Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie od dnia 22.11.2005r. do dnia 23.12.2005r.
SPRAWOZDANIE
z działalności Wójta Gminy Dobra
w okresie od dnia 22.11.2005r. do dnia 23.12.2005r.
Zarządzeniem z dnia 30.11.2005 r.
w sprawie zmian budżetu Gminy Dobra :
-Zmniejszono dochody i wydatki o kwotę 1086 zł w zadaniach zleconych: w dziale 852-Pomoc społeczna w związku ze zmniejszeniem dotacji celowej z budżetu państwa na wypłatę zasiłków
- zwiększono dochody i wydatki o kwotę 159 630 zł, w zadaniach zleconych:
w dziale 852-Pomoc społeczna w związku z dotacją celową z budżetu państwa na wypłatę świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych 142 820 zł oraz na świadczenia rodzinne 100 zł
w zadaniach własnych: w dziale 801-oświata i wychowanie
w związku z dotacją z budżetu państwa na sfinansowanie prac komisji kwalifikacyjnych 300 zł w dziale 852-Pomoc społeczna
w związku z dotacją z budżetu państwa na wypłatę zasiłków okresowych 2 000 zł
oraz na pokrycie kosztów działalności ośrodka pomocy społecznej 3 186 zł
Dział 854-Edukacyjna opieka wychowawcza
w związku z dotacją z budżetu państwa na wypłatę stypendiów socjalnych 11 224 zł
Dokonano przesunięć wydatków w obrębie działów:
Dział 010-Rolnictwo i łowiectwo 3 500 zł
Dział 700-Gospodarka mieszkaniowa 5 100 zł
Dział750-Administracja publiczna 700 zł
Dział 754-Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 500 zł
Dział 801-Oświata i wychowanie 79 351 zł
Dział 851-Ochrona zdrowia 3 200 zł
Dział 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 300 zł
Dział 921-Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 600 zł
Dział 926-kultura fizyczna i sport 600 zł
Zwiększono wydatki w działach:
Dział 700-Gospodarka mieszkaniowa 9 000 zł
Dział750-Administracja publiczna 2 100 zł
Dział 756-Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych
jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 22 000 zł
Zmniejszono rezerwy o kwotę 33 100 zl
rozdział 92109-domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby, wydatki bieżąc rozdział 92601-obiekty sportowe, wydatki bieżące
Ustalono układ wykonawczy do w/w zarządzenia oraz układ wykonawczy do uchwały Rady Gminy Nr XXVIII/372/05 z dnia 24.11.2005 r.
W w/w okresie w zakresie oświaty zostały podjęte następujące działania:
1. Przedłożono pod obrady Rady Gminy projekt uchwały w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli.
W zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych
Wystawiono 16 zaświadczeń w sprawie posiadania gruntów na terenie gm. Dobra, posiadania gospodarstwa rolnego , o dochodowości z gospodarstwa rolnego, o wykreśleniu zadłużenia z ksiąg wieczystych, potwierdzenia własności nieruchomości położonych na terenie Gminy. Wysłano około 85 wykazów w prawie uzupełnienia danych dotyczących ustalenia wysokości podatku rolnego oraz w sprawie pustelnia podatku od nieruchomości, w związku z nabyciem nieruchomości lub w związku z oddaniem do użytkowania budynków mieszkalnych. Wystawiono 112 decyzji przypisu i odpisu łączny przypis podatków - 796,70 zł łączny odpis podatków -3.245,40 zł
W zakresie podatków od osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek niemających osobowości prawnych :
wydano 2 postanowienia o wszczęciu postępowania
wydano 9 wezwań do złożenia deklaracji,
wydano 6 pism różnych do podatnika o złożenie wyjaśnień,
wydano 1 postanowienie o rozksięgowaniu,
wydano 2 wnioski do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego o wpis hipoteki
przymusowej,wydano 3 wnioski do Urzędu Skarbowego w szczecinie - tytuły wykonawcze
W zakresie egzekucji podatków wystawiono 55 tytuły wykonawcze na kwotę 7.367,90 zł skierowano 5 tytułów wykonawczych za podatek od nieruchomości do Komornika Sadowego na łączną kwotę 10.421,90 zł. Wystąpiono z wnioskiem o wpis hipoteki przymusowej do Sądu Rejonowego w Szczecinie za podatek rolny w kwocie 173,60 zł.
WARUNKI ZABUDOWY:
Wydano:
6 decyzji inwestycji celu publicznego,
25 decyzji o warunkach zabudowy,
9 pism dotyczących spraw różnych - decyzje i odpowiedzi,
sprawy w toku szt. 19.
11 decyzji o warunkach zabudowy w zakresie inwestycji innych niż mieszkaniowe,
postępowania w toku -21,
postępowania w toku - 1
wyjaśniono i załatwiono 2 sprawy związane z lokalizacją inwestycji.
potwierdzono zgodność inwestycji z planem 2 szt.
wydano 3 decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
Wydano 11 decyzji z zakresu warunków zabudowy dla budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego;
ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE:
Pod obrady Rady Gminy przedłożono :
1 projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany planu w miejscowości Wołczkowo dz. nr 511/4-15, 512,513, cz. 385,
1 projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany planu w m. Dobra dz. nr 168/23-26, 168/28 - 43, 168/47, 168/48,
1 projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany planu w m. Mierzyn 2, dz. nr 35/35, 35/36,
1 projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany planu w m. Dołuje, dz. nr 418, 419,
1 projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu zagospodarowania - obwodnica zachodnia Szczecina.
Wydano:
33 zawiadomienia w sprawie numeracji porządkowej,
15 wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania,
19 informacji na temat planu zagospodarowania.
ROZGRANICZENIA NIERUCHOMOŚCI:
wydano 1 postanowienie w sprawie rozgraniczenia nieruchomości,
wydano 2 decyzje w sprawie ustalenia granic nieruchomości,
wydano 3 decyzje w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
Dowody osobiste:
Przyjęto 180 wniosków dowodowych
Wydano 152 dowodów osobistych
Przyjęto 4 zgłoszenia o utracie dowodu osobistego
Ewidencja ludności
1. Wydano 70 poświadczeń o zameldowaniu.
2. Udzielono odpowiedzi na 77 wnioski o udostępnieniu danych ze zbioru danych osobowych.
POMOC SPOŁECZNA:
Wydano łącznie 61 decyzji administracyjne w tym:
W zakresie świadczeń rodzinnych:
25 decyzji pozytywnych,
1 decyzję odmowną,
2 decyzje wygaszaj że prawo do świadczeń
1 decyzję odnośnie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.
decyzje z pomocy społecznej :
30 decyzji pozytywnych,
2 decyzje odmowne;
Pomoc finansowa i rzeczowa w ramach pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r.
Zrealizowano pomoc finansowana łączną kwotę: 42.478 zł;
Zadania własne Gminy - kwota wypłaconych świadczeń 36.364 zł w tym:
zasiłki okresowe - 22.850 zł,
zasiłki celowe -13.514 zł.
Zadania zlecone gminie w zakresie pomocy społecznej obejmują wypłatę zasiłków stałych
• zrealizowano pomoc finansową w formie zasiłków stałych w wysokości 6.114 zł dla 20 świadczeniobiorców
DODATKI MIESZKANIOWE:
- wydano 4 decyzje administracyjne przyznające dodatek mieszkaniowy
- w rozpatrzeniu pozostają 4 wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego.
Dodatki mieszkaniowe wypłacone w łącznej kwocie za miesiące:
listopad 2005 r -3.889,43 zł grudzień 2005 r. - 3.366,16
Zamówienia publiczne: Przetargi w przygotowaniu:
Wykonanie projektu na kanalizacje deszczową w ulicy Mierzyńskiej i Okulickego
Przetargi ogłoszone:
Wykonanie oświetlenia ul. Zagrodowej w m. Dobra
Gospodarka gruntami
1. Wydano 7 decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu podziału nieruchomości:
działka nr 24/58 o powierzchni 0,1307 ha położonej w Bezrzeczu,
działki nr 297 o powierzchni 0,0657 ha ,położonej w Bezrzeczu ,
działki nr 656/271 o powierzchni 1,0951 ha, położonej w Bezrzeczu ,
działka nr 10/143 o powierzchni 0,0609 ha , płożonej w Bezrzeczu ,
działka nr 10/119 o powierzchni 0,5873ha położonej w Bezrzeczu ,
działka nr 1447 o powierzchni 0,5373 ha położonej w Dobrej,
działka nr 238/5 o powierzchni 0,3566 ha położonej w Wołczkowie .
2. Wydano 5 postanowienia w sprawie podziału nieruchomości:
działki nr 560 o powierzchni 0,1003 ha, położonej w Bezrzeczu ,
działki nr 561 o powierzchni 0,0990 ha , położonej w Bezrzeczu ,
działki nr 562 o powierzchni 0,1035 ha , położonej w Bezrzecze ,
działki nr 77 o powierzchni 0,4890 ha, położonej w Mierzynie ,
działka nr 79 o powierzchni 0,4249 ha położona w Mierzynie
działka 34/50 o powierzchni 1,9615 ha położona w Bezrzeczu ,
działka nr 23/67 o powierzchni 0,3361 ha położona w Mierzynie
3. W dniu 14 grudnia 2005r. zawarto akt notarialny na sprzedaż działki nr 195/16 o powierzchni 0,1010 ha położonej w Dobrej .
Działalność kulturalno - sportowa.
Zajęcia plastyczne do różnych grup wiekowych
Zajęcia sportowo-dydaktyczne dla dzieci i młodzieży
Dyskoteki dla różnych grup wiekowych
Pogadanki tematyczne
Mikołajki
Spotkania wigilijne
Przygotowanie do Sylwestra
Organizacja choinki styczniowej dla dzieci z terenu Gminy.
Organizacja bali dla emerytów i rencistów.
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
wydano 6 zezwoleń na sprzedaż piwa przeznaczonego do spożycia poza miejscem sprzedaży
6 zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości do 18% alkoholu przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży
5 zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości alkoholu powyżej 18% do spożycia poza miejscem sprzedaży
Wpisy do ewidencji działalności gospodarczej i decyzje o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej
24 nowych wpisów do działalności gospodarczej
21 zmian we wpisach do ewidencji działalności gospodarczej,
12 decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.
Kanalizacja sanitarna
- wydano 46 zgód i warunków technicznych na przyłącza do kanalizacji sanitarnej deszczowej
wydano 4 pozwolenia na przejazd drogami gminnymi w ograniczonym tonażem,
Przejęto odcinek sieci wodociągowej na:dz. 898/19 i 898/1 w Mierzynie,
Dz. 309 i 22/23 w Mierzynie,
Dz. 514 w m. Bezrzecze,
dz. 628, 656/3, 656,270 w m. Bezrzecze.
Przejęto odcinek sieci kanalizacji sanitarnej na:dz. nr 898/19 i 898/1 w m. Mierzyn,
dz. 656/3, 656,270 w m. Bezrzecze.
Przejęto odcinek sieci kanalizacji deszczowej na:dz. 898/19 i 898/1 w Mierzynie
Ochrona Środowiska, Cmentarzy i Rolnictwa
Wycinka drzew:
3 wnioski pozytywnie
Przecinka pielęgnacyjna:
5 wniosków rozpatrzonych pozytywnie
Rozpatrzono 3 wnioski dotyczące gospodarki odpadami.
WÓJT
Andrzej Grabałowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator BIP Data wytworzenia:
05 sty 2006
Osoba dodająca informacje
Super Admin Data publikacji:
05 sty 2006, godz. 19:50
Osoba aktualizująca informacje
Super Admin Data aktualizacji:
05 sty 2006, godz. 19:50