Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Porządek XX sesji Rady Gminy


Pani/Pan

0x08 graphic
Nasz znak: R.Z.B. - 0050/1/05 Dobra, dnia 12 stycznia 2005 r.

Zwołuję XX sesję Rady Gminy, która odbędzie się w dniu 27 stycznia 2005 r. o godz. lloo, w Klubie w Dobrej.

Porządek sesji:

1. Sprawy regulaminowe:

a/ otwarcie obrad i stwierdzenie ąuorum,

b/ przyjęcie protokółu z obrad sesji odbytej w dniu 28 grudnia 2004 r.

2. Projekt uchwały w sprawie zmian w budżecie 2005 r.
a/ opinie Komisji:

Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

- Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

3. Projekt uchwały w sprawie programu współpracy na 2005 rok Gminy Dobra

z organizacjami pozarządowymi, podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego i stowarzyszeń jednostek samorządu terytorialnego. a/ opinie Komisji:

Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

Budżetowej, b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały.

4. Projekt uchwały w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji z budżetu

Gminy Dobra, sposobu jej rozliczenia oraz kontroli wykonania zleconego zadania przez podmioty niezaliczane do sektora finansów publicznych i niedziałające w celu osiągnięcia zysku. a/ opinie Komisji:

Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

- Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej,

b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały.

5. Projekt uchwały zmieniającej uchwalę w sprawie ustalenia wysokości najniższego wynagrodzenia zasadniczego w I kategorii zaszeregowania oraz wartości jednego punku w złotych jako podstawy wynagrodzenie pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w szkołach i oddziałach przedszkolnych dla których organem założycielskim jest Gmina Dobra. a/ opinie Komisji:

- Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,
Budżetowej

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

6. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wysokości najniższego
wynagrodzenia zasadniczego w I kategorii zaszeregowania oraz wartości jednego
punktu w złotych jako podstawy wynagrodzenia pracowników zatrudnionych

w Zespole Ekonomiczno - Administracyjnym Szkół w Dobrej.

a/ opinie Komisji:

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej.
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

7. Projekt uchwały w sprawie ustalenia kryteriów i trybu przyznawania nagród dla
nauczycieli.

a/ opinie Komisji:

Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

Budżetowej, b/ dyskusja, c/ podjęcie uchwały.

8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania nauczycieli
zatrudnionych w szkołach na terenie Gminy Dobra

a/ opinie Komisji:

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowych.

a/ opinia Komisji Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

10. Projekt uchwały w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji
z mieszkańcami sołectw w przedmiocie projektów statutów sołectw.

a/ opinie Komisji:

  • Budownictwa, Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska,

  • Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej,

  • Budżetowej,
    b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

11. Rozpatrzenie skargi Pana Czesława Mikietowa na działalność Wójta Gminy.
a/ opinia Komisji Rewizyjnej,

b/ dyskusja,

c/ podjęcie uchwały.

12. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
a/ dyskusja,

b/ przyjęcie sprawozdania.

13. Sprawozdanie z działalności Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
a/ dyskusja,

b/ przyjęcie sprawozdania.

14. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z pracy w 2004 r.
a/ dyskusja,

b/ przyjęcie sprawozdania.

15. Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy za okres od dnia 29.12.04 r. - 21.01.05 r
a/ dyskusja,

b/ przyjęcie sprawozdania.

  1. Informacja o pracy Rady Gminy między sesjami za okres od dnia29.12.04 r. -
    21.01.05 r.

  2. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych zgłoszone na ostatniej sesji.

  3. Interpelacje i zapytania radnych.

  4. Wolne wnioski i informacje.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Administrator BIP

Data wytworzenia:
15 sty 2005

Osoba dodająca informacje

Super Admin

Data publikacji:
15 sty 2005, godz. 23:18

Osoba aktualizująca informacje

Super Admin

Data aktualizacji:
15 sty 2005, godz. 23:18