Porządek XX sesji Rady Gminy
Pani/Pan
Nasz znak: R.Z.B. - 0050/1/05 Dobra, dnia 12 stycznia 2005 r.
Zwołuję XX sesję Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 27 stycznia 2005 r. o godz. lloo, w Klubie w Dobrej.
Porządek sesji:
1. Sprawy regulaminowe:
a/ otwarcie obrad i stwierdzenie ąuorum,
b/ przyjęcie protokółu z obrad sesji odbytej w dniu 28 grudnia 2004 r.
2. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie 2005 r.
a/ opinie Komisji:
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
- Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
3. Projekt uchwały w sprawie programu współpracy na 2005 rok Gminy Dobra
z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego. a/ opinie Komisji:
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej, b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały.
4. Projekt uchwały w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu
Gminy Dobra, sposobu jej rozliczenia oraz kontroli wykonania zleconego zadania przez podmioty niezaliczane do sektora finansów publicznych i niedziałające w celu osiągnięcia zysku. a/ opinie Komisji:
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
- Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej,
b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały.
5. Projekt uchwały zmieniającej uchwalę w sprawie ustalenia wysokości najniższego wynagrodzenia zasadniczego w I kategorii zaszeregowania oraz wartości jednego punku w złotych jako podstawy wynagrodzenie pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w szkołach i oddziałach przedszkolnych dla których organem założycielskim jest Gmina Dobra. a/ opinie Komisji:
- Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
6. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wysokości najniższego
wynagrodzenia zasadniczego w I kategorii zaszeregowania oraz wartości jednego
punktu w złotych jako podstawy wynagrodzenia pracowników zatrudnionych
w Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Dobrej.
a/ opinie Komisji:
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej.
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
7. Projekt uchwały w sprawie ustalenia kryteriów i trybu przyznawania nagród dla
nauczycieli.
a/ opinie Komisji:
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej, b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały.
8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli
zatrudnionych w szkołach na terenie Gminy Dobra
a/ opinie Komisji:
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowych.
a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
10. Projekt uchwały w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji
z mieszkańcami sołectw w przedmiocie projektów statutów sołectw.
a/ opinie Komisji:
Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,
Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
11. Rozpatrzenie skargi Pana Czesława Mikietowa na działalność Wójta Gminy.
a/ opinia Komisji Rewizyjnej,
b/ dyskusja,
c/ podjęcie uchwały.
12. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
a/ dyskusja,
b/ przyjęcie sprawozdania.
13. Sprawozdanie z działalności Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
a/ dyskusja,
b/ przyjęcie sprawozdania.
14. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z pracy w 2004 r.
a/ dyskusja,
b/ przyjęcie sprawozdania.
15. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy za okres od dnia 29.12.04 r. - 21.01.05 r
a/ dyskusja,
b/ przyjęcie sprawozdania.
Informacja o pracy Rady Gminy między sesjami za okres od dnia29.12.04 r. -
21.01.05 r.Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych zgłoszone na ostatniej sesji.
Interpelacje i zapytania radnych.
Wolne wnioski i informacje.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Administrator BIP Data wytworzenia:
15 sty 2005
Osoba dodająca informacje
Super Admin Data publikacji:
15 sty 2005, godz. 23:18
Osoba aktualizująca informacje
Super Admin Data aktualizacji:
15 sty 2005, godz. 23:18