Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dobra, budowa chodnika ul. Dębowa - Graniczna wraz z oświetleniem i odwodnieniem

 GMINA DOBRA

ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

tel. (91) 422-39-22, fax (91) 422-39-20

e-mail: wydzial@dobraszczecinska.pl

www.bip.dobraszczecinska.pl

OGŁASZA, ŻE:

PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:

 

„Dobra, budowa chodnika ul. Dębowa – Graniczna wraz z oświetleniem i odwodnieniem”

CPV 45300000–0 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych

CPV 45233140-2 - Roboty drogowe

CPV 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika przy ul. Dębowa – Graniczna wraz z oświetleniem i odwodnieniem.
  2. Zakres zamówienia obejmuje: budowę chodnika z kostki brukowej betonowej i oświetlenia przy ul Dębowej w m. Dobra. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia ujęto w załącznikach 9,10,11 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
  3. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
  4. Wykonawca ponosi koszty związane z przejazdem pojazdów nienormatywnych.
  5. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
  6. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu.
  7. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  9. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do 30.06.2014 r.
  10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:                                                                                                                                                                                       1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru(jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

11.  Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

                1)posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:

 - wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 prace podobne: za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wybudowaniu jednej drogi lub chodnika z kostki brukowej o wartości nie niższej niż 150.000 zł brutto, każda ze wskazanych prac oraz minimum 1 pracę polegającą na wykonaniu oświetlenia ulicy/parkingu o wartości nie niższej niż 70.000 zł brutto każda ze wskazanych prac.

2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:

a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia:

- do kierowania robotami w zakresie prac drogowych,

- do kierowania robotami w zakresie prac elektrycznych.

     Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę,        na zasadzieSPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  1. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

 

  1. Oświadczenieo spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp), według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,

 

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

2)  W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek także złożyć: listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

3.  Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne),wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty
i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do wykonania części udzielonego zamówienia (jako podwykonawca) na rzecz generalnego wykonawcy.

4.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.

5.  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz.

  1. Zamawiający  nie żąda wniesienia wadium.
  2. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
  3. Termin związania ofertą - 30 dni
  4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  5. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
  6. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
  7. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w  art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
  8. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, Dobra pok. 8 w godz. Pon. 8:00-17:00, wt. 8:00-15:00, śr.-pt. 7:00-15:00 – odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl– dział zamówienia publiczne.
  9. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Liliana Toczek, Aneta Abramowska – tel. 91-422-39-22 Fax. 91-422-39-20.
  10. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 10.05.2013 r., do godz. 10:30.
  11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.05.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
  12. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu ………………..2013r. pod nr .................... .

Wójt 

Teresa Dera


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
16.04.2013.15.56.09 SIWZ (PDF, 232.21Kb) 2013-04-16 15:56:09 457
16.04.2013.15.56.20 Zalacznik nr 1 (PDF, 35.97Kb) 2013-04-16 15:56:20 267
16.04.2013.15.56.28 Zalacznik nr 2 (PDF, 32.65Kb) 2013-04-16 15:56:28 268
16.04.2013.15.56.36 Zalacznik nr 3 (PDF, 33.78Kb) 2013-04-16 15:56:36 208
16.04.2013.15.56.50 Zalacznik nr 4 (PDF, 38.35Kb) 2013-04-16 15:56:50 208
16.04.2013.15.57.00 Zalacznik nr 5 (PDF, 32.20Kb) 2013-04-16 15:57:00 214
16.04.2013.15.57.07 Zalacznik nr 6 (PDF, 33.63Kb) 2013-04-16 15:57:07 269
16.04.2013.15.57.16 Zalacznik nr 7 (PDF, 31.67Kb) 2013-04-16 15:57:16 250
16.04.2013.15.57.24 Zalacznik nr 8 (PDF, 94.64Kb) 2013-04-16 15:57:24 205
16.04.2013.15.57.47 Zalacznik nr 9 przedmiar oswietlenie (PDF, 34.90Kb) 2013-04-16 15:57:47 305
16.04.2013.15.57.56 Zalacznik nr 9 przedmiar branza drogowa (PDF, 55.00Kb) 2013-04-16 15:57:56 243
16.04.2013.16.00.53 Zalacznik nr 10 D-01.00.00 Roboty przygotowawcze (PDF, 124.04Kb) 2013-04-16 16:00:53 209
16.04.2013.16.01.07 Zalacznik nr 10 D-02.00.00 Roboty ziemne (PDF, 101.07Kb) 2013-04-16 16:01:07 277
16.04.2013.16.01.23 Zalacznik nr 10 D-04.00 Podbudowy (PDF, 213.82Kb) 2013-04-16 16:01:23 280
16.04.2013.16.01.36 Zalacznik nr 10 D-05.00.00 Nawierzchnie (PDF, 279.90Kb) 2013-04-16 16:01:36 564
16.04.2013.16.01.52 Zalacznik nr 10 D-07.00.00 UrzA dzenia bezpieczeA stwa ruchu drogowego (PDF, 454.02Kb) 2013-04-16 16:01:52 296
16.04.2013.16.02.10 Zalacznik nr 10 D-08.00.00 Elementy ulic (PDF, 372.98Kb) 2013-04-16 16:02:10 441
16.04.2013.16.02.24 Zalacznik nr 10 D-00.00.00 Wymagania ogA lne (PDF, 150.65Kb) 2013-04-16 16:02:24 199
16.04.2013.16.02.33 Zalacznik nr 10 strona tytuA owa (PDF, 47.20Kb) 2013-04-16 16:02:33 216
16.04.2013.16.06.10 Zalacznik nr 11 Z2 (PDF, 1.21Mb) 2013-04-16 16:06:10 439
16.04.2013.16.06.52 Zalacznik nr 11 Z3 (PDF, 1.06Mb) 2013-04-16 16:06:52 286
16.04.2013.16.07.30 Zalacznik nr 11 0715eneos debowa (PDF, 1.40Mb) 2013-04-16 16:07:30 207
16.04.2013.16.08.05 Zalacznik nr 11 A1.1 (PDF, 1.04Mb) 2013-04-16 16:08:05 248
16.04.2013.16.08.46 Zalacznik nr 11 A1.2 (PDF, 1.19Mb) 2013-04-16 16:08:46 237
16.04.2013.16.09.35 Zalacznik nr 11 D2 (PDF, 1.62Mb) 2013-04-16 16:09:35 240
16.04.2013.16.09.58 Zalacznik nr 11 D3.1 (PDF, 292.62Kb) 2013-04-16 16:09:58 322
16.04.2013.16.11.03 Zalacznik nr 11 D3.2 (PDF, 289.68Kb) 2013-04-16 16:11:03 1053
16.04.2013.16.11.41 Zalacznik nr 11 E1a (PDF, 1.54Mb) 2013-04-16 16:11:41 250
16.04.2013.16.12.20 Zalacznik nr 11 E2a (PDF, 342.18Kb) 2013-04-16 16:12:20 232
16.04.2013.16.12.42 Zalacznik nr 11 opis oA wietlenia (PDF, 50.48Kb) 2013-04-16 16:12:42 1133
16.04.2013.16.12.59 Zalacznik nr 11 projekt PBW etap II (PDF, 170.46Kb) 2013-04-16 16:12:59 330
16.04.2013.16.13.10 Zalacznik nr 11 projekt PZT etap IIa (PDF, 121.02Kb) 2013-04-16 16:13:10 376
16.04.2013.16.13.18 Zalacznik nr 11 strona tytuA owa oA wietlenie11 (PDF, 46.45Kb) 2013-04-16 16:13:18 272
16.04.2013.16.16.36 Zalacznik nr 11 zestawienie (PDF, 18.35Kb) 2013-04-16 16:16:36 442
16.04.2013.16.38.21 Zalacznik nr 11 Z1 (PDF, 11.63Kb) 2013-04-16 16:38:21 216

Wyjaśnienia i modyfikacje

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
17.04.2013.19.55.26 WyjaA nienie Debowa 001 (JPG, 43.67Kb) 2013-04-17 19:55:26 17

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
28.05.2013.16.07.05 Wyniki Debowa 001 (JPG, 95.47Kb) 2013-05-28 16:07:05 26
28.05.2013.16.07.28 Wyniki Debowa 002 (JPG, 58.41Kb) 2013-05-28 16:07:28 77

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
16 kwi 2013

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
16 kwi 2013, godz. 15:53

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
16 kwi 2013, godz. 15:53