Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie od 21.08.2004r. do 10.10.2004r
Sprawozdanie z działalności Wójta
w okresie od 21.08.2004r. do 10.10.2004r.
Budżet Gminy:
Zarządzenie Nr 45/04 z dnia 31.08.2004r.
- dokonano przesunięć wydatków bieżących na łączną kwotę 22.032 zł
w ramach działów:
Dział 010 — Rolnictwo i łowiectwo 2.000 zł Dział 600 - Transport i łączność i.UOO zł Dział 700 - Gospodarka mieszkaniowa 8.500 zł Dział 754 - Bezpieczeństwo publiczne i
ochrona ppożarowa 82 zł
Dział 750 - Administracja publiczna 4.450 zł
Dział 756 - Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych oraz wydatki
związane z ich poborem 300 zł
Dział - Ochrona zdrowia 600 zł
Dział 926 - Kultura fizyczna i sport 1.100 zł
- ustalono układ wykonawczy do w/w zarządzenia oraz do uchwały Rady
Gminy Nr XVI/247/04 z dnia 26 sierpnia 2004r.
Zarządzenie Nr 54/04 z dnia 30.09.2004r.
- w dziale 852 - Pomoc społeczna zwiększono dochody o kwotę 50.724 zł
stanowiącą dotacje otrzymane z budżetu państwa na zadania zlecone tj. na
świadczenia rodzinne.
Jednocześnie zwiększono plan wydatków na łączną kwotę 50.724 zł.
- dokonano przesunięć wydatków bieżących na łączną kwotę 50.487 zł
w ramach działów:
Dział 010 - Rolnictwo i łowiectwo 3.000 zł
Dział 600 -Transport i łączność 7.930 zł
Dział 630 - Turystyka 1.226 zł
Dział 700 - Gospodarka mieszkaniowa 6.000 zł Dział 750-Administracja publiczna 1.377 zł Dział 754 - Bezpieczeństwo publiczne i
ochrona ppożarowa 616 zł Dział 801 - Oświata i wychowanie 18.133 zł Dział 900 - Gospodarka komunalna i
ochrona środowiska 25 zł
Dział 921 - Kultura i ochrona dziedzictwa
narodowego 7.580 zł
Dział 926 - Kultura fizyczna i sport 4.600 zł
- ustalono układ wykonawczy do w/w zarządzenia.
Gospodarka gruntami:
Zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami
w sprawie warunkowych umów sprzedaży nie skorzystano z prawa
pierwokupu -6 działek położonych na terenie Gminy Dobra.
Wydano 5 postanowień opiniujących wstępny projekt podziału działek.
Wydano 13 decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu podziału.
Podpisano akt notarialny na nieodpłatne nabycie od Agencji
Nieruchomości Rolnej działki nr 79/6 u pow. 2,00 ha położonej w obrębie
Stolec.
Podpisano akt notarialny na sprzedaż bezprzetargową działki nr 311/38 o
powierzchni 3347 m2 położonej w Dobrej na rzecz współwłaścicieli
nieruchomości przyległej tj. działki nr 1176.
Wydano 2 decyzje o warunkach zabudowy określającej zasady podziału
działki.
W zakresie zamówień publicznych podpisano następujące umowy:
1/ Remont ulicy Malinowej w m. Wołczkowo
2/ Obsługę prawną UG Dobra
3/ Remont dróg gminnych
4/ Wykonanie miejsc postojowych i nawierzchni ażurowej w m. Dobra
5/ Wywóz odpadów komunalnych z terenu gm. Dobra.
W trakcie procedury przetargowej są zadania:
1/ Budowa chodnika i wjazdów w m. Buk
2/ Budowa chodnika i wjazdów w m. Lubieszyn
3/ Budowa nawierzchni ul. Wykopaliskowej w Mierzynie.
Uzyskano decyzję lokalizacyjną na:
Przebudowę ul. Mierzyńskiej w Mierzynie - przekazano do projektowania.
Zostały złożone dokumenty na pozwolenie na budowę na zadania:
1/ Budowa ciągu pieszo jezdnego ul. Tytusa w Mierzynie
2/ Budowa chodnika i wjazdów w ul. Szczecińskiej ( do Noratela)
Zlecono i wykonano:
naprawę nawierzchni dróg gminnych ul. Nasiennej i ul. Mierzyńskiej
naprawę zapadniętej studni w uzupełnieniem ubytków w nawierzchni drogi
ul. Wesołej w m. Mierzyn,
regulację krawężników przy ul. Jasnej i ul. Letniej w m. Wołczkowo
odwodnienie drogi gminnej przy piekarni w m. Dobra poprzez wykonanie
wpustu do kanalizacji deszczowej
zabudowę rowu melioracyjnego przy ul. Długiej w m. Mierzyn.
Zlecono i jest w trakcie wykonywania remont nawierzchni dróg gminnych
wykonanych z płyt betonowych na Oś. Młodość w m. Bezrzecze poprzez
łatanie ubytków w nawierzchni masą bitumiczną — emuleksem.
Zlecono przygotowanie i wykonanie organizacji ruchu na:
ul. Ogrodowej w m. Wołczkowo
na skrzyżowaniu ul. Grafitowej z drogą na cmentarz
drodze gminnej dz. nr 244/1 w m. Mierzyn
na ul. Brylantowej w m. Bezrzecze
Działalność gospodarcza:
Wydano :
1/ jedno zezwolenie na sprzedaż piwa przeznaczonego do spożycia poza
miejscem sprzedaży
2/ jedno zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości
poniżej 18% alkoholu przeznaczonych do spożycia poza miejscem
sprzedaży
3/ jedno zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości
powyżej 18% alkoholu przeznaczonych do spożycia poza miejscem
sprzedaży
4/ 37 nowych wpisów do ewidencji działalności gospodarczej
5/81 zmian we wpisach do ewidencji działalności gospodarczej
61 13 decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.
Warunki zabudowy:
Wydano:
11 decyzji o warunkach zabudowy w zakresie inwestycji innych niż
mieszkaniowe.9 decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
uzbrojenia terenu.
- wypis i wyrys z planu - 7 szt.
7 decyzji o warunkach zabudowy dla budownictwa mieszkaniowego
jednorodzinnego,2 decyzje umarzające postępowanie w sprawie wydania decyzji o
warunkach zabudowy,
Ośrodek Pomocy Społecznej:
Wydano:
- 40 decyzji dotyczących dodatku mieszkaniowego
- 163 decyzje administracyjne w zakresie świadczeń rodzinnych i zasiłków z
pomocy społecznej.
Ochrona Środowiska:
Wycinka drzew:
6 wydanych decyzji pozytywnych
1 negatywne
1 zezwolenie na dokonanie cięć pielęgnacyjnych,
Pozyskanie drewna:
1 wniosek przekazano zgodnie z kompetencjami
Zarządzenia Wójta :
W w/w okresie podjęto 13 zarządzeń.
Ewidencja ludności i sprawy obywatelskie:
przyjęto 194 wniosków dowodowych,
wydano 203 dowodów osobistych,
przyjęto 15 zgłoszeń o utracie dowodów osobistych,
wydano 144 poświadczenia o zameldowaniu,
udzielono odpowiedzi na 14 wniosków o udostępnieniu danych ze zbioru
danych osobowych,
wydano 2 decyzje o wymeldowaniu,
Podatki i opłaty lokalne:
Rozpatrzono 9 wniosków podatników, z czego w 8 przypadkach udzielono
wnioskowane ulgi.
Dokonano umorzeń na kwotę 4.369.66 za : przyłącze kanalizacyjne,
dzierżawę gruntów, ścieki, dzierżawę terenu, wynajem autokaru.
W zakresie podatków od osób prawnych rozpatrzono 2 wnioski
podatników.
Zagospodarowanie przestrzenne :
Pod obrady Rady Gminy przedłożono:
- 1 projekt uchwały w sprawi nadania nazwy ulicy zlokalizowanej w m.
Mierzyn,
- 3 projekty uchwał w sprawie przystąpienia do sporządzania zmian w
planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Dobra ( Bezrzecze, Dobra,
Wąwelnica).
Wójt
Andrzej Grabałowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator BIP Data wytworzenia:
09 lis 2004
Osoba dodająca informacje
Super Admin Data publikacji:
09 lis 2004, godz. 18:07
Osoba aktualizująca informacje
Super Admin Data aktualizacji:
09 lis 2004, godz. 18:07