Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Informacje ogólne

Informujemy, że w związku z podpisaniem porozumienia w sprawie przystąpienia do Wojewódzkiego Programu pn. Region dla Rodziny od dnia 2 września 2016 r. mieszkańcy gminy Dobra, którzy ukończyli 60 rok życia mogą ubiegać się o wydanie Zachodniopomorskiej Karty Seniora.

Karty wydawane są bezpłatnie na czas nieokreślony i umożliwiają korzystanie na preferencyjnych warunkach z katalogu ofert: kultury, edukacji, rekreacji, transportu i innych usług oferowanych przez partnerów Programu. Wykaz ulg i uprawnień wynikających z posiadania Karty jest opublikowany na stronie internetowej Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie www.rops.wzp.pl

Zachodniopomorska Karta Seniora jest ważna wraz z dowodem osobistym. Posiadacz Karty zobowiązany jest do ochrony Karty przed jej utratą lub zniszczeniem. Zmiana danych osobowych Posiadacza Karty wymaga wydania duplikatu Karty. Posiadacz Karty nie może jej użyczać osobom trzecim pod rygorem unieważnienia Karty.

Przyznanie Karty następuje na podstawie wniosku złożonego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Dobra przy ul. Lipowej 51 w Wołczkowie (tel. 91 311 23 06). Składając wniosek należy okazać dowód osobisty. Wniosek jest rozpatrywany w terminie 30 dni od daty jego złożenia. Odbioru Karty dokonuje się osobiście w miejscu złożenia wniosku o wydanie Karty.

Dokumenty do pobrania:

Wniosek o przyznanie Zachodniopomorskiej Karty Seniora. >> pobierz (pdf)

Regulamin wydawania i użytkowania Zachodniopomorskiej Karty Seniora. >> pobierz (pdf)
 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Kinga Kowalewska 25-08-2016 14:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-08-2016
Ostatnia aktualizacja: Kinga Kowalewska 19-10-2018 07:51