Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym
Dobra: Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 149041 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 1) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, ul. Górna 3; 2) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, ul. Poziomkowa 5; 3) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach, Rzędziny 6; 4) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Mierzynie, ul. Kolorowa 27; 5) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Dołujach, ul. Żubrza 5..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. (do 20% wartości zamówienia podstawowego).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia: Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 1 (jedną) pracę podobną do prac objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną do przedmiotu zamówienia Zamawiający uzna prace polegające na wykonaniu dostawy sprzętu komputerowego związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej: Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:18.07.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Projekt WND-POKL.09.01.01-32-109/13-01 pn. Przedszkolaki na nowym współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Człowiek - najlepsza inwestycja.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr:1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 1) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, ul. Górna 3;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 1) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, ul. Górna 3;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 2) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, ul. Poziomkowa 5;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 2) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej im. K.I. Gałczyńskiego w Dobrej, ul. Poziomkowa 5;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 3) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach, Rzędziny 6;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 3) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach, Rzędziny 6;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 4) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Mierzynie, ul. Kolorowa 27.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 4) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Mierzynie, ul. Kolorowa 27.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr:5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 5) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Dołujach, ul. Żubrza 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach projektu pod nazwą Przedszkolaki na nowym. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do niżej wymienionych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych: 5) oddział przedszkolny w Publicznej Szkole Podstawowej w Dołujach, ul. Żubrza 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Z up. Wójta Gminy
mgr Rozalia Adamska
SEKRETARZ GMINY
Załączniki do pobrania
SWZ
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
15.07.2014.15.25.00 Wyjasnienia (1z9) (JPG, 365.11Kb) | 2014-07-15 15:25:00 | 29 | |
15.07.2014.15.25.09 Wyjasnienia (2z9) (JPG, 403.11Kb) | 2014-07-15 15:25:09 | 58 | |
15.07.2014.15.25.21 Wyjasnienia (3z9) (JPG, 333.09Kb) | 2014-07-15 15:25:21 | 100 | |
15.07.2014.15.25.30 Wyjasnienia (4z9) (JPG, 426.76Kb) | 2014-07-15 15:25:30 | 58 | |
15.07.2014.15.25.43 Wyjasnienia (5z9) (JPG, 370.12Kb) | 2014-07-15 15:25:43 | 54 | |
15.07.2014.15.25.53 Wyjasnienia (6z9) (JPG, 376.86Kb) | 2014-07-15 15:25:53 | 83 | |
15.07.2014.15.26.05 Wyjasnienia (7z9) (JPG, 339.60Kb) | 2014-07-15 15:26:05 | 12 | |
15.07.2014.15.26.23 Wyjasnienia (8z9) (JPG, 342.54Kb) | 2014-07-15 15:26:23 | 44 | |
15.07.2014.15.27.03 Wyjasnienia (9z9) (JPG, 267.62Kb) | 2014-07-15 15:27:03 | 98 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
04.08.2014.21.30.47 Informacja o wynikach przetargu sprostowanie (PDF, 184.12Kb) | 2014-08-04 21:30:47 | 60 | |
29.07.2014.21.18.16 wyniki 1z3 (JPG, 153.77Kb) | 2014-07-29 21:18:16 | 27 | |
29.07.2014.21.18.30 wyniki 2z3 (JPG, 112.63Kb) | 2014-07-29 21:18:30 | 10 | |
29.07.2014.21.18.47 wyniki 3z3 (JPG, 45.15Kb) | 2014-07-29 21:18:47 | 98 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
09 lip 2014
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
09 lip 2014, godz. 14:11
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
09 lip 2014, godz. 14:11