Posiedzenie wspólne Komisji w dniu 14 maja 2018 r.
Informacja o wspólnym posiedzeniu stałych Komisji w dniu 14 maja 2018 roku.
W związku z koniecznością wypracowania wspólnego stanowiska dotyczącego projektów uchwał w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Dobra i zorganizowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowania odpadami komunalnymi oraz projektu uchwały w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dobra. zwołuje się wspólne posiedzenie stałych komisji Rady Gminy Dobra.
Posiedzenie odbędzie się w dniu 14 maja 2018 roku o godz. 14:00 w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą przy ul. Szczecińskiej 16a w Dobrej.
Przewodnicząca Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej Rady Gminy Dobra
Halina Sromek
Przewodniczący Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Gminy Dobra
Jerzy Stachowicz
Przewodnicząca Komisji Budżetowej Rady Gminy Dobra
Władysława Gruszczyńska
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ewelina Wiśniewska Data wytworzenia:
30 kwi 2018
Osoba dodająca informacje
Kinga Kowalewska Data publikacji:
30 kwi 2018, godz. 14:59
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Kowalewska Data aktualizacji:
30 kwi 2018, godz. 14:59