Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2016/2017

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 158059 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobra do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje szczegółowo dowóz 11 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobra do szkół i ośrodków w Tanowie, Policach i Szczecinie, własnymi środkami transportu obejmujący, dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania i z powrotem ze szkoły do miejsca zamieszkania, od dnia 01.09.2016 r. do dnia 30.06.2017 r. obejmujący 5 grup uczniów: 1) Grupa pierwsza - trasa Łęgi - Mierzyn - Szczecin, ul. Policka 3 - Szczecin, ul. Tkacka 55 - przewóz do szkoły 2 uczniów oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 1 ucznia z Łęgów do Specjalnego Dziennego Ośrodka Terapeutyczno-Edukacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Szczecinie, przy ul. Tkackiej 55 i 1 ucznia z Mierzyna do Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy Nr 1 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 w Szczecinie, przy ul. Polickiej 3. Wyjazd z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30, dowóz uczniów do szkoły nie później niż 7:55. Trasa dowozu - 42 km; 2) Grupa druga - trasa Szczecin, ul. Tkacka 55 - Łęgi - przewóz ze szkoły 1 ucznia oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 1 ucznia z Łęgów ze Specjalnego Dziennego Ośrodka Terapeutyczno-Edukacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Szczecinie, przy ul. Tkackiej 55. Odwóz ucznia do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach nie później niż do godz. 16:30. Trasa dowozu - 22 km; 3) Grupa trzecia - trasa Mierzyn - Szczecin - przewóz do szkoły 2 uczniów oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 2 uczniów z Mierzyna do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Szczecinie, przy ul. Rostockiej 125. Wyjazd z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30, dowóz uczniów do szkół nie później niż na godz. 7:50. Trasa dowozu- 17 km; 4) Grupa czwarta - trasa Szczecin - Mierzyn - przewóz ze szkoły 3 uczniów oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 2 uczniów z Mierzyna z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Szczecinie, przy ul. Rostockiej 125 i 1 ucznia z Mierzyna ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Szczecinie, przy ul. Polickiej 3. Odwóz uczniów do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach nie później niż do godz. 17:00. Trasa dowozu - 26 km; 5) Grupa piąta - trasa Dołuje - Dobra - Tanowo - Police i z powrotem: Tanowo - Police - Dobra - Dołuje - przewóz 7 uczniów oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 2 uczniów z Dołuj do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tanowie, przy ul. Leśnej 91, 1 ucznia z Dołuj do Przedszkola w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tanowie, przy ul. Leśnej 91, 1 ucznia z Dołuj do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, przy ul. Korczaka 53, 1 ucznia z Dobrej do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tanowie, przy ul. Leśnej 91, 1 ucznia z Dobrej do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, przy ul. Korczaka 53 i 1 ucznia z Dobrej do Liceum Ogólnokształcącego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, przy ul. Korczaka 53. Wyjazd z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30, dowóz uczniów do szkół nie później niż na godz. 7:50, odwóz uczniów do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach nie później niż do godz. 16:30. Trasa dowozu od poniedziałku do piątku w dwie strony - 84 km, w tym: ranny kurs 38 km, a popołudniowy kurs 46 km..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia obejmuje szczegółowo dowóz 11 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobra do szkół i ośrodków w Tanowie, Policach i Szczecinie, własnymi środkami transportu obejmujący, dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania i z powrotem ze szkoły do miejsca zamieszkania, od dnia 01.09.2016 r. do dnia 30.06.2017 r. obejmujący 5 grup uczniów: 1) Grupa pierwsza - trasa Łęgi - Mierzyn - Szczecin, ul. Policka 3 - Szczecin, ul. Tkacka 55 - przewóz do szkoły 2 uczniów oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 1 ucznia z Łęgów do Specjalnego Dziennego Ośrodka Terapeutyczno-Edukacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Szczecinie, przy ul. Tkackiej 55 i 1 ucznia z Mierzyna do Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy Nr 1 w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 w Szczecinie, przy ul. Polickiej 3. Wyjazd z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30, dowóz uczniów do szkoły nie później niż 7:55. Trasa dowozu - 42 km; 2) Grupa druga - trasa Szczecin, ul. Tkacka 55 - Łęgi - przewóz ze szkoły 1 ucznia oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 1 ucznia z Łęgów ze Specjalnego Dziennego Ośrodka Terapeutyczno-Edukacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Szczecinie, przy ul. Tkackiej 55. Odwóz ucznia do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach nie później niż do godz. 16:30. Trasa dowozu - 22 km; 3) Grupa trzecia - trasa Mierzyn - Szczecin - przewóz do szkoły 2 uczniów oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 2 uczniów z Mierzyna do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Szczecinie, przy ul. Rostockiej 125. Wyjazd z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30, dowóz uczniów do szkół nie później niż na godz. 7:50. Trasa dowozu- 17 km; 4) Grupa czwarta - trasa Szczecin - Mierzyn - przewóz ze szkoły 3 uczniów oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 2 uczniów z Mierzyna z Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Szczecinie, przy ul. Rostockiej 125 i 1 ucznia z Mierzyna ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Szczecinie, przy ul. Polickiej 3. Odwóz uczniów do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach nie później niż do godz. 17:00. Trasa dowozu - 26 km; 5) Grupa piąta - trasa Dołuje - Dobra - Tanowo - Police i z powrotem: Tanowo - Police - Dobra - Dołuje - przewóz 7 uczniów oraz zapewnienie 1 opiekuna, w tym przewóz 2 uczniów z Dołuj do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tanowie, przy ul. Leśnej 91, 1 ucznia z Dołuj do Przedszkola w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tanowie, przy ul. Leśnej 91, 1 ucznia z Dołuj do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, przy ul. Korczaka 53, 1 ucznia z Dobrej do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Tanowie, przy ul. Leśnej 91, 1 ucznia z Dobrej do Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, przy ul. Korczaka 53 i 1 ucznia z Dobrej do Liceum Ogólnokształcącego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach, przy ul. Korczaka 53. Wyjazd z miejsca zamieszkania nie wcześniej niż o godz. 6:30, dowóz uczniów do szkół nie później niż na godz. 7:50, odwóz uczniów do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach nie później niż do godz. 16:30. Trasa dowozu od poniedziałku do piątku w dwie strony - 84 km, w tym: ranny kurs 38 km, a popołudniowy kurs 46 km.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie prace podobne do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna prace polegające na wykonywaniu usług dowozu uczniów do szkół lub ośrodków o wartości nie mniejszej niż 65 000,00 zł brutto każda z tych prac.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 130 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) proponowany przez Wykonawcę termin płatności faktury w ramach kryterium termin płatności faktury wpisany w załącznik nr 1, pkt. 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach opisanych poniżej: 1) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: a) działania siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, b) z przyczyn zależnych od zamawiającego. 2) zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT, w takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalone nowe wynagrodzenie, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy; 3) zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych; 4) inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożnością wykonania lub nienależytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ; 5) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 Kodeksu cywilnego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Sekretarz

Rozalia Adamska


Załączniki do pobrania

SWZ

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
11.08.2016.12.38.47 wyniki 31 16 (JPEG, 254.78Kb) 2016-08-11 12:38:47 23

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Helena Tomaszewska

Data wytworzenia:
26 lip 2016

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
26 lip 2016, godz. 13:32

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
26 lip 2016, godz. 13:32