Zarządzenie nr 22
ZARZĄDZENIE Nr 22/03
Wójta Gminy Dobra
z dnia 18 lutego 2003 r.
sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.
Na podstawie art. 33 ust. 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
( tekst jednolity: z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806) oraz art. 4 ust. 4 Ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591)
zarządza się, co następuje:
§ 1
Powołują Komisją Inwentaryzacyjną w składzie:
Przewodniczący - Beata Kowalewska
Przekazujący - Paweł Andrzejak
Przejmujący - Andrzej Bartłomowicz
Członek - Remigiusz KowalskiZadaniem Komisji Inwentaryzacyjnej jest przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej.
Miejsce: boisko gminne w Dobrej przy ul. Sportowej - kontenery.
Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 21.02.2003 r.
Inwentaryzacją przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach 00000052, które wydano Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej.
§ 2
Ustala się termin przeprowadzenia inwentaryzacji w dniu 21.02.2003 r. oraz zakończenie inwentaryzacji na dzień 21.02.2003 r.
§ 3
Osoby, o których mowa w § l ponoszą pełna odpowiedzialność za przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W Ó J T
Andrzej Grabałowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
27 paź 2003
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
27 paź 2003, godz. 17:04
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
27 paź 2003, godz. 17:04