Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu

WÓJT GMINY DOBRA


ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie  przetargu nieograniczonego  na usługi od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:
 

„Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości
w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu”.


KOD CPV 90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych


1.    Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu, przy ul. Górnej 3.
2.    Zakres zamówienia obejmuje: kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu, przy ul. Górnej 3.
3.    Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach.
4.    Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.    Termin wykonania zamówienia – od 02.01.2013 r. do 30.06.2013 r.
7.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24    ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2)    wykazania się wiedzą i doświadczeniem w realizacji usług podobnych do objętych niniejszym postępowaniem poprzez wykazanie, że  wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków                            o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania              i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzających, ze te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia.
Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu usług sprzątania biur lub pomieszczeń użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł każda.
3)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony gdy wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, ze  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 30.000,00 zł.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

8.    Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1)    Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2)    Wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3)    Opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 30.000,00 zł.
9.    Zamawiający nie żąda wniesienia wadium:
10.    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11.    Termin związania ofertą - 30 dni.-
12.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14.    Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15.    Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
16.    Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 3 w godz. 9.00 do 15.00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
17.    Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba lub Liliana Toczek – tel. 91-422-39-22  fax. 91-422-39-20.
18.    Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 23.11.2012 r. do godz. 10:30.
19.    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 23.11.2012 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, przy ul. Granicznej 24a.
20.    Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  w dniu14.11.2012 r. pod nr …………….…………..

Wójt

Teresa Dera
 


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Zalacznik nr 1 - oferta cenowa (PDF, 29.63Kb) 2012-11-14 22:56:33 156
Zalacznik nr 2 - oswiadczenie (PDF, 30.27Kb) 2012-11-14 22:56:42 193
Zalacznik nr 3 - oswiadczenie (PDF, 26.39Kb) 2012-11-14 22:56:58 151
Zalacznik nr 4 - wykaz prac (PDF, 21.63Kb) 2012-11-14 22:57:09 157
Zalacznik nr 5 - wzor umowy (PDF, 59.02Kb) 2012-11-14 22:57:18 151
SIWZ (PDF, 227.38Kb) 2012-11-14 22:56:20 210

Wyjaśnienia i modyfikacje

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
zmiana terminu sprzatanie SP Bezrzecze (JPG, 54.82Kb) 2012-11-21 18:09:43 80

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
wyniki przetargu na sprzatanie 001 (JPG, 104.37Kb) 2012-11-30 08:01:35 18
wyniki przetargu na sprzatanie 002 (JPG, 28.72Kb) 2012-11-30 08:01:59 63

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
14 lis 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
14 lis 2012, godz. 22:56

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
14 lis 2012, godz. 22:56