Konserwacja cieków wodnych i wykonanie robót remontowych urządzeń wodno - melioracyjnych melioracji szczegółowej na terenie Gminy Dobra
Konserwacja cieków wodnych i wykonanie robót remontowych urządzeń wodno - melioracyjnych melioracji szczegółowej na terenie Gminy Dobra
Numer ogłoszenia: 183053 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja cieków wodnych i wykonanie robót remontowych urządzeń wodno - melioracyjnych melioracji szczegółowej na terenie Gminy Dobra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja cieków wodnych i wykonanie robót remontowych urządzeń wodno - melioracyjnych melioracji szczegółowej na terenie Gminy Dobra.
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Konserwacja cieków wodnych i wykonanie robót remontowych urządzeń wodno - melioracyjnych melioracji szczegółowej na terenie Gminy Dobra - do 50% wartości podstawowego zadania
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 71.33.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na usłudze podobnej do objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną Zamawiający uzna prace polegające na konserwacji cieków wodnych melioracji szczegółowej / rowów melioracyjnych melioracji szczegółowej / kanałów melioracyjnych melioracji szczegółowej / drenaży melioracyjnych melioracji szczegółowej lub odtworzeniu i remontach urządzeń wodno - melioracyjnych - melioracji szczegółowej o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda z prac
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje min. jedną osobą, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami melioracyjnymi lub wodno-kanalizacyjnymi
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) proponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury w ramach kryterium termin płatności faktury wpisany w załącznik nr 1, pkt. 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
11.12.2015.12.00.21 siwz (PDF, 140.34Kb) | 2015-12-11 12:00:21 | 175 | |
11.12.2015.12.00.34 Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 79.43Kb) | 2015-12-11 12:00:34 | 106 | |
11.12.2015.12.00.44 Zalacznik nr 2 wykaz uslug (PDF, 74.37Kb) | 2015-12-11 12:00:44 | 91 | |
11.12.2015.12.00.57 Zalacznik nr 3 wykaz osob (PDF, 41.25Kb) | 2015-12-11 12:00:57 | 88 | |
11.12.2015.12.01.06 Zalacznik nr 4 uprawnienia (PDF, 52.41Kb) | 2015-12-11 12:01:06 | 99 | |
11.12.2015.12.01.16 Zalacznik nr 5 wykluczenie (PDF, 38.38Kb) | 2015-12-11 12:01:16 | 100 | |
11.12.2015.12.02.14 Zalacznik nr 6 grupa kapitalowa (PDF, 50.89Kb) | 2015-12-11 12:02:14 | 95 | |
11.12.2015.12.03.12 Zalacznik nr 7 umowa (PDF, 56.27Kb) | 2015-12-11 12:03:12 | 93 | |
11.12.2015.12.04.07 Zalacznik nr 8 OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA (PDF, 16.97Kb) | 2015-12-11 12:04:07 | 105 | |
11.12.2015.12.05.04 Zalacznik nr 8 1 Nakladyrzeczowe melioracja (PDF, 79.25Kb) | 2015-12-11 12:05:04 | 190 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18.12.2015.12.04.27 zalacznik nr 8 OPIS PRZEDMIOTU ZAMOWIENIA melioracje (PDF, 17.36Kb) | 2015-12-18 12:04:27 | 91 | |
18.12.2015.12.05.52 modyfikacja melioracje 1 (JPEG, 320.06Kb) | 2015-12-18 12:05:52 | 82 | |
18.12.2015.12.06.06 modyfikacja melioracje 2 (JPEG, 127.43Kb) | 2015-12-18 12:06:06 | 54 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18.12.2015.12.04.08 ogloszenie 2 (PDF, 32.01Kb) | 2015-12-18 12:04:08 | 25 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
04.01.2016.13.25.57 wynik 51 15 1 (JPEG, 283.68Kb) | 2016-01-04 13:25:57 | 56 | |
04.01.2016.13.26.09 wynik 51 15 2 (JPEG, 159.21Kb) | 2016-01-04 13:26:09 | 14 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
11 gru 2015
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
11 gru 2015, godz. 12:00
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
11 gru 2015, godz. 12:00