System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
Wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew lub krzewów
WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA WYCINKĘ DRZEW LUB KRZEWÓW
Informacje ogólne:
Usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez Wójta Gminy, na wniosek posiadacza nieruchomości. Jeżeli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem - do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela.
( Podstawa prawna: art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody - Dz. U z 2004 roku, Nr 92, Poz. 880 )
Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:
1) imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości;
2) tytuł prawny władania nieruchomością;
3) nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
4) obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm;
5) przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew;
6) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
7) wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.
( Podstawa prawna: art. 83 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody - Dz. U z 2004 roku, Nr 92, Poz. 880 )
Termin załatwienia sprawy: Do 30 dni
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra - Wołczkowo, ul. Lipowa 51 pok. Nr 2 tel. 311-23-06.
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/-a, krzewu/-ów z terenu nieruchomości - pobierz (pdf) | pobierz (docx)
Załącznik - pobierz (pdf) | pobierz (docx)
Wzór zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew - pobierz (pdf)
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Kinga Kowalewska | 10-03-2016 10:07 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Kinga Kowalewska | 10-03-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Kinga Kowalewska | 10-03-2016 10:10 |