Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą Omnibusy (drugi)

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza że :
przystępuje do postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy od 14000 euro do kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na:

„Doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu pod nazwą Omnibusy. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”

Kod CPV 30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe
30125110-5 – Toner do drukarek laserowych/faksów
39162100-6 Pomoce dydaktyczne

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w projekcie Omnibusy. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
2. Zakres zamówienia obejmuje: dostawy, których celem głównym jest doposażenie bazy dydaktycznej we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w gminie Dobra, tj.: Publicznej Szkole Podstawowej w Rzędzinach, Publicznej Szkole Podstawowej w Dobrej, Publicznej Szkole Podstawowej w Bezrzeczu, Publicznej Szkole Podstawowej w Mierzynie i Zespole Szkół w Dołujach.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Wykonawca dostarczy, wniesie do pomieszczeń wskazanych przez osobę odbierającą pomoce dydaktyczne na własny koszt odpowiednio do:
Część 1 zamówienia
– Publiczna Szkoła Podstawowa w Rzędzinach, Rzędziny 6, 72-003 Dobra,
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Mierzynie, ul. Welecka 30, 72-006 Mierzyn,
– Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrej, ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra
– Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu, ul. Górna 3, 71-218 Bezrzecze
– Zespół Szkół w Dołujach, ul. Daniela 18, 72-002 Dołuje
– Urząd Gminy, ul. Lipowa 51, 72-003 Wołczkowo
Część 2 zamówienia
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrej, ul. Poziomkowa 5, 72-003 Dobra
- Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu, ul. Górna 3, 71-218 Bezrzecze

Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
5.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
5.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający odstępuje od dokonania opisu niniejszego warunku.
5.1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.

Dot. części 1 zamówienia:
Zamawiający odstępuje od dokonania opisu niniejszego warunku.

Dot. części 2 zamówienia:
Opis warunku: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę co najmniej 15 tysięcy zł brutto każda.
5.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający odstępuje od dokonania opisu niniejszego warunku.
5.1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający odstępuje od dokonania opisu niniejszego warunku
5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Zgodnie z powyższym przepisem z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
5.2.1. wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
5.2.2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
5.2.3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5.2.4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5.2.5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5.2.6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5.2.7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5.2.8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5.2.9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, i tak:

6.1. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załączniki do niniejszej SIWZ.
Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 1.
Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 2.

6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

6. 3. Wykaz prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace zostały wykonane należycie,

6.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

6.5. Oświadczenie z pkt 6.1. dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinno być złożone w formie oryginału, natomiast oświadczenie z pkt 6.1. dotyczące art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie i dokumenty z pkt 6.2. i 6.3. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zobowiązanie z pkt 6.4. w formie oryginału.

6.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Pełnomocnictwa należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

6.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

6.8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
7. Termin wykonania zamówienia : do dnia 20.02.2012r.
8. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
9. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
10. Termin związania ofertą - 30 dni.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
15. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. : w poniedziałki 8:00-17:00, wtorki 8:00–15:00, środy, czwartki i piątki 7:00-15:00 lub można pobrać ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
16. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek i Marta Dzierba – tel. 91-422-39-22 fax. 91-422-39-20.
17. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a sekretariat, pok. nr 8, w terminie do dnia 30.01.2012 r. do godz. 10:30.
18. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 30.01.2012 r. o godz. 11:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, przy ul. Granicznej 24a.
19. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.01.2012 pod nr 18703-2012.

Wójt

Teresa Dera
 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie Omnibusy dostawa 001 (JPG, 143.06Kb) 2012-01-20 14:12:05 86
ogloszenie Omnibusy dostawa 002 (JPG, 150.16Kb) 2012-01-20 14:12:17 24
ogloszenie Omnibusy dostawa 003 (JPG, 159.36Kb) 2012-01-20 14:12:32 77
ogloszenie Omnibusy dostawa 004 (JPG, 118.11Kb) 2012-01-20 14:12:43 13

SWZ

Wynik postępowania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
20 sty 2012

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
20 sty 2012, godz. 14:12

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
20 sty 2012, godz. 14:12