Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Mierzyn, ul. Radosna, budowa drogi wraz z oświetleniem - etap III


WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
 

„Mierzyn, ul. Radosna, budowa drogi wraz z oświetleniem – etap III”
Kod CPV 45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji deszczowej oraz przebudowie drogi w ul. Radosnej w m. Mierzyn.
2. Zakres zamówienia obejmuje: budowę kanalizacji deszczowej w ul. Radosnej w m. Mierzyn – zakres budowy kanalizacji deszczowej wyznaczony jest w przedmiarze prac. Zakres niniejszego postępowania nie obejmuje wykonania oświetlenia. Szczegółowy zakres prac określony jest w załącznikach do SIWZ stanowiących załączniki nr 8. 9 i 10.
2. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 30.06.2013 r.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

8. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jeden komplet prac obejmujący dwie roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna prace, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał następujący komplet składający się z dwóch robót budowlanych:
-a- pierwsza ze wskazanych prac - budowa kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości nie niższej niż 200.000zł brutto (każda ze wskazanych prac musi opiewać na kwotę nie niższą niż 200.000zł)
-b- druga ze wskazanych prac – budowa drogi o wartości nie niższej niż 600.000 zł (każda ze wskazanych prac musi opiewać na kwotę nie niższą niż 600.000 zł)
Wykonawca spełni warunek, gdy wykaże, że wykonał łącznie minimum jeden komplet omówionych wyżej prac (a+b)
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych
- do kierowania robotami drogowymi
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

9. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
11. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13. Termin związania ofertą - 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010, nr 113, poz. 759)
18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 091-422-39-22 Fax. 091-422-39-20
20. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrej, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 17.02.2012r., do godz. 10:30
21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 17.02.2012r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Dobrej, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna
22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.02.2012 r. pod nr 27713-2012.

Z up. Wójta Gminy  Rozalia Adamska Sekretarz Gminy

Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na  „Mierzyn, ul. Radosna, budowa drogi wraz z oświetleniem – etap III”,  omyłkowo, w załączniku nr 9 –projekt techniczny deszczówka 1 został umieszony nieaktualny kosztorys inwestorski i przedmiar z zakresu kanalizacji deszczowej.

Zamawiający prosi Wykonawców aby nie brali ww. dokumentów pod uwagę przy przygotowywaniu oferty.

Otwarcie ofert nastąpi, bez zmian, dnia 17.02.2012r. o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego.

Z up. Wójta Gminy Rozalia Adamska Sekretarz Gminy


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie radosna 001 (JPG, 174.49Kb) 2012-02-02 14:06:30 34
ogloszenie radosna 002 (JPG, 159.14Kb) 2012-02-02 14:06:48 50

SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
radosna wyjasnienia 001 (JPG, 80.23Kb) 2012-02-14 18:01:50 96
radosna wyjasnienia 002 (JPG, 91.27Kb) 2012-02-14 18:02:24 47
radosna wyjasnienia 003 (JPG, 49.96Kb) 2012-02-14 18:02:58 39
Geologia (ZIP, 583.37Kb) 2012-02-14 18:07:51 23
Przedmiar Radosna Kanalizacja II (PDF, 55.80Kb) 2012-02-14 18:03:52 74
Wyjasnienia (PDF, 15.93Kb) 2012-02-03 15:10:22 30

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Informacja o wynikach przetargu - Radosna 001 (JPG, 93.75Kb) 2012-02-28 21:56:35 100
Informacja o wynikach przetargu - Radosna 002 (JPG, 41.50Kb) 2012-02-28 21:57:00 42

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
02 lut 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
02 lut 2012, godz. 14:06

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
02 lut 2012, godz. 14:06