Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie od dnia 22.11.2005r. do dnia 23.12.2005r.


SPRAWOZDANIE

z działalności Wójta Gminy Dobra

w okresie od dnia 22.11.2005r. do dnia 23.12.2005r.

Zarządzeniem z dnia 30.11.2005 r.

w sprawie zmian budżetu Gminy Dobra :

-Zmniejszono dochody i wydatki o kwotę 1086 zł w zadaniach zleconych: w dziale 852-Pomoc społeczna w związku ze zmniejszeniem dotacji celowej z budżetu państwa na wypłatę zasiłków

- zwiększono dochody i wydatki o kwotę 159 630 zł, w zadaniach zleconych:

w dziale 852-Pomoc społeczna w związku z dotacją celową z budżetu państwa na wypłatę świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych 142 820 zł oraz na świadczenia rodzinne 100 zł

w zadaniach własnych: w dziale 801-oświata i wychowanie

w związku z dotacją z budżetu państwa na sfinansowanie prac komisji kwalifikacyjnych 300 zł w dziale 852-Pomoc społeczna

w związku z dotacją z budżetu państwa na wypłatę zasiłków okresowych 2 000 zł

oraz na pokrycie kosztów działalności ośrodka pomocy społecznej 3 186 zł

Dział 854-Edukacyjna opieka wychowawcza

w związku z dotacją z budżetu państwa na wypłatę stypendiów socjalnych 11 224 zł

Dokonano przesunięć wydatków w obrębie działów:

Dział 010-Rolnictwo i łowiectwo 3 500 zł

Dział 700-Gospodarka mieszkaniowa 5 100 zł

Dział750-Administracja publiczna 700 zł

Dział 754-Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 500 zł

Dział 801-Oświata i wychowanie 79 351 zł

Dział 851-Ochrona zdrowia 3 200 zł

Dział 900-Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 300 zł

Dział 921-Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 600 zł

Dział 926-kultura fizyczna i sport 600 zł

Zwiększono wydatki w działach:

Dział 700-Gospodarka mieszkaniowa 9 000 zł

Dział750-Administracja publiczna 2 100 zł

Dział 756-Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych

jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 22 000 zł

Zmniejszono rezerwy o kwotę 33 100 zl

rozdział 92109-domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby, wydatki bieżąc rozdział 92601-obiekty sportowe, wydatki bieżące

Ustalono układ wykonawczy do w/w zarządzenia oraz układ wykonawczy do uchwały Rady Gminy Nr XXVIII/372/05 z dnia 24.11.2005 r.

W w/w okresie w zakresie oświaty zostały podjęte następujące działania:

1. Przedłożono pod obrady Rady Gminy projekt uchwały w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli.

W zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego dla osób fizycznych

Wystawiono 16 zaświadczeń w sprawie posiadania gruntów na terenie gm. Dobra, posiadania gospodarstwa rolnego , o dochodowości z gospodarstwa rolnego, o wykreśleniu zadłużenia z ksiąg wieczystych, potwierdzenia własności nieruchomości położonych na terenie Gminy. Wysłano około 85 wykazów w prawie uzupełnienia danych dotyczących ustalenia wysokości podatku rolnego oraz w sprawie pustelnia podatku od nieruchomości, w związku z nabyciem nieruchomości lub w związku z oddaniem do użytkowania budynków mieszkalnych. Wystawiono 112 decyzji przypisu i odpisu łączny przypis podatków - 796,70 zł łączny odpis podatków -3.245,40 zł

W zakresie podatków od osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek niemających osobowości prawnych :

  • wydano 2 postanowienia o wszczęciu postępowania

  • wydano 9 wezwań do złożenia deklaracji,

  • wydano 6 pism różnych do podatnika o złożenie wyjaśnień,

  • wydano 1 postanowienie o rozksięgowaniu,

  • wydano 2 wnioski do Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego o wpis hipoteki
    przymusowej,

  • wydano 3 wnioski do Urzędu Skarbowego w szczecinie - tytuły wykonawcze

W zakresie egzekucji podatków wystawiono 55 tytuły wykonawcze na kwotę 7.367,90 zł skierowano 5 tytułów wykonawczych za podatek od nieruchomości do Komornika Sadowego na łączną kwotę 10.421,90 zł. Wystąpiono z wnioskiem o wpis hipoteki przymusowej do Sądu Rejonowego w Szczecinie za podatek rolny w kwocie 173,60 zł.

WARUNKI ZABUDOWY:

Wydano:

  • 6 decyzji inwestycji celu publicznego,

  • 25 decyzji o warunkach zabudowy,

  • 9 pism dotyczących spraw różnych - decyzje i odpowiedzi,

  • sprawy w toku szt. 19.

  • 11 decyzji o warunkach zabudowy w zakresie inwestycji innych niż mieszkaniowe,

  • postępowania w toku -21,

  • postępowania w toku - 1

  • wyjaśniono i załatwiono 2 sprawy związane z lokalizacją inwestycji.

  • potwierdzono zgodność inwestycji z planem 2 szt.

  • wydano 3 decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach

Wydano 11 decyzji z zakresu warunków zabudowy dla budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego;

ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE:

Pod obrady Rady Gminy przedłożono :

  • 1 projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany planu w miejscowości Wołczkowo dz. nr 511/4-15, 512,513, cz. 385,

  • 1 projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany planu w m. Dobra dz. nr 168/23-26, 168/28 - 43, 168/47, 168/48,

  • 1 projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany planu w m. Mierzyn 2, dz. nr 35/35, 35/36,

  • 1 projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany planu w m. Dołuje, dz. nr 418, 419,

  • 1 projekt uchwały w sprawie przyjęcia planu zagospodarowania - obwodnica zachodnia Szczecina.

Wydano:

  • 33 zawiadomienia w sprawie numeracji porządkowej,

  • 15 wypisów i wyrysów z planów zagospodarowania,

  • 19 informacji na temat planu zagospodarowania.

ROZGRANICZENIA NIERUCHOMOŚCI:

  • wydano 1 postanowienie w sprawie rozgraniczenia nieruchomości,

  • wydano 2 decyzje w sprawie ustalenia granic nieruchomości,

  • wydano 3 decyzje w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.

Dowody osobiste:

  1. Przyjęto 180 wniosków dowodowych

  2. Wydano 152 dowodów osobistych

  3. Przyjęto 4 zgłoszenia o utracie dowodu osobistego

Ewidencja ludności

1. Wydano 70 poświadczeń o zameldowaniu.

2. Udzielono odpowiedzi na 77 wnioski o udostępnieniu danych ze zbioru danych osobowych.

POMOC SPOŁECZNA:

Wydano łącznie 61 decyzji administracyjne w tym:

W zakresie świadczeń rodzinnych:

  • 25 decyzji pozytywnych,

  • 1 decyzję odmowną,

  • 2 decyzje wygaszaj że prawo do świadczeń

  • 1 decyzję odnośnie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.

decyzje z pomocy społecznej :

  • 30 decyzji pozytywnych,

  • 2 decyzje odmowne;

Pomoc finansowa i rzeczowa w ramach pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r.

Zrealizowano pomoc finansowana łączną kwotę: 42.478 zł;

Zadania własne Gminy - kwota wypłaconych świadczeń 36.364 zł w tym:

  • zasiłki okresowe - 22.850 zł,

  • zasiłki celowe -13.514 zł.

Zadania zlecone gminie w zakresie pomocy społecznej obejmują wypłatę zasiłków stałych

• zrealizowano pomoc finansową w formie zasiłków stałych w wysokości 6.114 zł dla 20 świadczeniobiorców

DODATKI MIESZKANIOWE:

- wydano 4 decyzje administracyjne przyznające dodatek mieszkaniowy

- w rozpatrzeniu pozostają 4 wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego.
Dodatki mieszkaniowe wypłacone w łącznej kwocie za miesiące:

listopad 2005 r -3.889,43 zł grudzień 2005 r. - 3.366,16

Zamówienia publiczne: Przetargi w przygotowaniu:

Wykonanie projektu na kanalizacje deszczową w ulicy Mierzyńskiej i Okulickego

Przetargi ogłoszone:

Wykonanie oświetlenia ul. Zagrodowej w m. Dobra

Gospodarka gruntami

1. Wydano 7 decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu podziału nieruchomości:

  • działka nr 24/58 o powierzchni 0,1307 ha położonej w Bezrzeczu,

  • działki nr 297 o powierzchni 0,0657 ha ,położonej w Bezrzeczu ,

  • działki nr 656/271 o powierzchni 1,0951 ha, położonej w Bezrzeczu ,

  • działka nr 10/143 o powierzchni 0,0609 ha , płożonej w Bezrzeczu ,

  • działka nr 10/119 o powierzchni 0,5873ha położonej w Bezrzeczu ,

  • działka nr 1447 o powierzchni 0,5373 ha położonej w Dobrej,

  • działka nr 238/5 o powierzchni 0,3566 ha położonej w Wołczkowie .
    2. Wydano 5 postanowienia w sprawie podziału nieruchomości:

  • działki nr 560 o powierzchni 0,1003 ha, położonej w Bezrzeczu ,

  • działki nr 561 o powierzchni 0,0990 ha , położonej w Bezrzeczu ,

  • działki nr 562 o powierzchni 0,1035 ha , położonej w Bezrzecze ,

  • działki nr 77 o powierzchni 0,4890 ha, położonej w Mierzynie ,

  • działka nr 79 o powierzchni 0,4249 ha położona w Mierzynie

  • działka 34/50 o powierzchni 1,9615 ha położona w Bezrzeczu ,

  • działka nr 23/67 o powierzchni 0,3361 ha położona w Mierzynie

3. W dniu 14 grudnia 2005r. zawarto akt notarialny na sprzedaż działki nr 195/16 o powierzchni 0,1010 ha położonej w Dobrej .

Działalność kulturalno - sportowa.

  1. Zajęcia plastyczne do różnych grup wiekowych

  2. Zajęcia sportowo-dydaktyczne dla dzieci i młodzieży

  3. Dyskoteki dla różnych grup wiekowych

  4. Pogadanki tematyczne

  5. Mikołajki

  6. Spotkania wigilijne

  7. Przygotowanie do Sylwestra

  8. Organizacja choinki styczniowej dla dzieci z terenu Gminy.

  9. Organizacja bali dla emerytów i rencistów.

Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

  • wydano 6 zezwoleń na sprzedaż piwa przeznaczonego do spożycia poza miejscem sprzedaży

  • 6 zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości do 18% alkoholu przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży

  • 5 zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości alkoholu powyżej 18% do spożycia poza miejscem sprzedaży

Wpisy do ewidencji działalności gospodarczej i decyzje o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej

  • 24 nowych wpisów do działalności gospodarczej

  • 21 zmian we wpisach do ewidencji działalności gospodarczej,

  • 12 decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.

Kanalizacja sanitarna

- wydano 46 zgód i warunków technicznych na przyłącza do kanalizacji sanitarnej deszczowej

  • wydano 4 pozwolenia na przejazd drogami gminnymi w ograniczonym tonażem,
    Przejęto odcinek sieci wodociągowej na:

  • dz. 898/19 i 898/1 w Mierzynie,

  • Dz. 309 i 22/23 w Mierzynie,

  • Dz. 514 w m. Bezrzecze,

  • dz. 628, 656/3, 656,270 w m. Bezrzecze.
    Przejęto odcinek sieci kanalizacji sanitarnej na:

  • dz. nr 898/19 i 898/1 w m. Mierzyn,

  • dz. 656/3, 656,270 w m. Bezrzecze.
    Przejęto odcinek sieci kanalizacji deszczowej na:

  • dz. 898/19 i 898/1 w Mierzynie

Ochrona Środowiska, Cmentarzy i Rolnictwa

Wycinka drzew:

3 wnioski pozytywnie

Przecinka pielęgnacyjna:

5 wniosków rozpatrzonych pozytywnie

Rozpatrzono 3 wnioski dotyczące gospodarki odpadami.

WÓJT

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
05 sty 2006

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
05 sty 2006, godz. 19:50

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
05 sty 2006, godz. 19:50