Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew lub krzewów

WYDAWANIE ZEZWOLEŃ NA WYCINKĘ DRZEW LUB KRZEWÓW

 

Informacje ogólne:

Usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez Wójta Gminy, na wniosek posiadacza nieruchomości. Jeżeli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem - do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela.

( Podstawa prawna: art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody - Dz. U z 2004 roku, Nr 92, Poz. 880 )

 

Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać:

1) imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości;

2) tytuł prawny władania nieruchomością;

3) nazwę gatunku drzewa lub krzewu;

4) obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm;

5) przeznaczenia terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew;

6) przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;

7) wielkość powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy.

( Podstawa prawna: art. 83 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody - Dz. U z 2004 roku, Nr 92, Poz. 880 )

 

Termin załatwienia sprawy:  Do 30 dni

 

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dobra - Wołczkowo, ul. Lipowa 51 pok. Nr 2 tel. 311-23-06.

 

Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew/-a, krzewu/-ów z terenu nieruchomości - pobierz (pdf) | pobierz (docx)

Załącznik - pobierz (pdf) | pobierz (docx)

Wzór zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew - pobierz (pdf)

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kinga Kowalewska 10-03-2016 10:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Kinga Kowalewska 10-03-2016
Ostatnia aktualizacja: Kinga Kowalewska 10-03-2016 10:10