Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie od 25 marca do 26 kwietnia 2004r.
Sprawozdanie z działalności Wójta
w okresie od 25 marca do 26 kwietnia 2004r.
|
I. Budżet gminy:
Zarządzeniem Nr 18/04 z dnia 31.03.2004r.:
- w dziale 852 - pomoc społeczna zwiększono dochody o kwotę 15.200 zł stanowiącą dotacje otrzymane z budżetu państwa na zadania zlecone tj. na zakupy inwestycyjne 3.200 zł oraz zasiłki na pomoc społeczną 12.000zł.
Jednocześnie zwiększono plan wydatków o 15.200 zł zgodnie z przeznaczeniem dotacji.
Dokonano przesunięć wydatków bieżących w ramach działów na łączną kwotę 8.493 zł:
Dział 600 - transport i łączność 350 zł
Dział 700 - gospodarka mieszkaniowa 100 zł
Dział 710 - działalność usługowa 2500 zł
Dział 750 - administracja publiczna 1 zł
Dział 754 - bezpieczeństwo publ. i ochr. pp 244 zł
Dział 900 - gospodarka komun. i ochr. środ. 450 zł
Dział 921 - kultura i ochr. dziedzictwa
narodowego 2348 zł
Dział 926 - kultura fizyczna i sport 2500 zł
II. Gospodarka gruntami:
Zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami w sprawie warunkowych umów sprzedaży nie skorzystano z prawa pierwokupu - 49 umów.
Wydano 6 decyzje o warunkach zabudowy w sprawie zasad podziału nieruchomości.
Wydano 20 postanowień w sprawie wstępnego podziału nieruchomości.
Wydano 7 decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu podziału
Spisano protokół uzgodnień w sprawie bezprzetargowej sprzedaży działki nr 749 o pow.0,0041 ha położonej w Dobrej dla Grupy Energetycznej ENEA S.A. w Szczecinie.
Spisano protokół uzgodnień w sprawie bezprzetargowej sprzedaży działki nr 4891/7 o pow. 0,0258 ha położonej w Wołczkowie dla Pani Danuty Sroka.
III. W zakresie zamówień publicznych podpisano następujące umowy:
Zlecono wykonanie wtórnika geodezyjnego na:
chodnik w ul. Szczecińskiej do „Noratela” - wykonano
Wystąpiono o wydanie decyzji lokalizacyjnej celu publicznego dla tematu: Wykonanie ciągu pieszo-jezdnego w ul. Tytusa.
Uzyskano decyzje o lokalizacji celu publicznego dla tematu:
Budowa chodnika i wjazdów w Dołujach - PT- przekazano do projektowania.
Wykonano kosztorys na ul. Wykopaliskową w Mierzynie.
Ogłoszono przetargi:
wykonanie chodnika i wjazdów w m. Mierzyn ul. Welecka,
wykonanie chodnika i wjazdów w m. Wołczkowo ul. Lipowa,
wykonanie remontu ul. Nowowiejskiej w m. Bezrzecze,
wykonanie i montaż znaków z nazwą ulic na terenie gm. Dobra,
konserwacja i utrzymanie czystości chodników , placów, boisk na terenie gm. Dobra,
opracowanie projektów decyzji celu publicznego oraz innych nie będących budownictwem mieszkaniowym,
wykonanie miejsc parkingowych i zatoki autobusowej w m. Bezrzecze ul. Koralowa.
IV. Działalność gospodarcza:
Wydano:
jedno zezwolenie na sprzedaż piwa przeznaczonego do spożycia
w miejscu sprzedaży,jedno zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18% alkoholu przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży,
28 nowych wpisów do ewidencji działalności gospodarczej,
48 zmian we wpisach do ewidencji działalności gospodarczej,
9 decyzje o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.
V. W zakresie spraw obywatelskich :
Przyjęto 118 wniosków dowodowych.
Wydano 88 dowodów osobistych.
Przyjęto 2 zgłoszenia o utracie dowodów osobistych.
Wydano 50 poświadczeń o zameldowaniu.
Udzielono odpowiedzi na 5 wniosków zakresie udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych.
Wydano 6 postanowień zakresie wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego nieruchomości.
1 decyzję o rozgraniczeniu nieruchomości nr 29 w obrębie Łęgi.
1 decyzje o przekształceniu użytkowania wieczystego w prawo własności działki nr 13/45 w obrębie Skarbimierzyce.
IX. W zakresie oświaty:
Złożony przez nas wniosek remontowo-inwestycyjny do Programu Aktywizacji Obszarów Wiejskich - podkomponent B2- Edukacja o pozyskanie środków finansowych na wyposażenie świetlicy szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej w Rędzinach - został umieszczony na liście rankingowej na pozycji nie zapewniającej dofinansowania.
Z dniem 14 kwietni 2004 r. wprowadzono do arkusza organizacyjnego PSP w Bezrzeczu prowadzenie zajęć nauczania indywidualnego dla dwóch uczniów w ilości 18 godzin tygodniowo.
Przedłożono pod obrady Rady Gminy projekt uchwały w sprawie ustalenia sieci prowadzonych przez Gminę Dobra oddziałów przedszkolnych.
X. Warunki zabudowy:
Wydano 3 decyzje o warunkach zabudowy w zakresie inwestycji innych niż mieszkaniowe.
Wydano 7 decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie uzbrojenia terenu.
XI. Ośrodek Pomocy Społecznej:
Wydano 18 decyzji dotyczących dodatku mieszkaniowego
XII. Podatki i opłaty lokalne:
Rozpatrzono 16 wniosków podatników, z czego w 11 przypadkach udzielono wnioskowane ulgi, w 2 przypadkach wnioski pozostawiono bez rozpatrzenia, w 2 przypadkach odmówiono wszczęcia postępowania a w 1 przypadku podanie było bezprzedmiotowe.
Wystawiono 4 tytuły wykonawcze do Komornika Sądowego.
WÓJT
Andrzej Grabałowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Łukasz Dziuban Data wytworzenia:
06 maj 2004
Osoba dodająca informacje
Łukasz Dziuban Data publikacji:
06 maj 2004, godz. 11:43
Osoba aktualizująca informacje
Łukasz Dziuban Data aktualizacji:
06 maj 2004, godz. 11:43