Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 38


Zarządzenie Nr 38/03

Wójta Gminy Dobra

z dnia 30 kwietnia 2003 r.

w sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej

Na podstawie art. 3 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220
, Nr 62, poz. 558, Nr 113,
poz. 984, Nr 214, poz. 1806 ) oraz art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591)

zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. Powołuję Komisję inwentaryzacyjną w składzie:
    Przewodniczący - Helena Kurowska
    Członek - Urszula Janusz

  2. Zadaniem Komisji jest przeprowadzenie inwentaryzacji w drodze spisu z natury w: Kasa
    w Urzędzie Gminy w Dobrej - stan gotówki i znaków skarbowych oraz wartości materiałów biurowych i innych środków znajdujących się na stanie magazyny UG.

  3. Inwentaryzacje należy przeprowadzić według stanu na dzień 30 kwietnia 2003 r.

  4. Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu arkusze spisowe o numerach 00000055, które wydano Przewodniczącemu Komisji.

§ 2

Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji na dzień 30.04.2003 r. oraz zakończenie na dzień 30.04.2003 r.

§ 3

Osoby o których mowa w § l ponoszą pełna odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu
z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W Ó J T

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
27 paź 2003

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
27 paź 2003, godz. 17:18

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
27 paź 2003, godz. 17:18