Zarządzenie nr 57
Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 57/03
Wójta Gminy Dobra
Z dnia 29 sierpnia 2003 r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej
Na podstawie art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 - z późniejszymi zmianami ) oraz art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości ( Dz. U. Nr 121, poz. 591 - z późniejszymi zmianami )
zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołuję komisję w składzie;
Przewodniczący : Zofia Hrynkiewicz
Członek : Marzena Harłukowicz
Członek : Tamara Gębuś
Przekazujący : Stanisława Kowalczyk
Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczej w drodze spisu z natury
w Klubie w miejscowości Stolec.Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.08.2003r.
Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach 00000056, które wydano Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 2
Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 31.08.2003r. oraz zakończenie na dzień 31.08.2003r.
§ 3
Osoby, o których mowa w § 1 ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu
z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
W Ó J T
Andrzej Grabałowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
27 paź 2003
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
27 paź 2003, godz. 17:43
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
27 paź 2003, godz. 17:43