Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie nr 22


ZARZĄDZENIE Nr 22/03

Wójta Gminy Dobra

z dnia 18 lutego 2003 r.

sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.

Na podstawie art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
( tekst jednolity: z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r.
Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806) oraz art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591)

zarządza się, co następuje:

§ 1

  1. Powołują Komisją Inwentaryzacyjną w składzie:
    Przewodniczący - Beata Kowalewska
    Przekazujący - Paweł Andrzejak
    Przejmujący - Andrzej Bartłomowicz
    Członek - Remigiusz Kowalski

  2. Zadaniem Komisji Inwentaryzacyjnej jest przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej.

Miejsce: boisko gminne w Dobrej przy ul. Sportowej - kontenery.

  1. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 21.02.2003 r.

  2. Inwentaryzacją przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach 00000052, które wydano Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.

§ 2

Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji w dniu 21.02.2003 r. oraz zakończenie inwentaryzacji na dzień 21.02.2003 r.

§ 3

Osoby, o których mowa w § l ponoszą pełna odpowiedzialność za przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W Ó J T

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
27 paź 2003

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
27 paź 2003, godz. 17:04

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
27 paź 2003, godz. 17:04