Dobra: Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników i płyt ażurowych na terenie Gminy Dobra
Dobra: Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników i płyt ażurowych na terenie Gminy Dobra
Numer ogłoszenia: 28399 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Szczecińska 16A, 72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3113048, faks 0914241545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników i płyt ażurowych na terenie Gminy Dobra.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników i płyt ażurowych na terenie Gminy Dobra. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, które odpowiadają poszczególnym sektorom gminy Dobra: 1) Sektor I - Dobra, Wołczkowo, Bezrzecze. 2) Sektor II - Buk, Dołuje, Grzepnica, Kościno, Mierzyn, Rzędziny, Stolec, Wąwelnica..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia Dotyczy części I i II: Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi podobne do usług będących przedmiotem zamówienia Za usługę podobną Zamawiający uzna usługę obejmującą jedną pracę polegającą na trwającym co najmniej przez okres 5 miesięcy sprzątaniu chodników lub ulic o wartości co najmniej 15 000 zł brutto oraz jedną pracę polegającą na trwającym co najmniej przez okres 5 miesięcy wykaszaniu terenów zielonych o wartości co najmniej 35 000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobraszczecinska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników i płyt ażurowych na terenie Gminy Dobra..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na części, które odpowiadają poszczególnym sektorom gminy Dobra: Sektor I - Dobra, Wołczkowo, Bezrzecze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykaszanie poboczy i terenów zieleni wraz z oczyszczaniem chodników i płyt ażurowych na terenie Gminy Dobra.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na części, które odpowiadają poszczególnym sektorom gminy Dobra: Sektor II - Buk, Dołuje, Grzepnica, Kościno, Mierzyn, Rzędziny, Stolec, Wąwelnica.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności faktury - 5
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
18.03.2016.13.37.47 siwz (DOC, 133.00Kb) | 2016-03-18 13:37:47 | 74 | |
18.03.2016.13.38.04 Zalacznik 1A oferta cenowa sektor 1 (DOCX, 22.17Kb) | 2016-03-18 13:38:04 | 76 | |
18.03.2016.13.40.05 Zalacznik 1B oferta cenowa sektor 2 (DOCX, 23.23Kb) | 2016-03-18 13:40:05 | 75 | |
18.03.2016.13.40.17 Zalacznik nr 2 wykaz uslug (DOCX, 15.68Kb) | 2016-03-18 13:40:17 | 76 | |
18.03.2016.13.40.30 Zalacznik nr 3 grupa kapitalowa (DOC, 32.00Kb) | 2016-03-18 13:40:30 | 75 | |
18.03.2016.13.40.59 Zalacznik nr 4 wykluczenie (DOC, 83.50Kb) | 2016-03-18 13:40:59 | 68 | |
18.03.2016.13.41.12 Zalacznik 5 opis przedmiotu zamowienia (DOCX, 17.16Kb) | 2016-03-18 13:41:12 | 85 | |
18.03.2016.13.45.23 Zalacznik nr 6 (ZIP, 1.80Mb) | 2016-03-18 13:45:23 | 79 | |
18.03.2016.13.46.24 Zalacznik nr 7 (ZIP, 2.47Mb) | 2016-03-18 13:46:24 | 74 | |
18.03.2016.13.46.38 Zalacznik 8A projekt umowy sektor 1 (DOCX, 27.83Kb) | 2016-03-18 13:46:38 | 72 | |
18.03.2016.13.46.49 Zalacznik 8B projekt umowy sektor 2 (DOCX, 30.59Kb) | 2016-03-18 13:46:50 | 69 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
08.04.2016.09.02.18 wyniki wykaszanie poboczy (JPEG, 293.09Kb) | 2016-04-08 09:02:18 | 64 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga Kowalewska Data wytworzenia:
18 mar 2016
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
18 mar 2016, godz. 13:19
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
18 mar 2016, godz. 13:19