Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Posiedzenie wspólne Komisji w dniu 14 maja 2018 r.

Informacja o wspólnym posiedzeniu stałych Komisji w dniu 14 maja 2018 roku.

 

 

W związku z koniecznością wypracowania wspólnego stanowiska  dotyczącego projektów uchwał w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zorganizowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowania odpadami komunalnymi oraz projektu uchwały w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra. zwołuje się wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Gminy Dobra.

 

Posiedzenie odbędzie się w dniu 14 maja 2018 roku o godz. 14:00 w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej.

 

 

Przewodnicząca Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej Rady Gminy Dobra

Halina Sromek

 

Przewodniczący Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra

Jerzy Stachowicz

 

Przewodnicząca Komisji Budżetowej Rady Gminy Dobra

Władysława Gruszczyńska


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Ewelina Wiśniewska

Data wytworzenia:
30 kwi 2018

Osoba dodająca informacje

Kinga Kowalewska

Data publikacji:
30 kwi 2018, godz. 14:59

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Kowalewska

Data aktualizacji:
30 kwi 2018, godz. 14:59