Dostawę oprogramowania komputerowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie
WÓJT GMINY DOBRA
OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOSTAWY O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Dostawę oprogramowania komputerowego
do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie”
Kod CPV 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oprogramowania komputerowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie.
2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę oprogramowania komputerowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Mierzynie, przy ul. Kolorowej 27. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje sposobu spełniania warunku.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
8. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
11. Termin związania ofertą - 30 dni.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
16. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra pok. 8 w godz. pon 8:00-17:00, wt 8:00-15:00, śr-pt 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
17. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: p. Aneta Abramowska lub p. Liliana Toczek – tel. 91-422-39-22, fax. 91-422-39-20.
18. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 07.08.2013 r., do godz. 10:30.
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 07.08.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
20. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.07.2013 r. pod nr 150967-2013.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
26.07.2013.14.56.58 ogloszenie oprogramowanie 001 (JPG, 176.01Kb) | 2013-07-26 14:56:58 | 92 | |
26.07.2013.14.57.10 ogloszenie oprogramowanie 002 (JPG, 124.52Kb) | 2013-07-26 14:57:10 | 54 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
26.07.2013.14.56.58 SIWZ (PDF, 177.88Kb) | 2013-07-26 14:56:58 | 171 | |
26.07.2013.14.57.10 Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 30.76Kb) | 2013-07-26 14:57:10 | 79 | |
26.07.2013.14.57.24 Zalacznik nr 1a kalkulacja cenowa (PDF, 25.14Kb) | 2013-07-26 14:57:24 | 81 | |
26.07.2013.14.57.34 Zalacznik nr 1b informacja o produktach (PDF, 24.66Kb) | 2013-07-26 14:57:34 | 85 | |
26.07.2013.14.57.45 Zalacznik nr 2 oswiadczenie wykluczenie (PDF, 25.41Kb) | 2013-07-26 14:57:45 | 74 | |
26.07.2013.14.57.55 Zalacznik nr 3 oswiadczenie warunki (PDF, 26.37Kb) | 2013-07-26 14:57:55 | 76 | |
26.07.2013.14.58.04 Zalacznik nr 4 oswiadczenie o grupie kapitalowej (PDF, 45.05Kb) | 2013-07-26 14:58:04 | 81 | |
26.07.2013.14.58.12 Zalacznik nr 5 projekt umowy (PDF, 53.36Kb) | 2013-07-26 14:58:12 | 85 | |
26.07.2013.14.58.24 Zalacznik nr 6 opis przedmiotu zamowienia (PDF, 29.89Kb) | 2013-07-26 14:58:24 | 130 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
14.08.2013.12.12.46 wyniki oprogramowanie do szkoA y Mierzyn (JPEG, 301.95Kb) | 2013-08-14 12:12:46 | 21 | |
14.08.2013.14.41.04 wyniki 2 oprogramowanie szkoA a Mierzyn (JPEG, 170.84Kb) | 2013-08-14 14:41:04 | 94 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
26 lip 2013
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
26 lip 2013, godz. 14:56
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
26 lip 2013, godz. 14:56