Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 57


Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 57/03

Wójta Gminy Dobra

Z dnia 29 sierpnia 2003 r.

w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej

Na podstawie art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 - z późniejszymi zmianami ) oraz art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości ( Dz. U. Nr 121, poz. 591 - z późniejszymi zmianami )

zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. Powołuję komisję w składzie;

Przewodniczący : Zofia Hrynkiewicz

Członek : Marzena Harłukowicz

Członek : Tamara Gębuś

Przekazujący : Stanisława Kowalczyk

  1. Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczej w drodze spisu z natury
    w Klubie w miejscowości Stolec.

  2. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.08.2003r.

  3. Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach 00000056, które wydano Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 2

Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 31.08.2003r. oraz zakończenie na dzień 31.08.2003r.

§ 3

Osoby, o których mowa w § 1 ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu
z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

W Ó J T

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
27 paź 2003

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
27 paź 2003, godz. 17:43

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
27 paź 2003, godz. 17:43