Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu
Dobra: Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu
Numer ogłoszenia: 153992 - 2015; data zamieszczenia: 24.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: jest kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu, przy ul. Górnej 3.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia: jest kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu, przy ul. Górnej 3 do 20% wartości zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na usłudze podobnej do objętej przedmiotem zamówienia. Za prace podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna prace polegające na wykonywaniu usług sprzątania biur lub pomieszczeń użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 33 000 zł brutto każda z tych prac
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 75.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 75 000 zł 4) proponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury w ramach kryterium termin płatności faktury wpisany w załącznik nr 1, pkt. 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności faktury - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach opisanych poniżej: 1) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, b) z przyczyn zależnych od zamawiającego. 2) zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT, w takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalone nowe wynagrodzenie, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy; 3) zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych; 4) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożnością wykonania lub nienależytego wykonania umowy zgodnie z siwz; 5) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 Kodeksu cywilnego;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
24.06.2015.14.30.19 siwz (PDF, 162.45Kb) | 2015-06-24 14:30:19 | 108 | |
24.06.2015.14.30.30 Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 42.71Kb) | 2015-06-24 14:30:30 | 102 | |
24.06.2015.14.30.38 Zalacznik nr 2 wykluczenie (PDF, 38.30Kb) | 2015-06-24 14:30:38 | 102 | |
24.06.2015.14.30.45 Zalacznik nr 3 wykaz uslug (PDF, 74.79Kb) | 2015-06-24 14:30:45 | 105 | |
24.06.2015.14.30.51 Zalacznik nr 4 grupa kapitalowa (PDF, 51.31Kb) | 2015-06-24 14:30:51 | 100 | |
24.06.2015.14.31.07 Zalacznik nr 5 wzor umowy (PDF, 96.78Kb) | 2015-06-24 14:31:07 | 593 | |
24.06.2015.14.31.20 Zalacznik nr 1 do wzor umowy (PDF, 49.89Kb) | 2015-06-24 14:31:20 | 196 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
25.06.2015.12.44.04 informacja o zmianie (JPEG, 243.46Kb) | 2015-06-25 12:44:04 | 19 | |
25.06.2015.12.44.14 siwz 2 (DOC, 214.00Kb) | 2015-06-25 12:44:14 | 74 | |
25.06.2015.12.44.22 Zalacznik nr 1 oferta cenowa POPRAWIONY (DOCX, 22.03Kb) | 2015-06-25 12:44:22 | 99 | |
25.06.2015.12.44.37 Zalacznik nr 5 do siwz POPRAWIONY (DOC, 137.00Kb) | 2015-06-25 12:44:37 | 25 | |
25.06.2015.12.44.47 zmiana ogA oszenia (DOCX, 14.93Kb) | 2015-06-25 12:44:47 | 88 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
21.07.2015.13.01.02 wynik1z2 (JPEG, 306.87Kb) | 2015-07-21 13:01:02 | 88 | |
21.07.2015.13.01.09 wynik2z2 (JPEG, 100.36Kb) | 2015-07-21 13:01:09 | 31 | |
23.07.2015.14.14.10 wyniki 2 1z2 (JPEG, 324.07Kb) | 2015-07-23 14:14:10 | 30 | |
23.07.2015.14.14.17 wyniki 2 2z2 (JPEG, 100.59Kb) | 2015-07-23 14:14:17 | 72 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
24 cze 2015
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
24 cze 2015, godz. 14:29
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
24 cze 2015, godz. 14:29