Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie od 21.08.2004r. do 10.10.2004r


Sprawozdanie z działalności Wójta

w okresie od 21.08.2004r. do 10.10.2004r.

Budżet Gminy:

Zarządzenie Nr 45/04 z dnia 31.08.2004r.

- dokonano przesunięć wydatków bieżących na łączną kwotę 22.032 zł
w ramach działów:

Dział 010 — Rolnictwo i łowiectwo 2.000 zł Dział 600 - Transport i łączność i.UOO zł Dział 700 - Gospodarka mieszkaniowa 8.500 zł Dział 754 - Bezpieczeństwo publiczne i

ochrona ppożarowa 82 zł

Dział 750 - Administracja publiczna 4.450 zł

Dział 756 - Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych oraz wydatki
związane z ich poborem 300 zł

Dział - Ochrona zdrowia 600 zł

Dział 926 - Kultura fizyczna i sport 1.100 zł

- ustalono układ wykonawczy do w/w zarządzenia oraz do uchwały Rady
Gminy Nr XVI/247/04 z dnia 26 sierpnia 2004r.

Zarządzenie Nr 54/04 z dnia 30.09.2004r.

- w dziale 852 - Pomoc społeczna zwiększono dochody o kwotę 50.724 zł
stanowiącą dotacje otrzymane z budżetu państwa na zadania zlecone tj. na
świadczenia rodzinne.

Jednocześnie zwiększono plan wydatków na łączną kwotę 50.724 zł.

- dokonano przesunięć wydatków bieżących na łączną kwotę 50.487 zł
w ramach działów:

Dział 010 - Rolnictwo i łowiectwo 3.000 zł
Dział 600 -Transport i łączność 7.930 zł
Dział 630 - Turystyka 1.226 zł

Dział 700 - Gospodarka mieszkaniowa 6.000 zł Dział 750-Administracja publiczna 1.377 zł Dział 754 - Bezpieczeństwo publiczne i

ochrona ppożarowa 616 zł Dział 801 - Oświata i wychowanie 18.133 zł Dział 900 - Gospodarka komunalna i

ochrona środowiska 25 zł

Dział 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa

narodowego 7.580 zł

Dział 926 - Kultura fizyczna i sport 4.600 zł

- ustalono układ wykonawczy do w/w zarządzenia.

Gospodarka gruntami:

Zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami

w sprawie warunkowych umów sprzedaży nie skorzystano z prawa

pierwokupu -6 działek położonych na terenie Gminy Dobra.

Wydano 5 postanowień opiniujących wstępny projekt podziału działek.

Wydano 13 decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu podziału.

Podpisano akt notarialny na nieodpłatne nabycie od Agencji

Nieruchomości Rolnej działki nr 79/6 u pow. 2,00 ha położonej w obrębie

Stolec.

Podpisano akt notarialny na sprzedaż bezprzetargową działki nr 311/38 o

powierzchni 3347 m2 położonej w Dobrej na rzecz współwłaścicieli

nieruchomości przyległej tj. działki nr 1176.

Wydano 2 decyzje o warunkach zabudowy określającej zasady podziału

działki.

W zakresie zamówień publicznych podpisano następujące umowy:

1/ Remont ulicy Malinowej w m. Wołczkowo

2/ Obsługę prawną UG Dobra

3/ Remont dróg gminnych

4/ Wykonanie miejsc postojowych i nawierzchni ażurowej w m. Dobra

5/ Wywóz odpadów komunalnych z terenu gm. Dobra.

W trakcie procedury przetargowej są zadania:

1/ Budowa chodnika i wjazdów w m. Buk

2/ Budowa chodnika i wjazdów w m. Lubieszyn

3/ Budowa nawierzchni ul. Wykopaliskowej w Mierzynie.

Uzyskano decyzję lokalizacyjną na:

Przebudowę ul. Mierzyńskiej w Mierzynie - przekazano do projektowania.

Zostały złożone dokumenty na pozwolenie na budowę na zadania:

1/ Budowa ciągu pieszo jezdnego ul. Tytusa w Mierzynie

2/ Budowa chodnika i wjazdów w ul. Szczecińskiej ( do Noratela)

Zlecono i wykonano:

naprawę nawierzchni dróg gminnych ul. Nasiennej i ul. Mierzyńskiej

naprawę zapadniętej studni w uzupełnieniem ubytków w nawierzchni drogi

ul. Wesołej w m. Mierzyn,

regulację krawężników przy ul. Jasnej i ul. Letniej w m. Wołczkowo

odwodnienie drogi gminnej przy piekarni w m. Dobra poprzez wykonanie

wpustu do kanalizacji deszczowej

zabudowę rowu melioracyjnego przy ul. Długiej w m. Mierzyn.

Zlecono i jest w trakcie wykonywania remont nawierzchni dróg gminnych

wykonanych z płyt betonowych na Oś. Młodość w m. Bezrzecze poprzez

łatanie ubytków w nawierzchni masą bitumiczną — emuleksem.

Zlecono przygotowanie i wykonanie organizacji ruchu na:

  • ul. Ogrodowej w m. Wołczkowo

  • na skrzyżowaniu ul. Grafitowej z drogą na cmentarz

  • drodze gminnej dz. nr 244/1 w m. Mierzyn

  • na ul. Brylantowej w m. Bezrzecze

Działalność gospodarcza:

Wydano :

1/ jedno zezwolenie na sprzedaż piwa przeznaczonego do spożycia poza

miejscem sprzedaży

2/ jedno zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości

poniżej 18% alkoholu przeznaczonych do spożycia poza miejscem

sprzedaży

3/ jedno zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości

powyżej 18% alkoholu przeznaczonych do spożycia poza miejscem

sprzedaży

4/ 37 nowych wpisów do ewidencji działalności gospodarczej

5/81 zmian we wpisach do ewidencji działalności gospodarczej

61 13 decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.

Warunki zabudowy:

Wydano:

  • 11 decyzji o warunkach zabudowy w zakresie inwestycji innych niż
    mieszkaniowe.

  • 9 decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
    uzbrojenia terenu.

- wypis i wyrys z planu - 7 szt.

  • 7 decyzji o warunkach zabudowy dla budownictwa mieszkaniowego
    jednorodzinnego,

  • 2 decyzje umarzające postępowanie w sprawie wydania decyzji o
    warunkach zabudowy,

Ośrodek Pomocy Społecznej:

Wydano:

- 40 decyzji dotyczących dodatku mieszkaniowego

- 163 decyzje administracyjne w zakresie świadczeń rodzinnych i zasiłków z
pomocy społecznej.

Ochrona Środowiska:

Wycinka drzew:

  • 6 wydanych decyzji pozytywnych

  • 1 negatywne

  • 1 zezwolenie na dokonanie cięć pielęgnacyjnych,
    Pozyskanie drewna:

1 wniosek przekazano zgodnie z kompetencjami

Zarządzenia Wójta :

W w/w okresie podjęto 13 zarządzeń.

Ewidencja ludności i sprawy obywatelskie:

  • przyjęto 194 wniosków dowodowych,

  • wydano 203 dowodów osobistych,

  • przyjęto 15 zgłoszeń o utracie dowodów osobistych,

  • wydano 144 poświadczenia o zameldowaniu,

  • udzielono odpowiedzi na 14 wniosków o udostępnieniu danych ze zbioru
    danych osobowych,

  • wydano 2 decyzje o wymeldowaniu,

Podatki i opłaty lokalne:

Rozpatrzono 9 wniosków podatników, z czego w 8 przypadkach udzielono

wnioskowane ulgi.

Dokonano umorzeń na kwotę 4.369.66 za : przyłącze kanalizacyjne,

dzierżawę gruntów, ścieki, dzierżawę terenu, wynajem autokaru.

W zakresie podatków od osób prawnych rozpatrzono 2 wnioski

podatników.

Zagospodarowanie przestrzenne :

Pod obrady Rady Gminy przedłożono:

- 1 projekt uchwały w sprawi nadania nazwy ulicy zlokalizowanej w m.
Mierzyn,

- 3 projekty uchwał w sprawie przystąpienia do sporządzania zmian w
planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra ( Bezrzecze, Dobra,
Wąwelnica).

Wójt

Andrzej Grabałowski


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
09 lis 2004

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
09 lis 2004, godz. 18:07

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
09 lis 2004, godz. 18:07