Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Dobra
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

Ogłoszenie o sprzedaży środka trwałego - Autobus szkolny marki Jelcz L090M/S

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY ŚRODKA TRWAŁEGO

 

Wójt Gminy Dobra

ogłasza sprzedaż środka trwałego – autobus szkolny marki Jelcz L090M/S

 

  1. Rok produkcji: 2004 Pojemność silnika: 4,580 dm3

Stan licznika: 396 810 km Kolor: pomarańczowy

Liczba miejsc siedzących: 42+1 Rodzaj paliwa: Diesel

Informacje dodatkowe:

pojazd posiada ważne OC do września 2019r.

Samochód jest niesprawny technicznie, nie posiada ważnego przeglądu technicznego.

  1. Nazwa i siedziba sprzedawcy:

Urząd Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra

 

  1. Miejsce i termin przetargu:

Otwarcie kopert nastąpi w dniu 29 marca 2019 r. o godz. 1400 w siedzibie Wydziału ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra

 

  1. Miejsce, w którym można obejrzeć sprzedawany środek trwały:

Miejscowość Szczecin – Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Szczecinie Sp. z o.o ul. Heyki 4

Oględziny zaplanowano w dniu 27 marca 2019r. w godz. 11.00 – 14.00.

Kontakt: Dyrektor ds. Technicznych Sławomir Sitek PKS Szczecin tel. 570 333 722.

 

  1. Cena minimalna 2 000,00 zł netto ( słownie: dwa tysiące złotych netto ).

 

  1. Oferta powinna zawierać:
  • Oferowaną cenę netto i brutto.
  • Dane oferenta (imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby, nr dowodu osobistego oraz NIP)
  • Oświadczenie, że oferent przyjmuje warunki przetargu bez zastrzeżeń

 

  1. Oferta powinna być przesłana lub dostarczona osobiście na adres: Urzędu Gminy Dobra, ul. Szczecińska 16a, sekretariat pok. Nr 8 lub Wydział ds. Komunalnych i Inwestycji, ul. Graniczna 24 a, 72-003 Dobra.

 

  1. Oferty należy składać do dnia 29 marca 2019 r. godz. 1000 w zaklejonych kopertach
    z dopiskiem „ Sprzedaż środka trwałego autobus szkolny”.

 

  1. Ogłoszenie o sprzedaży oraz wybór najkorzystniejszej oferty bądź brak wyboru oferenta zostanie ogłoszony na stronie internetowej po adresem www.bip.dobraszczecinska.pl
    w zakładce Gospodarka nieruchomościami >> Sprzedaż środka trwałego.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wykonania wyboru oferty bez podania przyczyny.

 

  1. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 455 30 07, osoba do kontaktu: Agata Kaczor.

 

  1. Okres związania ofertą wynosi 31 dni.

 

  1. Kryterium wyboru oferty będzie oferowana cena. Przedmiot przetargu nabędzie oferent, który zaoferuje najwyższą cenę.

 

  1. Termin zapłaty i zakupu:

Przekazanie środka trwałego nastąpi po zawiadomieniu o przyjęciu oferty oraz uiszczeniu na konto PKO BP 46 1020 4795 0000 9602 0331 9589 lub w kasie Urzędu Gminy Dobra, należytej opłaty wynikającej ze złożonej oferty, w terminie 7 dni od dnia poinformowania oferenta.

 

Wójt 

Teresa Dera

W załączeniu zdjęcia autobusu.

 

 

 

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Rozalia Adamska 22-03-2019 12:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Tomasz Kakowski 22-03-2019
Ostatnia aktualizacja: Rozalia Adamska 22-03-2019 12:55