Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Zapytanie ofertowe

 

WÓJT GMINY DOBRA

ogłasza, że przystępuje do zbierania ofert na realizację zadania polegającego na sprzątaniu, wykaszaniu, opróżnianiu koszy wraz z wywozem nieczystości, konserwacji i malowaniu urządzeń zabawowych i drewnianych oraz konserwacji i naprawy elementów koszy do piłki koszykowej.

Zapytanie ofertowe na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zmianami). 

I.  ZAKRES ZADAŃ DO WYKONANIA NA PLACACH ZABAW I TERENACH REKREACYJNYCH W OKRESIE OD DNIA 1 KWIETNIA DO 31 PAŹDZIERNIKA 2012 r. – za wyjątkiem wykaszania, które będzie realizowane w okresie od 1 maja 2012r. do 31 października 2012r.

 

 

Nazwa zadania

Częstotliwość wykonywania zadań

1.

Sprzątanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych wraz z wywozem nieczystości.

dwa razy w miesiącu tj. pierwszy raz do dnia 15-go, a  drugi do 30-go każdego miesiąca

2.

Wykaszanie placów zabaw i terenów rekreacyjnych, które obejmuje zgrabienie i wywóz trawy – w okresie od 1.05.2012r. do 31.10.2012r.

3.

Opróżnianie koszy na śmieci  ustawionych na placach zabaw i na terenach rekreacyjnych wraz z wywiezieniem nieczystości.

4.

Konserwacja urządzeń zainstalowanych na placach zabaw  polegająca na:

a) przesmarowaniu elementów obrotowych,

b) dokręceniu i uzupełnieniu śrub,

c) uzupełnieniu desek na huśtawkach i karuzelach,

d) poprawieniu naruszonych wzmocnień,

e) drobnych  naprawach  mechanicznych, spawalniczych.

W okresie od 1 kwietnia do 31 października w ramach potrzeb

5.

Malowanie urządzeń zainstalowanych na placach zabaw farbami olejnymi, zewnętrznymi w istniejących kolorach w miesiącu maju. 

jeden raz w - miesiącu maju

6.

Konserwacja elementów drewnianych na placach zabaw i terenach rekreacyjnych  – ławek, ławo-stołów, scen i innych elementów drewnianych, polegająca na:

a) uzupełnieniu brakujących elementów (klepek na zadaszeniach, desek, itp. )

W czasie trwania umowy od 1 kwietnia do 31 października

 

b) oczyszczeniu ze starych farb, lakierów i mchu i innych nalotów,
c) jednokrotnym pomalowaniu lakierem konserwującym lub farbą olejną,

jeden raz - w miesiącu maju

7.

Konserwacja, naprawa lub wymiana na nowe elementów koszy do piłki koszykowej (tablica i element mocujący).

w ramach  potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy

8.

W przypadku uszkodzenia, lub braku kosza na śmieci należy dokonać zakupu i montażu nowego kosza (nie więcej jak 4 kosze w okresie obowiązywania umowy).

w ramach  potrzeb - po zgłoszeniu przez pracownika Urzędu Gminy

9.

Wymiana piasku  wraz z wyczyszczeniem odchodów zwierzęcych w piaskownicach na placach zabaw.

wymiana piasku:

do  15-go kwietnia,

do 15-go lipca

i do 15-go września 2012 roku Czyszczenie odchodów na bieżąco podczas sprzątania placów zabaw.

 

 

II.  PLACE ZABAW WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI

 

Plac zabaw

powierzchnia

urządzenia

1.

Dobra, ul. Osiedlowa 2 (w ogrodzeniu)

2.755 m²

4 ławki

2.

Dobra, ul. Poziomkowa w ogrodzeniu

370 m²

6 ławek

3.

Grzepnica (w ogrodzeniu)

1.797 m²

3 stoły, 1 kosz, 10 ławek

4.

Wąwelnica (w ogrodzeniu)

340 m²

 2 ławki

5.

Buk (w ogrodzeniu, przy boisku sportowym)

2.102 m²

12 stołów, 1 scena, 1 grill, 4 zadaszenia, kosz drewniany 2 szt., ogrodzenie od strony ulicy

6.

Stolec (w ogrodzeniu, przy Klubie )

625 m²(wraz z dojściem do placu)

2 stoły, 1 kosz

7.

Rzędziny (wzdłuż drogi dojazdowej do Klubu po prawej stronie)

 900 m²

4 stoły

8.

Kościno (za sklepem po prawej stronie )

600 m²

4 stoły

9.

Łęgi (za drewnianym ogrodzeniem z desek)

3.195 m²

5 stołów, 1 scena, ogrodzenie

10.

Skarbimierzyce (w ogrodzeniu)

789 m²

 2 ławki

11.

Redlica (w ogrodzeniu)

180 m²

 2 ławki

 

ŁĄCZNA POWIERZCHNIA

13 643 m²

 

 

III.  PLACE ZABAW, NA KTÓRYCH ZNAJDUJĄ SIĘ PIASKOWNICE:

Dobra ul. Osiedlowa, Dobra ul. Poziomkowa, Grzepnica, Wąwelnica, Stolec, Dołuje, Kościno, Wołczkowo, Bezrzecze, Łęgi, Skarbimierzyce, Redlica, Buk.

 

 

 

IV. TERENY REKREACYJNE WSKAZANE DO OBSŁUGI WRAZ Z POWIERZCHNIĄ DO SPRZĄTANIA I KOSZENIA ORAZ URZĄDZENIAMI DREWNIANYMI

  1. Teren  rekreacyjny w Stolcu nad jeziorem Stolsko – pow.3.000 m², (1 grill ,1 kosz, 6 ławostołów  i 2 zadaszenia)

 

V.   UWAGI DLA WYKONAWCÓW:

  1. Przed złożeniem oferty zaleca się oferentom zapoznanie się z przedmiotem zamówienia w terenie.
  2. Oferta winna zostać złożona na załączniku do niniejszego ogłoszenia.
  3. Po zakończeniu każdego miesiąca zostanie sporządzony protokół odbioru prac, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury.

 

VI.   SKŁADANIE OFERT :

  1. Termin złożenia ofert ustala się do dnia 27.03.2012 r. do godziny 10.30.
  2. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Oferta na sprzątanie, wykaszanie, opróżnianie koszy wraz z wywiezieniem nieczystości, konserwację i malowanie urządzeń zabawowych i drewnianych oraz konserwację i naprawę elementów koszy do piłki koszykowej w Gminie Dobra”.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.03.2012 r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy przy ul. Szczecińskiej 16a.
  4. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Dobra przy ulicy Szczecińskiej 16a  lub na adres Urząd Gminy Dobra ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra.
  5. Dodatkowe informacje można uzyskać u pracownika Urzędu Gminy Dobra, Anny Komajda - Pryczek pod nr tel. (91) 311 36 18

Wójt Teresa Dera 

       Załacznik nr 1  - oferta >> pobierz 

      Oświadczenie  >> pobierz 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Rozalia Adamska 16-03-2012 15:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Rozalia Adamska 16-03-2012
Ostatnia aktualizacja: Łukasz Dziuban 17-03-2012 09:29