Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie od 25 marca do 26 kwietnia 2004r.


Sprawozdanie z działalności Wójta

w okresie od 25 marca do 26 kwietnia 2004r.

I. Budżet gminy:

  1. Zarządzeniem Nr 18/04 z dnia 31.03.2004r.:

- w dziale 852 - pomoc społeczna zwiększono dochody o kwotę 15.200 zł stanowiącą dotacje otrzymane z budżetu państwa na zadania zlecone tj. na zakupy inwestycyjne 3.200 zł oraz zasiłki na pomoc społeczną 12.000zł.

Jednocześnie zwiększono plan wydatków o 15.200 zł zgodnie z przeznaczeniem dotacji.

  1. Dokonano przesunięć wydatków bieżących w ramach działów na łączną kwotę 8.493 zł:

Dział 600 - transport i łączność 350 zł

Dział 700 - gospodarka mieszkaniowa 100 zł

Dział 710 - działalność usługowa 2500 zł

Dział 750 - administracja publiczna 1 zł

Dział 754 - bezpieczeństwo publ. i ochr. pp 244 zł

Dział 900 - gospodarka komun. i ochr. środ. 450 zł

Dział 921 - kultura i ochr. dziedzictwa

narodowego 2348 zł

Dział 926 - kultura fizyczna i sport 2500 zł

II. Gospodarka gruntami:

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami w sprawie warunkowych umów sprzedaży nie skorzystano z prawa pierwokupu - 49 umów.

  2. Wydano 6 decyzje o warunkach zabudowy w sprawie zasad podziału nieruchomości.

  3. Wydano 20 postanowień w sprawie wstępnego podziału nieruchomości.

  4. Wydano 7 decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu podziału

  5. Spisano protokół uzgodnień w sprawie bezprzetargowej sprzedaży działki nr 749 o pow.0,0041 ha położonej w Dobrej dla Grupy Energetycznej ENEA S.A. w Szczecinie.

  6. Spisano protokół uzgodnień w sprawie bezprzetargowej sprzedaży działki nr 4891/7 o pow. 0,0258 ha położonej w Wołczkowie dla Pani Danuty Sroka.

III. W zakresie zamówień publicznych podpisano następujące umowy:

  1. Zlecono wykonanie wtórnika geodezyjnego na:

chodnik w ul. Szczecińskiej do „Noratela” - wykonano

  1. Wystąpiono o wydanie decyzji lokalizacyjnej celu publicznego dla tematu: Wykonanie ciągu pieszo-jezdnego w ul. Tytusa.

  2. Uzyskano decyzje o lokalizacji celu publicznego dla tematu:

Budowa chodnika i wjazdów w Dołujach - PT- przekazano do projektowania.

  1. Wykonano kosztorys na ul. Wykopaliskową w Mierzynie.

  2. Ogłoszono przetargi:

    • wykonanie chodnika i wjazdów w m. Mierzyn ul. Welecka,

    • wykonanie chodnika i wjazdów w m. Wołczkowo ul. Lipowa,

    • wykonanie remontu ul. Nowowiejskiej w m. Bezrzecze,

    • wykonanie i montaż znaków z nazwą ulic na terenie gm. Dobra,

    • konserwacja i utrzymanie czystości chodników , placów, boisk na terenie gm. Dobra,

    • opracowanie projektów decyzji celu publicznego oraz innych nie będących budownictwem mieszkaniowym,

    • wykonanie miejsc parkingowych i zatoki autobusowej w m. Bezrzecze ul. Koralowa.

IV. Działalność gospodarcza:

  1. Wydano:

    • jedno zezwolenie na sprzedaż piwa przeznaczonego do spożycia
      w miejscu sprzedaży,

    • jedno zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18% alkoholu przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży,

    • 28 nowych wpisów do ewidencji działalności gospodarczej,

    • 48 zmian we wpisach do ewidencji działalności gospodarczej,

    • 9 decyzje o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.

V. W zakresie spraw obywatelskich :

  1. Przyjęto 118 wniosków dowodowych.

  2. Wydano 88 dowodów osobistych.

  3. Przyjęto 2 zgłoszenia o utracie dowodów osobistych.

  4. Wydano 50 poświadczeń o zameldowaniu.

  5. Udzielono odpowiedzi na 5 wniosków zakresie udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych.

  6. Wydano 6 postanowień zakresie wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego nieruchomości.

  7. 1 decyzję o rozgraniczeniu nieruchomości nr 29 w obrębie Łęgi.

  8. 1 decyzje o przekształceniu użytkowania wieczystego w prawo własności działki nr 13/45 w obrębie Skarbimierzyce.

IX. W zakresie oświaty:

  1. Złożony przez nas wniosek remontowo-inwestycyjny do Programu Aktywizacji Obszarów Wiejskich - podkomponent B2- Edukacja o pozyskanie środków finansowych na wyposażenie świetlicy szkolnej w Publicznej Szkole Podstawowej w Rędzinach - został umieszczony na liście rankingowej na pozycji nie zapewniającej dofinansowania.

  2. Z dniem 14 kwietni 2004 r. wprowadzono do arkusza organizacyjnego PSP w Bezrzeczu prowadzenie zajęć nauczania indywidualnego dla dwóch uczniów w ilości 18 godzin tygodniowo.

  3. Przedłożono pod obrady Rady Gminy projekt uchwały w sprawie ustalenia sieci prowadzonych przez Gminę Dobra oddziałów przedszkolnych.

X. Warunki zabudowy:

  1. Wydano 3 decyzje o warunkach zabudowy w zakresie inwestycji innych niż mieszkaniowe.

  2. Wydano 7 decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie uzbrojenia terenu.

XI. Ośrodek Pomocy Społecznej:

Wydano 18 decyzji dotyczących dodatku mieszkaniowego

XII. Podatki i opłaty lokalne:

  1. Rozpatrzono 16 wniosków podatników, z czego w 11 przypadkach udzielono wnioskowane ulgi, w 2 przypadkach wnioski pozostawiono bez rozpatrzenia, w 2 przypadkach odmówiono wszczęcia postępowania a w 1 przypadku podanie było bezprzedmiotowe.

  2. Wystawiono 4 tytuły wykonawcze do Komornika Sądowego.

WÓJT

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Łukasz Dziuban

Data wytworzenia:
06 maj 2004

Osoba dodająca informacje

Łukasz Dziuban

Data publikacji:
06 maj 2004, godz. 11:43

Osoba aktualizująca informacje

Łukasz Dziuban

Data aktualizacji:
06 maj 2004, godz. 11:43