Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sprawozdanie z działalności Wójta za okres od dnia 23 stycznia 2005 r. do 22 lutego 2005r.


Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie od 23 stycznia 2005 r. do 22 lutego 2005 r. Budżet Gminy:

Zarządzeniem z dnia 31.01.2005 r. dokonałem zmian budżetu gminy na 2005 r.:

-zwiększyłem dochody o kwotę 58 722 zł, które są dotacjami na świadczenia rodzinne 57 000 zł oraz na wyposażenie szkoły w Rzędzinach 1722 zł Jednocześnie zwiększyłem o te kwoty wydatki na wymienione cele .

- dokonałem przeniesień wydatków bieżących w ramach działów
na kwotę 44 000 zł

-zmieniłem dotację dla Straży Granicznej na wydatki bezpośrednie w tej samej kwocie i na ten sam cel.

Gospodarka gruntami:

Zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami w sprawie warunkowych umów sprzedaży nie skorzystano z prawa pierwokupu :

- działki nr 43 o pow. 0,1079 ha położonej w obrębie Redlica,

- udziału do 1079/68646 części w działce nr 105 pow. 9528 m2 położonej w
obrębie Redlica,

- udziału do lĄ części w działce 1270/42 o pow. 1196 m2, położonej w obrębie Dobra,

- udziału do 2/600 części w działce nr 1270/2 o pow. 1 ha 91 ar 99 m2, położonej w obrębie Dobra.

Wydano 3 postanowienia opiniujące wstępny projekt podziału działek:

  • nr 526/1 o pow. 0,0776 ha- Bezrzecze,

  • nr 1517 o pow. 53,15 ha - Dobra, /połączenie działek nr 315, 319, 320 i
    podział/,

  • nr 1516 o pow. 3,75ha - Dobra.

Wydano 4 decyzje w sprawie zatwierdzenia projektu podziału działek:

  • nr 63 o pow. 0,2786 ha - Kościno ,

  • nr 107/2 o pow. 0,2136 ha - Kościno,

  • nr 269/77 o pow. 0,1635 ha - Mierzyn 3,

  • nr 269/78 o pow. 0,1634 ha - Mierzyn 3,

  • nr 269/79 o pow. 0,1634 ha - Mierzyn 3,

  • nr 69/6 o pow. 1,8669 ha - Bezrzecze,

  • nr 143 o pow. 0,1063 ha - Dołuje.

Od dnia 4 lutego 2005 r. do dnia 25 lutego 2005 r. został wywieszony na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Dobra wykaz nieruchomości o nr nr 195/2- 195/6, 195/8 - 195/13, 195/15 - 195/21 położonych w Dobrej przeznaczonych do sprzedaży w formie przetargu ustnego nieograniczonego.

Spisano protokół w sprawie odpłatnego przyjęcia na majątek Gminy Dobra działki nr 408/1 o pow. 0,0011 ha położonej w Dołujach. Przeniesienie własności nastąpi aktem notarialnym w dniu 24 lutego 2005 r.

Uchwała Nr XIX/294/04 Rady Gminy w Dobrej z dnia 28 grudnia 2004 r. w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej o numerze 195 o pow. 2,31 ha - w trakcie realizacji.

Uchwała Nr XIX/295/04 z dnia 28 grudnia 2004 r. w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej o nr 408/1 o pow. 0,0011 ha położonej w Dołujach - w trakcie realizacji.

W zakresie zamówień publicznych podpisano następujące umowy:

W okresie sprawozdawczym otwarto przetargi na:

1. „Wykonanie wtórników do celów projektowych - drogi gminne" W dniu 11.02.2005 r. wpłynęło 6 ofert.

Przetarg w trakcie procedury wyboru ofert.

2. Została przeprowadzona licytacja autobusu gminnego w dniu 9.02.2005r. Autobus został sprzedany Przedsiębiorstwu Państwowej Komunikacji

Samochodowej w Szczecinku za kwotę 25.000 zł.

3. Został wyłoniony wykonawca na wykonanie ciągu pieszo- jednego ulicy Tytusa w Mierzynie.

Wykonawcą został Zakład Robót Inżynieryjno Budowlany Andrzej Dykowski ze Szczecina.

Wartość robót 250.172,41 zł. Podpisanie umowy 23.02.2005r.

Przetargi przyszłe: Dn. 07.03.2005 r. na :

„Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy budownictwa mieszkaniowego" Dn. 15.03.2005 r. na: „Wykonanie chodnika i wjazdów w m. Stolec".

Podpisane umowy:

Tryb bezprzetargowy - Na publikowanie ogłoszeń dla UG Dobra na 1 rok z Gazetą Wyborczą.

Tryb przetarg nieograniczony - „Na remont dróg gminnych" na 1 rok FDO Sp. z o.o. Leśno Górne 11, Tanowo.

Gospodarka komunalna:

W dniu 15.02.2005 r. podpisano umowę na Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Dobra z firmą FDO sp. z o.o z siedzibą w Leśnie Górnym na kwotę do 150.000 zł. Umowa zawarta do końca 2005 r.

Działalność gospodarcza:

Wydano :

1 zezwolenie na sprzedaż piwa przeznaczonego do spożycia w miejscu sprzedaży,

1 zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości do 18% alkoholu przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży.

1 zezwolenie na sprzedaż piwa przeznaczonego do spożycia poza miejscem sprzedaży

Wpisy do ewidencji działalności gospodarczej:

  • 72 nowych wpisów do ewidencji działalności gospodarczej,

  • 61 zmian we wpisach do ewidencji,

  • 9 decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.

Warunki zabudowy:

Wydano:

  • 2 decyzje o warunkach zabudowy w zakresie inwestycji innych niż mieszkaniowe.

  • 19 decyzji o warunkach zabudowy dla budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego,

  • wydano 2 wypisy i wyrysy z planu.

  • 4 decyzje o warunkach zabudowy inwestycji celu publicznego

  • przedłużenie czasu decyzji — odmownie — 1 szt.

  • bez rozpoznania na wezwanie - 3 szt.

Zagospodarowanie przestrzenne:

Pod obrady Rady Gminy przedłożono 1 projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy zlokalizowanej w miejscowości Mierzyn.

Ośrodek Pomocy Społecznej:

Wydano 12 decyzji administracyjnych przyznających dodatek mieszkaniowy. Wydano 1 decyzję administracyjną odmawiającą przyznania dodatku mieszkaniowego Wydano 1 decyzję wstrzymującą wypłatę dodatku mieszkaniowego.

W rozpatrzeniu pozostają 2 wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego.

Dodatki mieszkaniowe wypłacone w łącznej kwocie za m-c styczeń 2005 r. - 6.467,99 zł za m-c luty 05 r. 5.968,09 zł

Wydano łącznie 83 decyzji administracyjnych w tym:

w zakresie świadczeń rodzinnych

18 decyzji pozytywnych

2 wnioski oczekujące na rozpatrzenie

decyzje z pomocy społecznej

65 decyzji pozytywnych

15 wniosków oczekujących na rozpatrzenie

Zrealizowano pomoc finansową zgodnie z wydanymi decyzjami na kwotę 29.682 zł.

Zrealizowano pomoc finansową w formie zasiłków stałych w wysokości 5.775 zł dla 17 świadczeniobiorców.

Zarządzenia Wójta :

W w/w okresie podjęto 9 zarządzeń.

Ewidencja ludności i sprawy obywatelskie:

Wydano 3 decyzje o przekształceniu użytkowania wieczystego w prawo własności. Wydano 1 decyzję o rozgraniczeniu działki (drogi powiatowej) obręb Dołuje

Dowody osobiste:

Przyjęto 125 wnioski dowodowe.

Wydano 147 dowodów osobistych.

Przyjęto 3 zgłoszenia o utracie dowodu osobistego.

Ewidencja ludności:

Wydano 73 poświadczeń o zameldowaniu.

Udzielono odpowiedzi na 19 wniosków o udostępnieni danych ze zbioru danych osobowych. Wydano 1 decyzje o wymeldowaniu.

Podatki i opłaty lokalne:

Sporządzono i wysłano 290 upomnień za podatek od nieruchomości i rolny.

RODZAJ NALEŻNOŚCI

POZYTYWNE

NEGATYWNE

BEZ ROZPATRZENIA

Podatek od nieruchomości

2

0

0

Podatek rolny

0

0

0

Łączne zobowiązanie pieniężne

5

0

0

Podatek od posiadania psów

0

0

0

Podatek od środków transportowych

0

0

1

RAZEM

7

0

1

Udzielone ulgi według rodzajów:

RODZAJ NALEŻNOŚCI

UMORZENIE

ROZŁOŻENIA NA RATY

ODROCZENIA

RAZEM

Podatek od nieruchomości

2

0

0

Ci

Podatek rolny

0

0

0

0

Łączne zobowiązanie pieniężne

4

1

0

5

Podatek od posiadania psów

0

0

0

0

Podatek od środków transportowych

0

0

0

0

RAZEM

6

1

0

7

Wielkość udzielonych ulg:

RODZAJE NALEŻNOŚCI

UMORZENIE

ROZŁOŻENIA NA RATY

ODROCZENIA

RAZEM

Podatek od nieruchomości

751,30

0

0

751,30

Podatek rolny

0

0

0

0

Łączne zobowiązanie

584,90

212,20

0

797,10

pieniężne

Podatek od posiadania psów

0

0

0

0

RAZEM

1336,20

0

0

1548,40

WÓJT

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
26 lut 2005

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
26 lut 2005, godz. 19:16

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
26 lut 2005, godz. 19:16