Budowa zbiorników przeciwpożarowych przy szkole z salą gimnastyczną w Mierzynie na działce Nr 269/159
WÓJT GMINY DOBRA
OGŁASZA, ŻE:
PRZYSTĘPUJE DO POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 NA:
„Budowa zbiorników przeciwpożarowych przy szkole z salą gimnastyczną w Mierzynie na działce Nr 269/159”
Kod CPV 45000000-7 – Roboty budowlane
45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegającej na budowie zbiorników na wodę p.poż. przy budowanej szkole podstawowej w Mierzynie na działce Nr 269/159 wraz z zagospodarowaniem terenu. Szczegółowo prace ujęte są w załącznikach nr 8, 9 i 10 do SIWZ stanowiących dokumentację techniczną.
2. Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów łącznie z masami ziemi do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego i stosowania przy realizacji zadania.
4. Wykonawca zobowiązuje się do regulacji istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, studzienek telekomunikacyjnych (pod nadzorem TP.S.A.) hydrantów p.poż., zasuw wodociągowych i gazociągowych do nowego poziomu.
5. Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia – maksymalnie do dnia 09.05.2013 r.
8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru), w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że:
a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwie roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna prace, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał jedną pracę podobną - roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości nie niższej niż 400.000,00 zł brutto każda; Wykonawca musi wykazać, że wykonał min. jedną pracę opisaną powyżej.
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że:
a) dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia:
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
10. Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (prace podobne), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
11. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
12. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena – 100%.
13. Termin związania ofertą - 30 dni
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupu.
16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
17. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
18. Dokumenty przetargowe można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrej Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a Dobra pok. 8 w godz. 9.00 do 15.00 –odpłatnie (koszt ksero), lub można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.bip.dobraszczecinska.pl – dział zamówienia publiczne.
19. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami: Marta Dzierba, Liliana Toczek – tel. 91-422-39-22 Fax. 91-422-39-20.
20. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8, w terminie do dnia 07.03.2013 r., do godz. 10:30.
21. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 07.03.2013 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy Dobra, Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji ul. Graniczna 24a, sala konferencyjna.
22. Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.02.2013 r. pod nr 26427-2013.
Wójt
Teresa Dera
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
19.02.2013.14.34.56 ogloszenie zbiorniki p.poz 001 (JPG, 177.02Kb) | 2013-02-19 14:34:56 | 24 | |
19.02.2013.14.35.28 ogloszenie zbiorniki p.poz 002 (JPG, 179.47Kb) | 2013-02-19 14:35:28 | 54 | |
19.02.2013.14.35.50 ogloszenie zbiorniki p.poz 003 (JPG, 59.95Kb) | 2013-02-19 14:35:50 | 82 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
19.02.2013.14.34.56 SIWZ (PDF, 232.29Kb) | 2013-02-19 14:34:56 | 197 | |
19.02.2013.14.35.28 Zalacznik nr 1 oferta cenowa (PDF, 35.36Kb) | 2013-02-19 14:35:28 | 178 | |
19.02.2013.14.35.50 Zalacznik nr 2 oswiadczenie wykluczenie (PDF, 32.21Kb) | 2013-02-19 14:35:50 | 163 | |
19.02.2013.14.36.08 Zalacznik nr 3 oswiadczenie warunki (PDF, 33.20Kb) | 2013-02-19 14:36:08 | 158 | |
19.02.2013.14.36.23 Zalacznik nr 4 wykaz prac (PDF, 31.31Kb) | 2013-02-19 14:36:23 | 178 | |
19.02.2013.14.36.36 Zalacznik nr 5 wykaz osob (PDF, 33.09Kb) | 2013-02-19 14:36:36 | 175 | |
19.02.2013.14.36.50 Zalacznik nr 6 oswiadczenie (PDF, 31.19Kb) | 2013-02-19 14:36:50 | 172 | |
19.02.2013.14.37.35 Zalacznik nr 7 projekt umowy (PDF, 86.82Kb) | 2013-02-19 14:37:35 | 218 | |
19.02.2013.14.37.55 Zalacznik nr 8 przedmiar (PDF, 171.29Kb) | 2013-02-19 14:37:55 | 251 | |
19.02.2013.14.39.25 Zalacznik nr 9 projekt wykonawczy (ZIP, 1.52Mb) | 2013-02-19 14:39:25 | 235 | |
19.02.2013.14.42.37 Zalacznik nr 10 specyfikacje techniczne (ZIP, 3.96Mb) | 2013-02-19 14:42:37 | 184 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
25.02.2013.16.19.15 pytania i odpowiedzi zbiorniki p pozarowe w Mierzynie (JPG, 69.72Kb) | 2013-02-25 16:19:15 | 49 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
15.03.2013.15.05.40 wynik (JPG, 105.95Kb) | 2013-03-15 15:05:40 | 79 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
19 lut 2013
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
19 lut 2013, godz. 14:34
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
19 lut 2013, godz. 14:34