Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Skarbimierzyce, budowa rurociągu tłocznego wraz z kablem zasilającym i sterowniczym od nowej studni nr 5 do hydroforni. Wykonanie studni przeznaczonej do poboru wód podziemnych w Skarbimierzycach

Ogłoszenie nr 560584-N-2020 z dnia 2020-07-10 r.

Gmina Dobra: Skarbimierzyce, budowa rurociągu tłocznego wraz z kablem zasilającym i sterowniczym od nowej studni nr 5 do hydroforni. Wykonanie studni przeznaczonej do poboru wód podziemnych w Skarbimierzycach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra, krajowy numer identyfikacyjny 00053344600000, ul. ul. Szczecińska  16 a , 72-003  Dobra, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 113 048, e-mail przetargi@dobraszczecinska.pl, faks 914241545.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.dobraszczecinska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.dobraszczecinska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.dobraszczecinska.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.dobraszczecinska.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra, sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skarbimierzyce, budowa rurociągu tłocznego wraz z kablem zasilającym i sterowniczym od nowej studni nr 5 do hydroforni. Wykonanie studni przeznaczonej do poboru wód podziemnych w Skarbimierzycach
Numer referencyjny: WKI.ZP.271.22.2020.LT
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego „Skarbimierzyce, budowa rurociągu tłocznego wraz z kablem zasilającym i sterowniczym od nowej studni nr 5 do hydroforni” (część I) oraz zadania inwestycyjnego „Wykonanie studni przeznaczonej do poboru wód podziemnych w Skarbimierzycach” (część II) w szczególności polegająca na wykonaniu: 1. Robót w zakresie budowy rurociągu tłocznego wraz z kablem zasilającym i sterowniczym od studni do hydroforni (część I) m.in.: a. wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (obejmuje roboty pomiarowe, sytuacyjno-wysokościowe. W zakres robót pomiarowych wchodzi wyznaczenie sytuacyjne i wysokościowe punktów głównych, osi trasy i punktów wysokościowych; uzupełnienie osi trasy dodatkowymi punktami (wyznaczenie osi); wyznaczenie dodatkowych punktów wysokościowych (reperów roboczych); wyznaczenie przekrojów poprzecznych; zastabilizowanie punktów w sposób trwały, ochrona ich przed zniszczeniem oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie; odtworzenie trasy i punktów wysokościowych), b. prac ziemnych (prowadzenie robót związanych z wykonaniem wykopów ich odwodnieniem i zasypaniem przy budowie obiektów liniowych m.in.: mechaniczne lub ręczne wykonanie wykopów wraz z ich umocnieniem i odwodnienie; plantowanie skarp i terenu na składowanie urobku; obsypka piaskowa ponad wierzch rury; mechaniczne lub ręczne zasypywanie wykopów wraz z zagęszczeniem; zabezpieczenie skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym; mechaniczne lub ręczne rozplantowanie lub wywóz urobku z wykopów; wykonanie nasypów; humusowanie i obsiew trawą), c. robót montażowych na przyłączu wody surowej: (prowadzenie robót przy wykonaniu i odbiorze robót związanych z budową kanału deszczowego, które obejmują dostawę i montaż między innymi takich elementów jak: rur i kształtek PEHD; rur przewiertowych PE 100 RC; armatury; obudowy studni głębinowej, wykonanie podłoża; wykonanie przycisków; wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych z rur PE 100 RC; wykonanie prób szczelności; wykonanie dezynfekcji sieci), d. robót montażowych na liniach kablowych: prowadzenie robót przy wykonaniu linii kablowych (zasilającej i sterowniczej) oraz montaż między innymi takich elementów jak: kabel zasilający YKY5x50; kabel sterowniczy YKSLY14x1,5; rur przewiertowych PE 100 RC; wykonanie przycisku; wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych z rur PE 100 RC). 2. Robót w zakresie wykonania studni (część II) m.in.: a. robót ziemnych, hydrogeologicznych i montażowych w zakresie wykonania urządzenia wodnego (studni). Studnię należy wykonać wykorzystując otwór hydrogeologiczny o głębokości 73 m (do wykonania). Otwór zostanie wyposażony w kompaktową obudowę naziemną i urządzenia służące do poboru i rejestracji ilości pobieranej wody. Montaż obudowy studni wchodzi w zakres inwestycji. Warunki wodne na obszarze inwestycji są korzystne. W otworach do głębokości 4.0-6.0 m p.p.t. nie stwierdzono żadnych przejawów wody gruntowej i infiltracyjnej. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie przyłącza rurociągu tłocznego Dy 160 o łącznej długości 22,3 m., które należy włączyć do istniejącego rurociągu tłocznego wody surowej Dy 160 PE znajdującego się na granicy działek 1/16, 1/24, obręb Skarbimierzyce i doprowadzić do studni głębinowej na terenie działki 9/68, obręb Skarbimierzyce. Przyłącze należy zakończyć w nadziemnej obudowie studni głębinowej. Przed studnią zaprojektowano zasuwę odcinającą. Przejście pod drogą asfaltową (ul. Folwarczna) zaprojektowano do wykonania metodą bez wykopową w rurze osłonowej. W zakres inwestycji wchodzi także wykonanie studni.

II.5) Główny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45231300-8

45100000-8

45311100-0

45332200-5

45350100-2

45262200-3

45262220-9

45100000-8



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do 50% w zakresie podobnym do opisanego w niniejszym zamówieniu polegających na zwiększeniu ilości prac, tj. Dotyczy części I: robót ziemnych, montażowych na przyłączu wody surowej, w zakresie robót montażowych na liniach kablowych, które będą rozliczane na warunkach analogicznych do umowy podstawowej tj. wg. stawek jednostkowych przyjętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy; Dotyczy części II: w zakresie wierceń studni i montażu obudowy do studni, które będą rozliczane na warunkach analogicznych do umowy podstawowej tj. wg. stawek jednostkowych przyjętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia określone poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej; Minimalny poziom zdolności: a) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie ww. zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na: Część I – budowie rurociągu tłocznego wody surowej do studni głębinowej, Część II –budowie studni głębinowej, o łącznej wartości robót co najmniej 50 000 złotych brutto. Wykonawca składający ofertę winien dołączyć potwierdzenie, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. b) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnym do wykonania zamówienia tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – kierować robotami budowlanymi i posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: (dotyczy części I): 1) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych – kierownik budowy, 2) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3) 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych., 5) 1 osoba posiadająca uprawnienia archeologiczne. (dotyczy części II): 1) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania i kierowania robotami geologicznymi oraz do opracowania dokumentacji geologicznej. Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; (z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 4). Ww. wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Ww. wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Ww. wykaz należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

oświadczenia: a) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 oraz inne podmioty, na zasobach których wykonawca polega, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o innych podmiotach, na zasobach których wykonawca polega, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej w Rozdział III pkt 1 SIWZ; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty opis produktów równoważnych, jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w rozdziale XV pkt 4.6 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść w wysokości : – Część I - 3 000 ,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), – Część II – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku PEKAO Bank Polski S.A., nr 46 1020 4795 0000 9302 0331 9639, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania „Skarbimierzyce, budowa rurociągu tłocznego wraz z kablem zasilającym i sterowniczym od nowej studni nr 5 do hydroforni. Wykonanie studni przeznaczonej do poboru wód podziemnych w Skarbimierzycach” WKI.ZP.271.22.2020.LT”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) - w sekretariacie Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003, sekretariat głównego budynku Urzędu przy ul. Szczecińskiej 16a, 72-003 Dobra. poniedziałki 8:30-16:30, wtorki-piątki 7:00-15:00 w kopercie z dopiskiem: „WADIUM Skarbimierzyce, budowa rurociągu tłocznego wraz z kablem zasilającym i sterowniczym od nowej studni nr 5 do hydroforni. Wykonanie studni przeznaczonej do poboru wód podziemnych w Skarbimierzycach” WKI.ZP.271.22.2020.LT”. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
II. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: A. Konieczności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych Wykonawcy, b) siły wyższej, klęski żywiołowej, c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, e) konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy. B. Wystąpienia zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego, b) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. C. Powstania okoliczności będących następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., D1. Powstania konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w szczególności: 1a. w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 1b. jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, które ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania dokumentacji projektowej, 1c. w konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 1d. w konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych z uwagi na czasową lub całkowitą niedostępność materiałów lub technologii (np. zaprzestanie produkcji materiału). D2. Każda ze wskazanych w ww. lit. 1a – 1d zmian może być powiązana ze zmianą wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. W takim przypadku Wykonawca wykona wycenę robót budowlanych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych: 2a. stawka roboczogodziny R - minimalna dla województwa zachodniopomorskiego wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu, 2b. koszty pośrednie Kp (liczone od R+S) – minimalne wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu, 2c. zysk Z (liczone od R+S+Kp) – minimalny wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu, 2d. ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych zawartych w publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych, itp. 2e. nakłady rzeczowe – w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR. E. Zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, F. W przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, G. Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełniania przez nowe osoby warunków określonych w SIWZ. 3) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy, poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmiany w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany i jej charakter, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania oraz wpływ zmiany na termin realizacji umowy. 4) Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. inspektor nadzoru oraz kierownik budowy. 5) W przypadku, gdy Wykonawca wystąpi z inicjatywą zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca obowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego, określonego w umowie. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych będzie protokół konieczności robót zamiennych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Oświadczenie dot. grupy kapitałowej: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; przykładowy wzór oświadczenia dot. przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 25 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych są: Gmina Dobra – Urząd Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej, ul. Graniczna 16a, 72-003 Dobra; 2) inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Dobra – Urzędzie Gminy Dobra: dane kontaktowe: tel. 91 4241957, e-mail: inspektorodo@dobraszczecinska.pl; informacja pod linkiem: http://bip.dobraszczecinska.pl/strony/menu/141.dhtml; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Skarbimierzyce, budowa rurociągu tłocznego z kablem zasilającym i sterowniczym od nowej studni nr 5 do hydroforni. Wykonanie studni przeznaczonej do poboru wód podziemnych w Skarbimierzycach” WKI.ZP.271.22.2020.LT”. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „PZP”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą ww. oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. Przykładowy wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowi zapis w załączniku nr 1 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Skarbimierzyce, budowa rurociągu tłocznego wraz z kablem zasilającym i sterowniczym od nowej studni nr 5 do hydroforni

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:pracapolegająca na wykonaniu: 1. Robót w zakresie budowy rurociągu tłocznego wraz z kablem zasilającym i sterowniczym od studni do hydroforni (część I) m.in.: a. wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych (obejmuje roboty pomiarowe, sytuacyjno-wysokościowe. W zakres robót pomiarowych wchodzi wyznaczenie sytuacyjne i wysokościowe punktów głównych, osi trasy i punktów wysokościowych; uzupełnienie osi trasy dodatkowymi punktami (wyznaczenie osi); wyznaczenie dodatkowych punktów wysokościowych (reperów roboczych); wyznaczenie przekrojów poprzecznych; zastabilizowanie punktów w sposób trwały, ochrona ich przed zniszczeniem oraz oznakowanie w sposób ułatwiający odszukanie i ewentualne odtworzenie; odtworzenie trasy i punktów wysokościowych), b. prac ziemnych (prowadzenie robót związanych z wykonaniem wykopów ich odwodnieniem i zasypaniem przy budowie obiektów liniowych m.in.: mechaniczne lub ręczne wykonanie wykopów wraz z ich umocnieniem i odwodnienie; plantowanie skarp i terenu na składowanie urobku; obsypka piaskowa ponad wierzch rury; mechaniczne lub ręczne zasypywanie wykopów wraz z zagęszczeniem; zabezpieczenie skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym; mechaniczne lub ręczne rozplantowanie lub wywóz urobku z wykopów; wykonanie nasypów; humusowanie i obsiew trawą), c. robót montażowych na przyłączu wody surowej: (prowadzenie robót przy wykonaniu i odbiorze robót związanych z budową kanału deszczowego, które obejmują dostawę i montaż między innymi takich elementów jak: rur i kształtek PEHD; rur przewiertowych PE 100 RC; armatury; obudowy studni głębinowej, wykonanie podłoża; wykonanie przycisków; wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych z rur PE 100 RC; wykonanie prób szczelności; wykonanie dezynfekcji sieci), d. robót montażowych na liniach kablowych: prowadzenie robót przy wykonaniu linii kablowych (zasilającej i sterowniczej) oraz montaż między innymi takich elementów jak: kabel zasilający YKY5x50; kabel sterowniczy YKSLY14x1,5; rur przewiertowych PE 100 RC; wykonanie przycisku; wykonanie horyzontalnych przewiertów sterowanych z rur PE 100 RC).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45231300-8, 45100000-8, 45311100-0, 45332200-5, 45350100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

2

Nazwa:

Wykonanie studni przeznaczonej do poboru wód podziemnych w Skarbimierzycach

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:praca polegająca na wykonaniu m.in.: a. robót ziemnych, hydrogeologicznych i montażowych w zakresie wykonania urządzenia wodnego (studni). Studnię należy wykonać wykorzystując otwór hydrogeologiczny o głębokości 73 m (do wykonania). Otwór zostanie wyposażony w kompaktową obudowę naziemną i urządzenia służące do poboru i rejestracji ilości pobieranej wody. Montaż obudowy studni wchodzi w zakres inwestycji. Warunki wodne na obszarze inwestycji są korzystne. W otworach do głębokości 4.0-6.0 m p.p.t. nie stwierdzono żadnych przejawów wody gruntowej i infiltracyjnej. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie przyłącza rurociągu tłocznego Dy 160 o łącznej długości 22,3 m., które należy włączyć do istniejącego rurociągu tłocznego wody surowej Dy 160 PE znajdującego się na granicy działek 1/16, 1/24, obręb Skarbimierzyce i doprowadzić do studni głębinowej na terenie działki 9/68, obręb Skarbimierzyce. Przyłącze należy zakończyć w nadziemnej obudowie studni głębinowej. Przed studnią zaprojektowano zasuwę odcinającą. Przejście pod drogą asfaltową (ul. Folwarczna) zaprojektowano do wykonania metodą bez wykopową w rurze osłonowej. W zakres inwestycji wchodzi także wykonanie studni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262200-3, 45262220-9, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 10.07.2020.12.38.21_ogloszenie.docx 2020-07-10 12:38:21 38,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 10.07.2020.12.38.21_siwz.docx Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:38:21 85,6KB 23 razy
2 10.07.2020.12.38.36_zal._nr_1_oferta.doc Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:38:36 75KB 13 razy
3 10.07.2020.12.38.45_zal._nr_2.docx Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:38:45 29,3KB 13 razy
4 10.07.2020.12.38.53_zal._nr_3.docx Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:38:53 25,6KB 14 razy
5 10.07.2020.12.39.03_zal._nr_4_A_wzor_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:39:03 166,5KB 21 razy
6 10.07.2020.12.39.18_zal._nr_4_wzor_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:39:18 166,5KB 15 razy
7 10.07.2020.12.40.22_zal._nr_5_cz._I_a.zip Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:40:22 9,1MB 20 razy
8 10.07.2020.12.42.24_zal._nr_5_cz._I_b.zip Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:42:24 8,3MB 20 razy
9 10.07.2020.12.44.13_zal._nr_5_cz._II_a.zip Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:44:13 8,8MB 19 razy
10 10.07.2020.12.50.57_zal._nr_5_cz._II_b.zip Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:50:57 19,5MB 22 razy
11 10.07.2020.12.55.54_zal._nr_6_STWiOR.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:55:54 498,0KB 18 razy
12 10.07.2020.12.56.14_zal._nr_7_Przedmiar.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:56:14 2,0MB 25 razy
13 10.07.2020.12.56.29_zal._nr_8_zalacznik_do_umowy.docx Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:56:29 16,7KB 12 razy
14 10.07.2020.12.56.41_zal._nr_9.docx Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:56:41 20,3KB 14 razy
15 10.07.2020.12.56.54_zal._nr_10.docx Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:56:54 24,2KB 15 razy
16 10.07.2020.12.57.04_zal._nr_11_wykaz_prac_podobnych.doc Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:57:04 36KB 12 razy
17 10.07.2020.12.57.12_zal._nr_12_wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert 2020-07-10 12:57:12 38,5KB 18 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 21.07.2020.13.26.42_Pytania_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-07-21 13:26:42 1,1MB
2 21.07.2020.13.28.07_zal.nr_1_oferta_poprawiona.doc Po terminie otwarcia ofert 2020-07-21 13:28:07 75KB
3 21.07.2020.13.28.20_zal._nr_4_wzor_umowy_-_poprawiony.doc Po terminie otwarcia ofert 2020-07-21 13:28:20 166,5KB
4 21.07.2020.13.28.31_zal._nr_4_Awzor_umowy__Ou_poprawiony.doc Po terminie otwarcia ofert 2020-07-21 13:28:31 16KB
5 22.07.2020.12.19.02_pytania_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-07-22 12:19:02 311,6KB
6 22.07.2020.12.19.32_Uzgodnienie_KOWR.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-07-22 12:19:32 2,7MB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 21.07.2020.13.26.42_ogloszenie_2.docx 2020-07-21 13:26:42 14,1KB
Wynik postępowania
1 28.09.2020.15.50.49_Wyniki.pdf 2020-09-28 15:50:49 62,1KB
Informacja z otwarcia ofert
1 05.08.2020.13.02.49_otwarcie_ofert_22_2020.pdf 2020-08-05 13:02:49 255,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kinga Kowalewska 10-07-2020 12:38
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Liliana Toczek 10-07-2020
Ostatnia aktualizacja: Kinga Kowalewska 28-09-2020 15:51