Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Eksploatacja i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej na terenie gminy Dobra

Eksploatacja i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej na terenie gminy Dobra
Numer ogłoszenia: 252923 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej na terenie gminy Dobra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Zamówienie obejmuje: a) roboty związane z bieżącą konserwacją kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Dobra, obejmująca zapewnienie drożności przedmiotowej kanalizacji poprzez wykonanie między innymi: czyszczenie głównych kolektorów deszczowych, czyszczenie studzienek wpustów ulicznych, sprawdzenie i udrożnienie przykanalików, sprawdzenie i czyszczenie studzienek rewizyjnych, udrożnienie wpustów w okresie zimowym, konserwacje, koszty zakupu energii elektrycznej oraz utrzymanie w stałej gotowości przepompowni wód deszczowych przy ulicy: Grafitowej w Mierzynie, Sportowej w Dobrej oraz Koralowej w Bezrzeczu, przeglądy rozdzielni sterowniczej, naprawa armatury tłocznej w pompowniach wody deszczowej, czyszczenie separatorów dwa razy w roku szt. 8, wykonanie m.in. dwa razy w roku przeglądów eksploatacyjnych urządzeń oczyszczających zgodnie z § 21 ust 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 roku w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do zbiorników, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego, eksploatacja zbiornika retencyjnego na działce 66/25 w miejscowości Bezrzecze, opiniowanie nowych przyłączy oraz sieci kanalizacji deszczowej. b) wykonywanie remontów (sytuacje awaryjne) kanalizacji, wskazanych przez Zamawiającego i obejmujących: regulację wpustu ulicznego z uzupełnieniem nawierzchni do 4m², wymianę włazu typu: lekkiego, ciężkiego, uzupełnienie pokrywy włazu typu: lekkiego, ciężkiego, wymianę wpustu ulicznego, wymianę studzienki wpustu ulicznego: bez wymiany wpustu z rusztem, z wymianą wpustu z rusztem, regulację (wysokościowa) włazu studzienki rewizyjnej, wymianę odcinka kanału burzowego o długości do 5m, następujących średnic: O 60, O 100, O 110 O 200, O 300,O 400,O 500,O 600,O 800,O 1000,O 1200,O 1400,O 1600, z naprawą nawierzchni, bez naprawy nawierzchni, wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb z naprawą nawierzchni asfaltowej, wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb bez naprawy nawierzchni asfaltowej, wymianę kręgów betonowych o średnicy O 800, O 1000, O 1200 w studniach rewizyjnych Charakterystyka istniejącej kanalizacji deszczowej: sieć o długości 58 032 mb, zakres średnic rurociągów od O60 do O1400. Wykonawca będzie wykonywał prace na pisemne lub ustne zgłoszenie zamawiającego Wykonawca ma obowiązek zapewnić całodobową zdolność do usuwania uszkodzeń i awarii i przystąpienie do ich usuwania w ciągu ____ minut od chwili otrzymania powiadomienia o uszkodzeniu lub awarii, telefonicznie, e - mailem lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawania w stanie gotowości przez 24 h, siedem dni w tygodniu. Po wykonaniu prac należy zgłosić wykonaną usługę celem spisania protokołu odbioru prac. Termin realizacji od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. Orientacyjna ilość godzin w miesiącu wynosi 90 . Zaleca się wcześniejsze wykonanie wizji w terenie. W zakresie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia zamawiający wymaga dysponowania m.in.: specjalistycznym samochodem do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, wyposażonym m.in. w zbiornik na wodę czystą i zbiornik do gromadzenia osadu i wody brudnej, wysokociśnieniową pompę wody, samochodem samowyładowczym. W zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga dysponowania: osobą (kierownik budowy), posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, kierowcą samochodu ciężarowego, pracownikami fizycznymi (kanalarzami) - min. 5 osób. Przedmiotem zamówienia są zarówno roboty budowlane, jak i usługi. Jednak w przedmiotowym zamówieniu przeważają usługi.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia Zamówienie obejmuje: a) roboty związane z bieżącą konserwacją kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Dobra, obejmująca zapewnienie drożności przedmiotowej kanalizacji poprzez wykonanie między innymi: czyszczenie głównych kolektorów deszczowych, czyszczenie studzienek wpustów ulicznych, sprawdzenie i udrożnienie przykanalików, sprawdzenie i czyszczenie studzienek rewizyjnych, udrożnienie wpustów w okresie zimowym, konserwacje, koszty zakupu energii elektrycznej oraz utrzymanie w stałej gotowości przepompowni wód deszczowych przy ulicy: Grafitowej w Mierzynie, Sportowej w Dobrej oraz Koralowej w Bezrzeczu, przeglądy rozdzielni sterowniczej, naprawa armatury tłocznej w pompowniach wody deszczowej, czyszczenie separatorów dwa razy w roku szt. 8, wykonanie m.in. dwa razy w roku przeglądów eksploatacyjnych urządzeń oczyszczających zgodnie z § 21 ust 1 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 roku w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do zbiorników, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego, eksploatacja zbiornika retencyjnego na działce 66/25 w miejscowości Bezrzecze, opiniowanie nowych przyłączy oraz sieci kanalizacji deszczowej. b) wykonywanie remontów (sytuacje awaryjne) kanalizacji, wskazanych przez Zamawiającego i obejmujących: regulację wpustu ulicznego z uzupełnieniem nawierzchni do 4m², wymianę włazu typu: lekkiego, ciężkiego, uzupełnienie pokrywy włazu typu: lekkiego, ciężkiego, wymianę wpustu ulicznego, wymianę studzienki wpustu ulicznego: bez wymiany wpustu z rusztem, z wymianą wpustu z rusztem, regulację (wysokościowa) włazu studzienki rewizyjnej, wymianę odcinka kanału burzowego o długości do 5m, następujących średnic: O 60, O 100, O 110 O 200, O 300,O 400,O 500,O 600,O 800,O 1000,O 1200,O 1400,O 1600, z naprawą nawierzchni, bez naprawy nawierzchni, wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb z naprawą nawierzchni asfaltowej, wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora o długości do 5 mb bez naprawy nawierzchni asfaltowej, wymianę kręgów betonowych o średnicy O 800, O 1000, O 1200 w studniach rewizyjnych Charakterystyka istniejącej kanalizacji deszczowej: sieć o długości 58 032 mb, zakres średnic rurociągów od O60 do O1400. Wykonawca będzie wykonywał prace na pisemne lub ustne zgłoszenie zamawiającego Wykonawca ma obowiązek zapewnić całodobową zdolność do usuwania uszkodzeń i awarii i przystąpienie do ich usuwania w ciągu ___ minut od chwili otrzymania powiadomienia o uszkodzeniu lub awarii, telefonicznie, e - mailem lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawania w stanie gotowości przez 24 h, siedem dni w tygodniu. Po wykonaniu prac należy zgłosić wykonaną usługę celem spisania protokołu odbioru prac. Termin realizacji od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. Orientacyjna ilość godzin w miesiącu wynosi 90 . Zaleca się wcześniejsze wykonanie wizji w terenie. W zakresie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia zamawiający wymaga dysponowania m.in.: specjalistycznym samochodem do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, wyposażonym m.in. w zbiornik na wodę czystą i zbiornik do gromadzenia osadu i wody brudnej, wysokociśnieniową pompę wody, samochodem samowyładowczym. W zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga dysponowania: osobą (kierownik budowy), posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, kierowcą samochodu ciężarowego, pracownikami fizycznymi (kanalarzami) - min. 5 osób. Przedmiotem zamówienia są zarówno roboty budowlane, jak i usługi. Jednak w przedmiotowym zamówieniu przeważają usługi

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00-2, 90.64.10.00-2, 45.23.21.30-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: prace, polegające na eksploatacji urządzeń kanalizacji deszczowej lub sanitarnej. Umowa, na podstawie której wykonywano opisane prace powinna trwać nie krócej niż 6 miesięcy oraz wartość tej umowy powinna być nie niższa niż 150.000 zł brutto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • b) o zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować: - specjalistycznym samochodem do ciśnieniowego czyszczenia kanalizacji, wyposażonym m.in. w zbiornik na wodę czystą i zbiornik do gromadzenia osadu i wody brudnej - 1szt., - samochodem samowyładowczym - 1szt., - wysokociśnieniową pompą wody - 1szt
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • a) o zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów Prawa budowlanego lub inne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika. Osoba ta musi być wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; - 1osobą - kierowcą samochodu ciężarowego; - min. 5 osobami - pracownikami fizycznymi (kanalarzami)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zgodnie z rozdziałem I; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w postępowaniu. 1) Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych w trybie przetargu ograniczonego 5 Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu zgodnie z postanowieniami rozdziału VI. 2) Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprasza do składania ofert wykonawców wyłonionych w sposób obiektywny i niedyskryminacyjny. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 zamawiający dokona wyboru na podstawie kolejności wpływu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza od 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wszystkich Wykonawców spełniających te warunki

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - zdolność techniczna - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat - pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
05.12.2014.14.56.00 Ogloszenie (PDF, 67.28Kb) 2014-12-05 14:56:00 52

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
18.12.2014.10.00.51 informacja 001 (JPG, 87.40Kb) 2014-12-18 10:00:51 14
30.12.2014.21.39.20 wyniki 001 (JPG, 89.42Kb) 2014-12-30 21:39:20 64

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kinga Kowalewska

Data wytworzenia:
05 gru 2014

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
05 gru 2014, godz. 14:53

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
05 gru 2014, godz. 14:53