiwniczenie (PDF, 241.95Kb) 2014-04-22 15:46:41 200
22.04.2014.15.46.57 8.3 PR-1336 E-21 2014-02-20 - Plan gniazd wtykowych - parter (PDF, 422.04Kb) 2014-04-22 15:46:57 182
22.04.2014.15.47.12 8.3 PR-1336 E-22 2014-02-20 - Plan gniazd wtykowych - pietro (PDF, 320.86Kb) 2014-04-22 15:47:12 179
22.04.2014.15.47.25 8.3 PR-1336 E-23 2014-02-20 - Plan gniazd wtykowych - poddasze (PDF, 256.43Kb) 2014-04-22 15:47:25 175
22.04.2014.15.47.50 8.3 PR-1336 E-41 2014-01-14 - Plan instalacji oddymiajacej i sswin - parter (PDF, 432.68Kb) 2014-04-22 15:47:50 206
22.04.2014.15.48.04 8.3 PR-1336 E-42 2014-01-14 - Plan instalacji oddymiajacej i sswin - pietro (PDF, 364.54Kb) 2014-04-22 15:48:04 180
22.04.2014.15.48.14 8.3 PR-1336 E-60 2014-01-28 - Schemat strukturalny zasilania (PDF, 131.81Kb) 2014-04-22 15:48:14 181
22.04.2014.15.48.31 8.3 PR-1336 E-61 2014-02-18 - Schemat strukturalny tablicy TG 1 4 (PDF, 147.11Kb) 2014-04-22 15:48:31 179
22.04.2014.15.48.40 8.3 PR-1336 E-61 2014-02-18 - Schemat strukturalny tablicy TG 2 4 (PDF, 137.69Kb) 2014-04-22 15:48:40 173
22.04.2014.15.49.01 8.3 PR-1336 E-61 2014-02-18 - Schemat strukturalny tablicy TG 3 4 (PDF, 132.88Kb) 2014-04-22 15:49:01 175
22.04.2014.15.49.13 8.3 PR-1336 E-61 2014-02-18 - Schemat strukturalny tablicy TG 4 4 (PDF, 126.34Kb) 2014-04-22 15:49:13 505
22.04.2014.15.49.24 8.3 PR-1336 E-62 2014-02-18 - Schemat strukturalny tablicy TK 1 2 (PDF, 141.45Kb) 2014-04-22 15:49:24 175
22.04.2014.15.49.36 8.3 PR-1336 E-62 2014-02-18 - Schemat strukturalny tablicy TK 2 2 (PDF, 112.14Kb) 2014-04-22 15:49:36 195
22.04.2014.15.49.47 8.3 PR-1336 E-63 2014-01-14 - Schemat struturalny systemu sygnaliza (PDF, 111.37Kb) 2014-04-22 15:49:47 183
22.04.2014.15.49.57 8.3 PR-1336 E-64 2014-01-14 - Schemat sterowania klapA oddymiajA cA (PDF, 124.07Kb) 2014-04-22 15:49:57 408
22.04.2014.15.52.46 8.4 1 (PDF, 213.78Kb) 2014-04-22 15:52:46 198
22.04.2014.15.53.00 8.4 2 (PDF, 124.81Kb) 2014-04-22 15:53:00 188
22.04.2014.15.53.11 8.4 3 (PDF, 258.29Kb) 2014-04-22 15:53:11 200
22.04.2014.15.53.20 8.4 4 (PDF, 251.57Kb) 2014-04-22 15:53:20 200
22.04.2014.15.53.32 8.4 5 (PDF, 207.91Kb) 2014-04-22 15:53:32 194
22.04.2014.15.53.44 8.4 6 (PDF, 188.74Kb) 2014-04-22 15:53:44 179
22.04.2014.15.53.53 8.4 7 (PDF, 245.01Kb) 2014-04-22 15:53:53 199
22.04.2014.15.54.02 8.4 8 (PDF, 184.95Kb) 2014-04-22 15:54:02 185
22.04.2014.15.54.12 8.4 9 (PDF, 264.82Kb) 2014-04-22 15:54:12 185
22.04.2014.15.54.28 8.4 10 (PDF, 199.04Kb) 2014-04-22 15:54:28 210
22.04.2014.15.54.36 8.4 11 (PDF, 140.70Kb) 2014-04-22 15:54:36 180
22.04.2014.15.54.46 8.4 12 (PDF, 126.85Kb) 2014-04-22 15:54:46 182
22.04.2014.15.54.55 8.4 OPis Wew Zew (PDF, 106.49Kb) 2014-04-22 15:54:55 361
22.04.2014.15.55.46 Zalacznik Nr 9 STWiOR branza architektoniczno-budowlana (PDF, 803.25Kb) 2014-04-22 15:55:46 190
22.04.2014.15.55.55 Zalacznik Nr 9 STWiOR branza elektryczna opis (PDF, 161.12Kb) 2014-04-22 15:55:55 1047
22.04.2014.15.56.04 Zalacznik Nr 9 STWiOR branza elektryczna strona tytulowa (PDF, 52.76Kb) 2014-04-22 15:56:04 210
22.04.2014.15.56.12 Zalacznik Nr 9 STWiOR branza sanitarna (PDF, 140.27Kb) 2014-04-22 15:56:12 404
22.04.2014.15.56.27 Zalacznik Nr 10 Przedmiar robot branza architektoniczno budowlana (PDF, 170.24Kb) 2014-04-22 15:56:27 1524
22.04.2014.15.56.37 Zalacznik Nr 10 przedmiar robot branza elektryczna opis (PDF, 173.39Kb) 2014-04-22 15:56:37 220
22.04.2014.15.56.45 Zalacznik Nr 10 przedmiar robot branza elektryczna strona tytulowa (PDF, 52.52Kb) 2014-04-22 15:56:45 192
22.04.2014.15.56.54 Zalacznik Nr 10 przedmiar robot branza sanitarna (PDF, 92.10Kb) 2014-04-22 15:56:54 1052
22.04.2014.15.57.15 Zalacznik Nr 11 mapa terenu (PDF, 456.04Kb) 2014-04-22 15:57:15 176
22.04.2014.15.59.34 Zalacznik Nr 12 ekspertyza p.poz. 1-12 (PDF, 9.38Mb) 2014-04-22 15:59:34 719
22.04.2014.16.01.56 Zalacznik Nr 12 ekspertyza p.poz. 13-21 (PDF, 9.51Mb) 2014-04-22 16:01:56 180
22.04.2014.16.03.14 Zalacznik Nr 13 opinia kominiarska (PDF, 3.04Mb) 2014-04-22 16:03:14 821
22.04.2014.16.04.05 Zalacznik Nr 14 inwentaryzacja (PDF, 2.25Mb) 2014-04-22 16:04:05 914
22.04.2014.16.04.25 Zalacznik nr 15 (PDF, 139.21Kb) 2014-04-22 16:04:25 195

Wyjaśnienia i modyfikacje

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
06.06.2014.08.58.49 sprostowanie 001 (JPG, 57.66Kb) 2014-06-06 08:58:49 99
20.05.2014.13.05.13 wyniki 001 (JPG, 106.61Kb) 2014-05-20 13:05:13 70
20.05.2014.13.05.27 wyniki 002 (JPG, 66.54Kb) 2014-05-20 13:05:27 66

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
22 kwi 2014

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
22 kwi 2014, godz. 15:18

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
22 kwi 2014, godz. 15:18