Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym

Dobra: Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 149041 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 1) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, ul. Górna 3; 2) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, ul. Poziomkowa 5; 3) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach, Rzędziny 6; 4) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Mierzynie, ul. Kolorowa 27; 5) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Dołujach, ul. Żubrza 5..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. (do 20% wartości zamówienia podstawowego).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia: Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 (jedną) pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna prace polegające na wykonaniu dostawy sprzętu komputerowego związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej: Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:18.07.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.

IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Projekt WND-POKL.09.01.01-32-109/13-01 pn. Przedszkolaki na nowym współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Człowiek - najlepsza inwestycja.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 1) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, ul. Górna 3;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 1) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, ul. Górna 3;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 2) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, ul. Poziomkowa 5;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 2) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, ul. Poziomkowa 5;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 3) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach, Rzędziny 6;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 3) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach, Rzędziny 6;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 4) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Mierzynie, ul. Kolorowa 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 4) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Mierzynie, ul. Kolorowa 27.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr:5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 5) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Dołujach, ul. Żubrza 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 5) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Dołujach, ul. Żubrza 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Z up. Wójta Gminy

mgr Rozalia Adamska

SEKRETARZ GMINY


Załączniki do pobrania

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
09.07.2014.14.11.46 siwz (PDF, 351.58Kb) 2014-07-09 14:11:46 112
09.07.2014.14.12.38 Zalacznik nr 1a oferta cenowa czesc I PSP Dobra (PDF, 251.15Kb) 2014-07-09 14:12:38 90
09.07.2014.14.12.55 Zalacznik nr 1b oferta cenowa czesc II PSP Doluje (PDF, 250.92Kb) 2014-07-09 14:12:55 79
09.07.2014.14.13.26 Zalacznik nr 1c oferta cenowa czesc III PSP Rzedziny (PDF, 250.60Kb) 2014-07-09 14:13:26 72
09.07.2014.14.13.59 Zalacznik nr 1d oferta cenowa czesc IV PSP Mierzyn (PDF, 250.59Kb) 2014-07-09 14:13:59 74
09.07.2014.14.14.09 Zalacznik nr 1e oferta cenowa czesc V PSP Bezrzecze (PDF, 250.58Kb) 2014-07-09 14:14:09 81
09.07.2014.14.14.19 Zalacznik nr 2a kalkulacja cenowa czesc I PSP Dobra (PDF, 241.78Kb) 2014-07-09 14:14:19 90
09.07.2014.14.14.29 Zalacznik nr 2b kalkulacja cenowa czesc II PSP Doluje (PDF, 242.02Kb) 2014-07-09 14:14:29 83
09.07.2014.14.14.38 Zalacznik nr 2c kalkulacja cenowa czesc III PSP Rzedziny (PDF, 238.77Kb) 2014-07-09 14:14:38 654
09.07.2014.14.14.47 Zalacznik nr 2d kalkulacja cenowa czesc IV PSP Mierzyn (PDF, 241.43Kb) 2014-07-09 14:14:47 82
09.07.2014.14.14.57 Zalacznik nr 2e kalkulacja cenowa czesc V PSP Bezrzecze (PDF, 241.15Kb) 2014-07-09 14:14:57 84
09.07.2014.14.15.21 Zalacznik Nr 3a informacja o produktach Czesc I PSP Dobra (PDF, 257.45Kb) 2014-07-09 14:15:21 101
09.07.2014.14.15.31 Zalacznik Nr 3b informacja o produktach Czesc II PSP Doluje (PDF, 265.00Kb) 2014-07-09 14:15:31 95
09.07.2014.14.15.45 Zalacznik Nr 3c informacja o produktach Czesc III PSP Rzedziny (PDF, 250.48Kb) 2014-07-09 14:15:45 73
09.07.2014.14.15.59 Zalacznik Nr 3d informacja o produktach Czesc IV PSP Mierzyn (PDF, 255.61Kb) 2014-07-09 14:15:59 77
09.07.2014.14.16.12 Zalacznik Nr 3e informacja o produktach Czesc V PSP Bezrzecze (PDF, 253.24Kb) 2014-07-09 14:16:12 86
09.07.2014.14.16.50 Zalacznik nr 4 wykaz wykonanych dostaw (PDF, 243.90Kb) 2014-07-09 14:16:50 85
09.07.2014.14.17.22 Zalacznik nr 5 wykluczenie (PDF, 243.59Kb) 2014-07-09 14:17:22 76
09.07.2014.14.17.37 Zalacznik nr 6 grupa kapitalowa (PDF, 262.99Kb) 2014-07-09 14:17:37 74
09.07.2014.14.18.19 Zalacznik nr 7a projekt umowy czesc I PSP Dobra (PDF, 259.42Kb) 2014-07-09 14:18:19 122
09.07.2014.14.18.37 Zalacznik nr 7b projekt umowy czesc II PSP Doluje (PDF, 259.41Kb) 2014-07-09 14:18:37 105
09.07.2014.14.19.12 Zalacznik nr 7c projekt umowy czesc III PSP Rzedziny (PDF, 258.73Kb) 2014-07-09 14:19:12 279
09.07.2014.14.19.29 Zalacznik nr 7d projekt umowy czesc IV PSP Mierzyn (PDF, 258.62Kb) 2014-07-09 14:19:29 105
09.07.2014.14.20.07 Zalacznik nr 7e projekt umowy czesc V PSP Bezrzecze (PDF, 258.62Kb) 2014-07-09 14:20:07 111
09.07.2014.14.21.04 Zalacznik Nr 8a opis przedmiotu zamowienia Czesc I PSP Dobra (PDF, 301.99Kb) 2014-07-09 14:21:04 420
09.07.2014.14.21.34 Zalacznik Nr 8b opis przedmiotu zamowienia Czesc II PSP Doluje (PDF, 306.84Kb) 2014-07-09 14:21:34 101
09.07.2014.14.22.12 Zalacznik Nr 8c opis przedmiotu zamowienia Czesc III PSP Rzedziny (PDF, 281.40Kb) 2014-07-09 14:22:12 303
09.07.2014.14.22.45 Zalacznik Nr 8d opis przedmiotu zamowienia Czesc IV PSP Mierzyn (PDF, 293.95Kb) 2014-07-09 14:22:45 178
09.07.2014.14.23.21 Zalacznik Nr 8e opis przedmiotu zamowienia Czesc V PSP Bezrzecze (PDF, 291.50Kb) 2014-07-09 14:23:21 110

Wyjaśnienia i modyfikacje

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kinga Kowalewska

Data wytworzenia:
09 lip 2014

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
09 lip 2014, godz. 14:11

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
09 lip 2014, godz. 14:11