Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Dobra

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Oferta na zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania

- Oferenci wszyscy -

Zapraszam do składania ofert na zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania według poniższego zestawienia:

Opis zamówienia

Stacja robocza typu PC All in One  - szt. 3

Stacja powinna charakteryzować się minimalnymi lub lepszymi parametrami:

  1. zasilanie z sieci 230V,
  2. matryca monitora o przekątnej minimum 21”,
  3. matryca monitora o rozdzielczości minimum 1920×1080,
  4. kolor obudowy – czarny,
  5. klawiatura standard + numeryczna, mysz optyczna,
  6. procesor minimum 6-cio rdzeniowy taktowany minimum na 2,0 GHz w technologii 64bit,
  7. karta graficzna zintegrowana z minimum 4GB RAM,
  8. pamięć RAM minimum 8GB,
  9. dysk twardy w technologii SSD minimum 500GB,
  10. minimum 3 porty USB, 3 porty USB w wersji minimum 3.0,
  11. porty: HDMI, Ethernet RJ45,
  12. system operacyjny Microsoft Windows minimum 10 Pro 64bit,
  13. oprogramowanie biurowe Microsoft Office minimum 2019 z aplikacjami minimum Word, Excel, Outlook.

Wymagania dodatkowe:

  1. Na zakupiony sprzęt Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji - 36 miesięcy, typu On-Site.
  2. Wykonawca zapewni serwis dysków twardych polegający na wymianie na nowy dysk i na pozostawieniu uszkodzonych dysków u zamawiającego,
  3. Wykonawca dostarczy zakupione komputery z zamontowanymi dyskami skonfigurowanymi do pracy w trybie dysku AHCI.
  4. Wykonawca dostarczy komputery z zainstalowany systemem Microsoft Windows oraz pakietem biurowym Microsoft Office.
  5. Minimum wsparcia technicznego producenta sprzętu oraz aktualizacje zapewnione w okresie czasu gwarancji.
  6. Zakupione w zamówieniu licencje Wykonawca dostarczy w formie papierowej.

 

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę netto i brutto poszczególnych urządzeń.
  2. Termin wykonania zamówienia – nie dłuższy niż 14 dni od daty otrzymania zlecenia.

Informacje:

  1. Zamówiony sprzęt zostanie dostarczony na wskazany przez Zamawiającego adres, na koszt Wykonawcy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy zlecenia bez podania przyczyny.

Składanie ofert:

  1. Termin składania ofert do dnia 3 listopada 2021r.
  2. Oferty należy przesłać na adres e-mail: gmina@dobraszczecinska.pl, wskazując w temacie: „Oferta na zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Oferta w formacie pdf >> pobierz

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Rozalia Adamska

Data wytworzenia:
26 paź 2021

Osoba dodająca informacje

Rozalia Adamska

Data publikacji:
26 paź 2021, godz. 07:57

Osoba aktualizująca informacje

Rozalia Adamska

Data aktualizacji:
26 paź 2021, godz. 08:02